موسسه فنی برودتی مهدی – مرکز تعمیر انواع لوازم سرد کننده در نوشهر

در مازندران ، نوشهر

معرفی موسسه فنی برودتی مهدی – مرکز تعمیر انواع لوازم سرد کننده در نوشهر

🔴 موسسه فنی برودتی مهدی

🔹 موسسه فنی برودتی مهدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر انواع لوازم سرد کننده در نوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موسسه فنی برودتی مهدی :

✅ تعمیر انواع سردخانه یخچالهای صنعتی وخانگی.ابسردکن .شیرسردکن

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

علائم و نشانه های خرابی موتور یخچال صنعتی چیست؟

دلایل خرابی موتور یخچال مغازه (صنعتی)
همانطور که اشاره شد خرابی هر کدام از قطعات یخچال صنعتی از جمله یخچال مغازه، رستوران، کبابی، فروشگاه، هایپر مارکت، سوپر مارکت باعث می شود که با مشکلاتی چون سرد نکردن یخچال، یخ و برفک زدن یخچال و ایجاد سرو صدای زیاد مواجه شوید که مهمترین قطعه آن موتور یخچال است که دلیل خرابی آن موارد زیر است که باید هر چه سریعتر نسبت به تعمیر یخچال مغازه اقدام کنید.

اختلالات و نوسانات برق
کم بودن گاز مبرد یخچال
کثیفی کویل‌های کندانسور و اواپراتور
فرسودگی کمپرسور
توجه داشته باشید که مدت زمان عمر مفید یخچال ۸ الی ۱۰ سال است که با رسیدن به این زمان باید نسبت به تعمیر و تعویض قطعات آن اقدام کنید که البته ممکن است زودتر از این مدت علائم و نشانه های خرابی قطعات از جمله موتور یخچال را مشاهده کنید که برای نوع خانگی و صنعتی به یک صورت است.

علائم و نشانه های خرابی موتور یخچال صنعتی
یخچال یکی از وسایل مهم در قصابی، رستوران، کبابی، سوپر مارکت، فروشگاه های زنجیره ای می باشد که محل نگهداری انواع لبنیات، مواد غذایی گوشت، بستنی، مواد بسته بندی شده منجمد است از این رو خرابی آن می تواند باعث خرابی مواد غذایی داخل یخچال شود از این رو خیلی مهم است که زمان مشاهده علائم و نشانه های خرابی آن سریعا با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید تا یخچال را تعمیر کند که علائم موتور یخچال به شرح زیر است.

روشن نشدن یخچال
خاموش شدن ناگهانی یخچال
سرد نکردن یخچال
داغ بودن بدنه کمپرسور یا همان موتور یخچال
تولید سر و صدای زیادی یخچال
بوی سوختگی
روشن نشدن یخچال
یخچال هر چند دقیقه یکبار باید اتومات شود که این به منظور جلوگیری از فشار به کمپرسور و خرابی آن می باشد اما اگر به صورت کامل یخچال روشن نشود اگر مشکلی بابت قطعی برق ساختمان یا پریز برق نداشته باشید موتور خراب است و باید قطعات آن بررسی شود.

خاموشی ناگهانی یخچال مغازه
همانطور که می دانید یخچال باید هر چند دقیقه یکبار اتومات کند اما اگر به صورت ناگهانی خاموش شود ابتدا باید سیستم برق رسانی آنرا بررسی کنید و بعد از آن به بررسی ترموستات، کمپرسور بپردازید.

سرد نشدن محفظه داخلی یخچال مغازه
زمانی داخل محفظه یخچال سرد می شود که گاز مبرد حرکت کند که با روشن شدن کمپرسور کار پمپ انجام می شود بنابراین سرد نکردن یخچال یکی از از موارد و دلایل خرابی موتور یخچال است.

حرارت بالای بدنه کمپرسور
با اینکه زمان فعالیت کمپرسور یخچال مغازه بدنه آن داغ می شود اما اگر دمای آن بیش از ۶۰ درجه سانتی گراد داشته باشد به معنای خرابی موتور است که باید توسط تعمیرکار بررسی و تعمیر شود.

تولید صدای غیرمعمول و بلند در یخچال مغازه
زمان خراب شدن کمپرسور یکی از مواردی که به همراه دارد تولید سر و صدای غیر معمول و عیجب است که همراه با صداهای بلند است که در این زمان باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران