خدمات فنی مهران صنعت – تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی خدمات فنی مهران صنعت – تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی در کرج

🔴 مجموعه خدمات فنی مهران صنعت

🔹 مجموعه خدمات فنی مهران صنعت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی مهران صنعت :

✅ تعمیرات لوازم خانگی

✅ تعمیر و سرویس انواع لوازم گازسوز خانگی

✅ انواع ابگرمکن

✅ اجاق گازهای رومیزی

✅ پکیج بخاری گازی

✅ بازدید و تعمیر انواع یخچالهای خانگی وصنعتی

✅ شارژ گاز و تعمیر موتورهای یخچال ،کولرهای گازی ، اسپیلت .

✅ ماشین لباسشویی اتوماتیک ودوقلو

✅ انجام کارهای برقی ساختمان سیم کشی، نصب لوستر کلید و پریز .

✅ نورپردازی باغ وویلا ،محوطه سازی ،

✅ نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی

✅ تعمیر در محل در اسرع وقت

✅ دارای مجوز رسمی از فنی و حرفه ای

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی مرندی

🔸 شماره تماس  09124647669

🔸 شماره تماس  09197918488

🔸 شماره تماس  02634813218

🔸 آدرس  کرج پیشاهنگی ولیعصر ۱۰ پلاک ۶ خدمات فنی مهران صنعت

دلایل خرابی لوازم خانگی چیست ؟

استهلاک
بزرگترین و مهمترین عاملی که موجب بروز مشکل در لوازم خانگی سامسونگ، ال جی و بوش می گردد، استهلاک این وسایل به دلیل کارکرد هر روزه و مداوم آنهاست. یخچال ۲۴ ساعته در حال کار است، لباسشویی حداقل هر هفته چندین کیلو لباس را می شوید، کولر گازی در طول روز بیش از ۱۵ ساعت روشن می شود و…؛ تمامی این موارد نشان از پرکار بودن لوازم خانگی ما دارند و این کارکرد بی وقفه سبب فرسایش قطعات و استهلاک آنها می گردد، که نهایتا به بوجود آمدن ایراد و در ادامه خراب شدن لوازم خانگی ما می انجامد.

عدم سرویس و تعمیر
دومین عامل مهمی که موجب خرابی و بروز مشکل در لوازم خانگی می شود، عدم مراقبت و سرویس و تعمیر به موقع دستگاه است. به طور معمول، هر ساله باید لوازم خانگی خود را سرویس نمایید. برای برخی دستگاه ها نیز این زمان ۶ ماه است. سرویس به موقع و منظم دستگاه سبب می شود تا ایرادات جزئی شناسایی و رفع شده و موجب بروز مشکلات جدی و بزرگتر نشوند. همچنین عملکرد بیشینه و راندمان دستگاه حفظ شده و عمر مفید آن افزایش می یابد.

استفاده نامناسب
عامل دیگری که در بروز مشکل در لوازم خانگی بوش، ال جی و سامسونگ شما موثر است، نحوه استفاده از دستگاه است. استفاده نامناسب می تواند استهلاک دستگاه را افزایش دهد و یا به قطعات دستگاه آسیب برساند و موجب بروز مشکل گردد و حتی در مواردی از کار افتادن آن را موجب شود. به طور مثال، بارگذاری بیش از اندازه لباس در لباسشویی می تواند منجر به پاره شدن تسمه، فشار به موتور و… گردد، یا قرار دادن ظروف بسیار زیاد در داخل ظرفشویی می تواند به شکستن بازوها و خرابی زودهنگام دستگاه بیانجامد.

نوسان الکتریکی
نوسانات الکتریکی عامل دیگریست که در بروز مشکل و خرابی لوازم خانگی موثر است. برد الکترونیکی لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، تلویزیون و بسیاری دیگر از وسایل منزل که وظیفه کنترل دستگاه و عملکرد آن را برعهده دارد، قطعه ای حساس و آسیب پذیر است و معمولا در نوسانات الکتریکی این قطعه دچار آسیب می شود. علاوه بر برد، سایر بخش های الکتریکی دستگاه شما نیز می تواند در اثر عبور جریان بسیار بالا و یا تنش الکتریکی به وجود آمده در داخل دستگاه، دچار مشکل شده و به کارکرد معیوب و یا حتی از کار افتادن وسیله شما بیانجامد.

ضربه و فشار
ضربه به بدنه دستگاه و تحت فشار قرار گرفتن و اعمال نیروی زیاد به آن می تواند مشکلاتی را در دستگاه شما به وجود آورد. این نیرو می تواند به دلیل ضربه ناخواسته، صدمات ناشی از حمل و نقل، افتادن ناگهانی و… به دستگاه اعمال شود. کلیدها و دکمه های لوازم خانگی در معرض خطر بیشتری هستند. ضربه و فشار به کلیدهای لباسشویی و ظرفشویی، محکم بستن درب یخچال، لباسشویی و ظرفشویی، برخورد اشیاء به پنل خارجی کولر گازی، ضربه به صفحه تلویزیون و… از نمونه هایی هستند که منجر به بروز مشکلات در دستگاه می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران