بهترین مرکز نقاشی و لکه گیری اتومبیل در تهران – خیابان قزوین

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز نقاشی و لکه گیری اتومبیل در تهران – خیابان قزوین

🔴 مجید اینانلو

🔹 مجید اینانلویکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی و لکه گیری اتومبیل در تهران – خیابان قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجید اینانلو :

✅ نقاش

✅ لکه گیری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۵۵۲۵۰۷۵

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۳۴۰۳۸۰

🔸 آدرس  خیابان قزوین .خیابان سبحانی.خیابان نوری.بعداز چهاررراه تیموری مقابل حسینیه یزدیها پلاک ۲۲۱

 

نقاشی خودرو چیست؟

نقاشی خودرو یکی از تخصصی‌ترین کارهایی است که بر روی بدنه خودرو آسیب دیده انجام می‌شود تا بدنه خودرو شبیه روز اول خود شود. در نقاشی بدنه خودرو بیش از هر چیزی مهارت و تجربه صافکار اهمیت بالایی دارد. یک صافکار با بررسی قسمت‌های آسیب دیده بوسیله‌ی ابزار‌ها و دستگاه‌های مختلف شروع به تعمیر قسمت‌های فرو رفته می‌کند. در صورتی که قسمتی از بدنه دچار خسارت‌های شدیدتر و یا قسمتی از بدنه خودرو دچار پارگی و شکستگی رنگ شده باشد، در این صورت امکان صافکاری بیرنگ وجود ندارد و صافکار اقدام به انجام بتونه‌کاری و لیسه‌گیری می‌کند. مهم‌ترین کار بعد از صافکاری و بتونه‌کاری، نقاشی قسمت‌های بتونه‌کاری شده است. صافکار با تشخیص رنگ بدنه خودرو باید ترکیبی از رنگ را درست کند که پس از رنگ کردن با بقیه قسمت‌های بدنه‌ی خودرو هم‌خوانی داشته باشد. قسمت رنگ شده بدنه‌ی خودرو پس از مدتی تغییر رنگ می‌دهد و اگر در انتخاب صافکار خود دچار اشتباه شوید و از صافکار حرفه‌ای استفاده نکنید ممکن است آسیب زیادی به رنگ بدنه خودرو وارد شود. استفاده از رنگ فابریک بدنه خودرو از مهم‌ترین کار‌های صافکاران حرفه‌ای است. پس از نقاشی نوبت به خشک کردن قسمت‌های رنگ شده به وسیله دستگاه خشک‌کن رنگ است و در مرحله آخر، صافکار شروع به پولیش کاری و واکس زنی بدنه می‌کند تا سطح بدنه را بتواند یکدست کند.

تاثیر رنگ شدگی بدنه خودرو بر قیمت خودرو
افت قیمت بدنه خودرو در زمان فروش به عواملی همچون بخش‌های فنی، بازسازی مجدد و قسمت رنگ شدگی بدنه بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها خسارت‌هایی است به بدنه خودرو وارد شده است. تعویض و یا تعمیر هر یک از بخش‌های بدنه و رنگ شدن آن ها در قیمت خودرو هنگام فروش تاثیر زیادی دارند. دلیل اصلی این اختلاف قیمت این است که ممکن است بعد از مرور زمان رنگ بدنه دچار دو رنگی شود و یا اینکه بتونه‌های آن ترک بردارد و به قول معروف بریزد. بنابراین برای خرید خودروهای تصادفی باید از یک کارشناس مختصص رنگ کمک بگیرید.

افت قیمت در خودروهای رنگ شده متفاوت است. به طور مثال اگر قسمتی از بدنه خودرویی با مدل پایین رنگ شدگی داشته باشد افت قیمت کمتری نسبت به یک خودروی مدل بالا دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران