خدمات ترمیم و احیای رنگ تخصصی خودرو در کرج

در البرز ، کرج

معرفی خدمات ترمیم و احیای رنگ تخصصی خودرو در کرج

🔴 خدمات ترمیم و احیاءرنگ تخصصی خودرو پیشاهنگی

🔹 خدمات ترمیم و احیاءرنگ تخصصی خودرو پیشاهنگی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ترمیم و احیای رنگ تخصصی خودرو در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خدمات ترمیم و احیاءرنگ تخصصی خودرو پیشاهنگی :

✅ خدمات احیاء و ترمیم رنگ اتومبیل با اوج کیفیت و پیشرفته ترین واکسو پولیش های روز دنیا

✅ همراه با دستگاهای تمام اتوماتیک و قیمت مناسب.

✅ رفع تمامی خطوخش های بدنه ماشین

✅ رفع آفتاب سوختگی رنگ

✅ رفع ماتی چراغ ها

✅ موتورشویی و صفرشویی بامواد نانو

✅ قلم گیری,لیسه کشی و لکه گیری رنگ ماشین با بهترین روش ممکن

✅ رنگ آمیزی بدنه ماشین

✅ سرامیک بدنه ماشین

✅ در تمام ساعات روز حتی در روزهای تعطیلی

و…

(جهت گرفتن قیمت و هماهنگی برای انجام کار تماس بگیرید)

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس شهر کرج، پیشاهنگی، سیزدهم شرقی، مرکز احیای رنگ اتومبیل

 

احیای رنگ خودرو چیست؟

 

وقتی شما یک ماشین می خرید، می بینید که رنگ آن براق و زیبا است، اما بعد از سالها رنگ خودرو بر اثر عوامل زیادی از بین می رود و خراب می شود. یکی از اصلی ترین بلاها برای رنگ خودرو، نور خورشید است. نور خورشید حاوی اشعه فرابنفش است که قدرت زیادی دارد و به رنگ بدنه خودرو آسیب می زند. عوامل دیگری مانند بارانهای اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، گرد و غبار و… از جمله دیگر تخریب کننده های رنگ خودروی شما هستند.

به دلیل وجود این عوامل است که چند سال بعد از خرید یک خودرو، رنگ آن خراب می شود و زیبایی و جذابیت اولیه را ندارد. با انجام یک سری کارها می توانید طول عمر مفید رنگ خودرو را بیشتر کنید؛ مثلا ماشین خود را در سایه پارک کنید، آن را زیر درخت پارک نکنید، از چادرهای ماشین باکیفیت استفاده کنید و ماشین خود را با مواد شوینده قوی نشویید. این کارها باعث می شود که رنگ خودروی شما برای مدت طولانی تری سالم بماند.
اگر رنگ خودرو خراب شد چه کار باید کرد؟

اگر می خواهید ظاهر خودروی شما مانند روز اول زیبا شود، باید اقدام به احیای رنگ خودرو کنید. در عملیات احیای رنگ خودرو ، تمام خط و خش های موجود روی بدنه خودرو از بین می رود و ظاهر خودروی شما تمیز و براق می شود. هر زمان احساس کردید که رنگ خودروی شما به زیبایی اولیه نیست، برای احیای رنگ خودروی خود اقدام کنید.
ترمیم رنگ خودرو

گاهی اوقات هم هست که روی بدنه ماشین شما هیچ گونه خط و خراشی نیافتاده است؛ اما رنگ آن به دلیل آفتاب سوختگی و تغییرات آب و هوایی عوض شده است و به زیبایی اولیه نیست. در این صورت شما باید برای ترمیم رنگ خودروی خود اقدام کنید. در ترمیم رنگ خودرو نیاز نیست خیلی هزینه کنید و می توانید با حداقل هزینه ها، رنگ ماشینتان را مانند روز اولش کنید، البته به شرطی که ترمیم رنگ خودرو را به فردی حرفه ای بسپارید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران