مکانیک باطری ساز سیار در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی مکانیک باطری ساز سیار در سراسر تهران

🔴 محمدزارعی

🔹 محمدزارعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مکانیک باطری ساز سیار در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمدزارعی :

✅تعمیرات انواع خوروهای داخلی و خارجی درکوتاه ترین زمان ممکن سایپا،ایران خودرو ،هیوندای و کیا
✅مکانیکی و باطریسازی جلوبندی
✅فروش انواع باطری های ایرانی و خارجی اتمی با ضمانت نامه معتبر(باطری به باطری)درمحل باطری خودرو
✅چک وتعویض انواع تسمه تایم و دینام خودرو
✅تهیه و توزیع انواع دیسک وصفحه ولنت های اورجینال خودروهای کره ای ژاپنی فرانسوی،آلمانی باقیمت بسیار مناسب
✅تعویض لنت چهارچرخ
✅نشتی آب
✅سرویس ادواری
✅تهیه و توزیع اتمی با ضمانت
✅برق و باطری سازی
💎تمام نقاط تهران💎

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران،نواب

 

علائم خرابی خودرو چیست؟

صدای غیرطبیعی تسمه‌ها

اجزای داخل موتور خودرو با تعدادی تسمه با یکدیگر در ارتباط هستند. تسمه‌ها که معمولا از جنس لاستیک ساخته می‌شوند به مرور زمان در مواجهه با گرمای موتور، خاصیت نرم و انعطاف‌پذیری خود را از دست می دهند و شکننده می‌شوند. پاره شدن هر یک از آنها ادامه کار یکی از بخش‌های حیاتی موتور را مختل یا غیرممکن می‌کند. اگر هنگام کار کردن موتور با صداهای غیرطبیعی و سوت‌مانندی از داخل کاپوت روبه‌رو شدید، نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید. این صداها آغاز خرابی تسمه‌ها و اجزایی همچون هرزگردهای داخل موتور است. رانندگان و مالکان خودرو باید هر چند وقت یک بار وضع ظاهری تسمه‌ها را بازرسی کنند و در صورت وجود ترک‌های ریز روی آنها و همچنین صداهای غیرطبیعی نسبت به رفع مشکل و تعویض سریع آنها اقدام کنند. تسمه تایم، یکی از مهم‌ترین آنهاست که اگر در زمان فعالیت موتور پاره شود، معمولا هزینه‌ زیادی روی دست مالکان خودرو خواهند گذاشت.

ترمزهایی که صدای سوت می‌دهند

اگر هنگام ترمز گرفتن با صداهایی شبیه سوت و زوزه مواجه شدید بدانید سامانه ترمز شما دارای مشکل است. این صداها می‌تواند حاکی از اتمام لنت ترمز، پایین بودن کیفیت ساخت آن و همچنین قرار نگرفتن لنت‌ها در جای مناسبشان باشد. از آنجا که ترمز نقش حیاتی در خودرو بازی می‌کند هیچ گاه نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید و در بازدیدهای دوره‌ای از میزان ساییدگی سطح لنت و میزان خلاصی آن مطمئن شوید. هرچند در خودروهای جدید، چراغی برای اتمام لنت ترمز در مجموعه آمپر تعبیه شده است، اما باز هم بازرسی دوره‌ای آن همچنان از مهم‌ترین وظایف یک راننده حرفه‌ای به شمار می‌رود.

اگزوز و خروجی آن

اگزوز خودرو که در اصل نقش هدایت گازهای حاصل از احتراق موتور به بیرون را به عهده دارد، می‌تواند از مهم‌ترین معیارهای سلامت خودروی شما باشد. اگر از اگزوز خودروی شما بوی بد بیرون می‌آید و چشمتان را می‌سوزاند، بی‌تفاوت نباشید. این مساله نشان‌دهنده وجود اشکالاتی در سیستم سوخت‌رسانی و برق خودروست که باید خیلی سریع نسبت به رفع آنها اقدام کنید. همچنین اگر وقتی موتور سرد است شاهد خروج دود سیاه رنگ از اگزوز هستید بدانید موتور شما به روغن‌سوزی افتاده و هر چقدر نسبت به آن بی‌تفاوت‌تر باشید، میزان هزینه شما در رفع آن بیشتر خواهد بود.

شما ممکن است ابتدا با تعویض لاستیک‌های ساق سوپاپ بتوانید مشکل را به طور کامل برطرف کنید، اما سرسری گرفتن آن هزینه تعمیر اساسی موتور را روی دستتان خواهد گذاشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران