بهترین مرکز خدمات تاسیسات و انجام کلیه امور فنی ساختمان در کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز خدمات تاسیسات و انجام کلیه امور فنی ساختمان در کرج

🔴 میثم جعفری

🔹 میثم جعفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تاسیسات و انجام کلیه امور فنی ساختمان در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میثم جعفری :

✅ برق کاری ،لوله کشی،جوشکاری

✅ نقاشی،نصب انتن

✅ تعمیر ابگرمکن،پکیج و کلیه امور فنی ساختمانی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۴۳۹۹۵۳۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۶۰۸۲۲۹۸

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۳۴۸۶۳۷۰۶

🔸 آدرس  کرج مهرشهر،کیانمهر،شهرک بهاران

 

چرا رسیدگی به تاسیسات ساختمان اهمیت دارد؟

تاسیسات ساختمان یکی از بخش های با اهمیت هر ساختمان است که هرچه اصولی‌تر طراحی و اجرا شده باشد، آسایش و راحتی بیشتری برای اعضای ساختمان بدنبال دارد. تاسیسات ساختمانی قرار است که شرایط مطلوب دیداری، حرارتی، شنیداری و بهداشتی را برای زندگی ساکنین ساختمان فراهم کند.

اگر بخواهیم توضیح بهتری برای تاسیسات بدهیم باید بگوییم؛ تاسیسات نتیجه اجرای یک نقشه اصولی و مهندسی شده در کنار استفاده از مصالح و سیستم هایی است که در یک ساختمان به کار رفته است تا در کنار یکدیگر اهدافی چون بهینه سازی انرژی، سلامت سازه و از آن مهمتر سلامت و آسایش اعضای ساکن در ساختمان را فراهم کند.

تاسیسات ساختمان در چند دسته تقسیم و اجرا می‌شوند:

سیستم های گرمایشی و سرمایشی
سیستم گازرسانی
سیستم بهداشتی آب و فاضلاب
سیستم برق و روشنایی
سیستم آتش نشانی
سیستم تاسیسات استخر (سونا و جکوزی)
چرا رسیدگی به تاسیسات ساختمان اهمیت دارد؟
تاسیسات ساختمان از ابتدای ساخت یک سازه با یک نقشه استاندارد تاسیسات آغاز می‌شود. در واقع بن اولیه را مهندس تاسیسات با یک نقشه کشی اصولی پایه گذاری میکند. در درجه بعدی استفاده از متریال و سیستم های با کیفیت است که عمدتا تهیه و نصبشان با هزینه بالایی همراه است.

چنانچه تاسیسات ساختمان به مشکلی بربخورند، دسترسی به سیستم های آنها نظیر لوله های آب و فاضلاب و … سهل و ساده نیست، علاوه بر اینکه تعمیر خود سیستم های تاسیسات نیز بالاست.

بنابراین چنانچه سهل انگاری در طراحی نقشه، در اجرای نقشه و تهیه سیستم های بی کیفیت باشد، هزینه های بعدی ساختمان بالا خواهد رفت تا جاییکه ممکن است آسیب جدی به ساختمان وارد کند و یا حتی مشکل جدی برای سلامت افراد ایجاد کند.

لذا رسیدگی به تاسیسات ساختمان در هر ساختمانی با اهمیت است تا از تعمیر زودهنگام آنها و هزینه های بالای تعمیر و تعویض آنها جلوگیری شود.

بدیهی است که اگر تاسیسات ساختمان به شکل استاندارد و با معیارهای مهندسی اجرا شده باشد چند منفعت را برای ساختمان و اعضایش فراهم کرده است:

کنترل ساده و بی دردسر تجهیزات
سهولت تعمیر و نگهداری آنها
کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های زندگی
کاهش استهلاک سیستم ها
کمک به افزایش عمر سازه

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران