تعمیرگاه تخصصی گیربکس های اتوماتیک خدمات تخصصی موتور در کرج

در البرز ، کرج

معرفی تعمیرگاه تخصصی گیربکس های اتوماتیک خدمات تخصصی موتور در کرج

🔴 تعميرگاه فوق تخصصي تاپ موتور

🔹 مجموعه  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرگاه تخصصی گیربکس های اتوماتیک خدمات تخصصی موتور در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در کرج
تمامی گیربکس ها با گارانتی ٦ ماهه 
لیست خدمات تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک:
تعمیر گیربکس های ژاپنی:
تعمیر گیربکس تویوتا ، لکسوس ، مزدا ، نیسان ، میتسوبیشی ، نیسان جوک
تعمیر گیربکس های کره ای:
تعمیر گیربکس هیوندا سوناتا ، آزرا ، جنسیس ، توسان ، سنتنیال ، کیا ، سراتو ، اپتیما ، موهاوی
تعمیر گیربکس های آلمانی:
تعمیر انواع گیربکس بی ام و ، بنز ، 
تعمیر گیربکس های فرانسوی:
تعمیر گیربکس پژو 206 ، مگان ، L90 ، 207

🔹 تعمير موتور خدمات موتور تويوتا هيوندا كيا

🔹 نيسان لكسوس مزدا سوزوكي پژو بنز بي ام و

🔹 با گارانتي با قيمت كاملا مناسب

 

 

🔸 شماره تماس 09125654580

🔸آدرس استان البرز كرج مهرويلا جنب ميدان معلم تعميرگاه فوق تخصصي تاپ موتور

معرفی برخی از خرابی های گیربکس های اتوماتیک

اگر هنگام حرکت صدای دنگ‌دنگ یا وزوز می‌شنوید

معمولا بسیاری از ما صداهای خودرو را نادیده می‌گیریم. درحالی‌که وقتی اتومبیل صدایی تولید می‌کند که طبیعی نیست باید خیلی سریع آن را بررسی کنیم.

اگر از اتومبیل‌تان در هنگام حرکت، صدای وزوز یا دنگ‌دنگ (کلانک) می‌شنوید، نشانه مشکلی در گیربکس است. این صدا را اصلا نادیده نگیرید، زیرا هرچه دیرتر اقدام کنید آسیب بیشتری به سایر اجزای آن وارد خواهد شد.
– دلایل

احتمال دارد این مشکل به‌دلیل آسیب‌دیدگی چرخ‌دنده‌ها یا یاتاقان باشد. شاید هم روغن گیربکس (واسکازین) بسیار کم است که به اجزای مختلف آن نمی‌رسد.

اگر گیربکس دیر عمل می‌کند

سیستم گیربکس طوری طراحی شده است که به شما اجازه می‌دهد دنده‌ها را به‌راحتی و به‌سرعت تغییر دهید. بنابراین اگر حس می‌کنید در هنگام دنده عوض‌کردن، گیربکس به‌خوبی واکنش نشان نمی‌دهد و کمی تأخیر دارد، نشانه مشکل در گیربکس است.
– دلایل

ممکن است این مشکل به‌دلیل نشت یا آلودگی روغن گیربکس، نگهداری نادرست از گیربکس یا حتی نفوذ ناخواسته آب در قطعات آن به‌دلیل افتادن خودرو در سیلاب باشد. اگر این مشکل رفع نشود، می‌تواند با گرمای بیش‌ازحد به قطعات داخلی گیربکس آسیب برساند. بنابراین آن را سرسری نگیرید.

اگر بوی سوختگی از خودرو حس می‌کنید

احساس بوی سوختگی از ماشین هرگز نشانه خوبی نیست. بوی سوختگی می‌تواند نشانه مشکلات متعددی باشد، اما به اولین چیزی که باید شک کنید گیربکس است. داغ‌شدن بیش‌ازحد روغن گیربکس می‌تواند بوی سوختگی تولید کند.
– دلایل

معمولا این مشکل به‌دلیل نشت روغن گیربکس یا کم‌شدن مقدار آن رخ می‌دهد. اگر روغن نشت کند یا دیربه‌دیر آن را عوض کنید که سطح آن زیاد پایین بیاید، نمی‌تواند به‌خوبی اجزای گیربکس را خنک کند. به‌دلیل گرمای ناشی از قطعات گیربکس بوی سوختگی از روغن به مشام می‌رسد.

همیشه سطح و وضعیت روغن گیربکس را بررسی کنید. بااین‌حال اگر این اتفاق افتاد، نگران نشوید؛ فقط سریع‌تر ماشین را نزد مکانیک ببرید.

اگر ماشین در حالت خلاص است ولی سروصدا می‌کند

صدای لرزش و ضربه لزوما نشانه هشدار یا مشکل نیست، اما اگر ماشین در حالت خلاص صدا تولید کند، معمولا نشانه مشکل در گیربکس است. گاهی می‌توان صرفا با تعویض روغن گیربکس مشکل را برطرف کرد. اما اگر مشکل رفع نشد و باز هم در حالت خلاص از ماشین صدا می‌شنوید، باید آن را به مکانیک بسپارید.
– دلایل

اگر مقدار روغن گیربکس کم باشد یا چرخ‌دنده‌ها و قطعات داخلی سیستم گیربکس آسیب‌دیده باشند، ممکن است این صداها و لرزش را احساس کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران