آرایش دائم میکروبلیدینگ فیبروز بولدبروز در قم

در قم ، قم

معرفی آرایش دائم میکروبلیدینگ فیبروز بولدبروز در قم

🔴 پریادرنگی

🔹 پریادرنگی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آرایش دائم میکروبلیدینگ فیبروز بولدبروز در قم میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پریادرنگی :

✅ انجام خدمات بن مژه میکروبلید ینگ

✅ رژلب تاتو بدن قاب و سایه

✅ بلدبروزفشن بروز فیبروز خط لب خط چشم

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس قم بیست متری مطهری

بولد بروز چیست؟

تکنیک بولد بروز ابرو ( به انگلیسی : bold brows ) یکی از تکنیک های عالی برای طراحی ابروی خانم ها با خطوطی نرم و زیباست که چهره شما را چندین برابر زیباتر میکنید. خطوطی که در تکنیک بولد بروز کشیده میشود S مانند و پر از ریزپرزهای اولیه و ثانویه است. در این روش خطوطی منظم و قوس دار در جهت رویش ابروهای خود فرد کشیده میشود تا قسمت های خالی را پرکنند، حالت سه بعدی خطوط طراحی شده در این روش به طبیعی بودن ظاهر ابرو کمک زیادی میکند.

 

افرادی که دوره تخصصی بولد بروز را دیده باشند، نام ان ها در سایت اصلی فیبروز ثبت خواهد شد و شما میتوانید آن ها را از طریق لوگو و کدی که زیر لوگوی آنها نمایش داده میشود، بشناسید.

از آنجا که این روش کاملا دستی انجام میشود مهارت آرایشگر برای رسیدن به نتیجه زیبا ، بسیار مهم است بنابراین حتما به یک حرفه ای مراجعه نمایید.

سوزن بولد بروز

سوزن های بولد بروز تلفیقی از سوزن های یو شکل و سرکج است. استفاده از سوزن یو مشکی برای بولدبروز ابرو نتیجه بهتری دارد. توصیه میشود برای بولد بروز حتما از سوزن های اصل فیبروز که توسط کمپانی فی تولید میشوند استفاده کنید تا متوجه کیفیت بالا و نتیجه خیلی بهتر آن نسبت به سوزن های چینی بشوید.

 

سوزن فیبروز مشکی یو شکل ( به انگلیسی : phibrows 18u blades ) : این سوزن ها یو شکل بوده و استریل و یک بار مصرفند. این تیغه دارای 18 پین یا سوزن است که نسبت به تیغ طلایی ، سوزن های ضخیم تری دارد و مناسب افراد مبتدی و پوست های چرب و حساس است.

سوزن بولد بروز ( به انگلیسی : phi bols blades 16pins ) : سوزن بولد بروز دارای تیغه ای با 16 سوزن است که ترکیبی از سوزن یو و سوزن سرکج فیبروز است. شکل منحصر به فرد، این سوزن را برای طرح های خاص مناسب کرده است. سوزن های بلند روی تیغه برای کشیدن خطوط بلند و سوزن های کوچک برای طراحی خطوط کوتاه و اتصالات ظریف بین سایر خطوط استفاده میشود.

ماندگاری و دوام بولد بروز ابرو

مانند سایر طراحی ها و تاتو ابرو، ماندگاری بولد بروز به عوامل مختلفی از جمله جنس پوست ، سن ، شرایط فیزیکی ، سبک زندگی ، کیفیت مواد استفاده شده و حرفه ای بودن پیگمنتر بستگی دارد.

تکنیک بولدبروز برای همه نوع پوست حتی پوست های چرب ماندگاری خوبی دارد ولی بهترین گزینه برای این تکنیک پوست خشک است.

رنگ های بولدبروز در عمق کمتری نسبت به سایر روشهای تاتو ابرو ، قرار میگیرند بنابراین دوامشان نسبت به سایر روش ها کمتر بوده و بسته به پوست شما بین 6 ماه تا 1 سال ماندگاری خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران