بهترین امداد خودرو و تعمیرات و برق خودرو 0تا100 شبانه روزی در بروجن

در چهارمحال و بختیاری ، بروجن

معرفی بهترین امداد خودرو و تعمیرات و برق خودرو 0تا100 شبانه روزی در بروجن

🔴 احمد احمدی

🔹 احمد احمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه امداد خودرو و تعمیرات و برق خودرو 0تا100 شبانه روزی در بروجن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احمد احمدی :

✅ ‪ خدمات برق خودرو

✅ یدک کش

✅ فروش باطری

✅ تعمیر در محل

✅ مکانیکی

✅ زیروبند سازی

✅ شبانه روزی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

امداد خودرو چیست؟

امداد خودرو چیست؟ شرایط گرفتن امداد خودرو چگونه است؟ اغلب افراد برای رفت و آمد های روزانه خود از خودرو های شخصی استفاده میکنند، البته برای همه افراد رسیدن به موقع محل کا، قرار ملاقات، دانشگاه و… حائز اهمیت است. این اتفاق حداقل یکبار برای همه افراد پیش آمده است که به دلیل نقص فنی اتومبیل خود نتوانسته اند در زمان مشخص به قرار خود برسند. امداد خودرو بهترین راه حل در این زمان است.

امداد خودرو چیست؟
امداد خودرو با ارائه تجهیزات و امکانات ویژه، به افرادی که خودرو آن ها دچار نقص فنی شده است کمک میکند.

امداد خودرو چه خدماتی را ارائه میدهد؟
اینکه بخواهیم به صورت موردی خدماتی که توسط امداد خودرو ارائه میشود را نام ببریم درست نیست. در حقیقت امداد خودرو صادق تمام خدماتی که برای تعمیر و به کار انداختن اتومبیل نیاز است را ارائه میدهد این خدمات شامل حمل اتومبیل، تعمیر و یا تعویض قطعه ماشین است.

چه مواردی باید قبل از حرکت اتومبیل چک شود؟
به طور حتم برای جلوگیری از عواقب خرابی اتومبیل چه بهتر است که قبل از حرکت مواردی توسط راننده و یا امدادگر چک شود، این موارد شامل :

چک کردن تایرها

خرابی و پارگی تایر ها میتواند عواقب بدی را داشته باشد یک راننده وظیفه شناس باید قبل حرکت خصوصا قبل از مسافرت، از سلامت تایر های ماشین اطمینان حاصل کند.

چک کردن سیستم خنک کننده ماشین

قبل از حرکت ماشین و زمانی که موتور اتومبیل خنک است مایع رادیاتور و تانک مایع ذخیره رادیاتور پر باشد. استفاده از ترکیب ضد یخ و آب برای پر کردن مخزن رادیاتور پیشنهاد خوبی است.

روغن اتومبیل

بررسی روغن ماشین یکی دیگر از مواردی است که باید قبل از راه انداختن خودرو خود چک کنید، تنها در صورتی لزومی به این کار نیست که روغن اتومبیل خود را به تازگی عوض کرده باشید.
توصیه می کنیم اگر قصد سفر دارید حتما قبل از سفر روغن ماشین خود را تعویض کنید.
گاهی ممکن است خودرو دچار روغن سوزی شود، در این شرایط بهتر است برای احتیاط چند لیتر روغن اضافی در طول سفر خود همراه داشته باشید.

گیربکس

خودروهای اتوماتیک نیازی به سرویس گیربکس ندارند، اما اگر کارکرد خودرو شما بالا است بهتر است میزان روغن گیربکس را چک کنید. اگر تصمیم دارید با خودرو خود مسافت طولانی بروید و یا اگر به تازگی روغن موتور خود را تعویض نکرده اید و یا روغن موتورتان کم شده است، حتما روغن گیربگس را تعویض کنید تا دچار عواقب بعدی آن نشوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران