بهترین مرکز فروش میز تاشو مسافرتی در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش میز تاشو مسافرتی در تهران و سراسر کشور

🔴 کاوان مدرسی

🔴 معرفی اجمالی محصولات کاوان مدرسی:

✅ میز تاشو مسافرتی

✅ عرض ۶۰ در ۱۲۰ ، ارتفاع ۷۰ سانت قابل تنظیم

✅ فرم آلومینیوم درجه یک ،رویه پلاستیک طرح چرم

✅ پایه آلومینیوم ارتفاع قابل تنظیم بسیار محکم

✅ تاشو هست به راحتی تو ماشین جا میشه

✅ دارای قفل حالت بسته و باز برای محافظت

✅ وزن بسیار بسیار سبک

✅ عالی برای مسافرت و کمپینگ

✅ کیفیت با تضمین و مهلت تست

✅ تعداد موجود

✅ ارسال به کل کشور

✅ فروش حضوری تهران

✅ ساخت چین

✅ امکان پرداخت درب منزل

و…

 

🔸 شماره تماس  09015901998

 

مزايای ميز تاشو مسافرتی چیست؟

مزايای ميز تاشو مسافرتی تنها محدود به مواقع سفر یا گردش و طبیعت گردی یا کمپینگ و کوهنوردی نمی شود. بلکه این نوع میز ها مزایایی برای کودکان و افراد سالخورده نیز دارند. مضاف بر این که مزایای میز تاشو مسافرتی در منازل نیز همانند انواع دیگر میز های پذیرایی است. حالا در این قسمت قرار است هر کدام از این کاربرد ها و مزیت ها را در جای خود توضیح دهیم.

مزايای ميز تاشو مسافرتی در سفر های خانوادگی و کمپینگ ها و طبیعت گردی، راحتی در هنگام غذا خوردن یا در مواقع صرف چای و نوشیدنی ها است. زیرا هنگامی که به زمین های ناهموار و بعضاً سنگلاخی سفر می کنیم، نشستن بر روی زمین کار چندان راحتی نیست. به خصوص که برای مدت طولانی بخواهیم بر روی سنگ خای تیز کوهستان بنشینیم. یا به ویژه اگر همراه ما عزیزان میانسالی باشند که مشکلات استخوانی و زانو درد یا آرتروز داشته باشند. در این صورت این عزیزان حتماً بایستی بر روی صندلی بنشینند و هنگام صرف غذا، وسایل را از روی میز بردارند. زیرا برای آن ها با مشکلات دردی که در کمر دارند، خم شدن و برداشتن اشیاء و لوازم از روی زمین نیز کاری دشوار و یا غیر ممکن است.

بنابراین اگر خود شما در سنین میانسالی به سر می برید. جهت رعایت سلامت پا ها و کمر خود و مراقبت و جلوگیری از ابتلا به درد های استخوان ها بهتر است که به فکر تهیه میز و صندلی های مسافرتی برای خود باشید. یا اگر جوان هستید نیز بهتر است در سفر هایی که پدر و مادر عزیز خود را به همراه می برید. به فکر خرید میز و صندلی های مسافرتی برای آن ها باشید.

مزايای ميز تاشو مسافرتی در منازل
مزايای ميز تاشو مسافرتی در منازل نیز زیاد است. از جمله این مزایای میز تاشو مسافرتی در خانه ها می توان به میز نماز برای افرادی که نشسته نماز می خوانند اشاره کرد. همچنین این نوع میز های تاشوی مسافرتی کاملاً به عنوان یک میز پذیرایی کم حجم و سبک در منازل کاربرد دارند. یعنی همه کاربرد های یک میز ثابت و معمولی را در منزل انجام می دهند. علاوه بر آن که جمع شو و تاشو هستند و به راحتی می توان در مواقعی که به آن ها نیازی ندارید آن را جمع کرده و در زیر مبلمان خود جای دهید. بنابراین بدون این که فضای دکوراسیون داخلی منزل شما را همیشه اشغال کنند یک میز سیار و پر کاربرد و سبک و بسیار زیبا و مقاوم هستند.

بنابراین هر گاه در منزل احتیاج به یک میز اضافه برای پذیرایی داشتید، مانند مواقع عید نوروز می توانید به راحتی از این میز های تاشوی مسافرتی به خصوص از مدل ام دی اف آن خریداری کنید. زیرا هم زیبایی میز های پذیرایی یا میز های عسلی را دارند و هم قابلیت تاشو و جمع شوندگی دارند. مضاف بر این که بسیار سبک هستند و حمل و نقل و جابجایی آن ها در منزل نیز بسیار راحت و آسان است. حتی می توانید در صورت کمبود فضا برای نگهداری آن ها در مواقعی که احتیاجی به آن ها ندارید، آن ها را بدون استرس ناشی از خراب شدن در بالکن یا انباری خود قرار دهید. زیرا این نوع میز ها بسیار مقاوم در برابر آب و باد و باران و رطوبت هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران