خدمات ناخن و طراحی در تهران – صادقیه

در تهران ، تهران

معرفی خدمات ناخن و طراحی در تهران – صادقیه

🔴 غزاله علیرضایی

🔹 غزاله علیرضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ناخن و طراحی در تهران – صادقیه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غزاله علیرضایی :

✅ تمامی خدمات ناخن و پدیکور

✅ با بهترین متریال

✅ همراه با عالی ترین و به صرفه ترین قیمت ها

و….

 

🔸 شماره تماس 09335150457

🔸آدرس مرزداران خیابان ابراهیمی _کوچه الوند چهارم پلاک 30

فواید پدیکور

واژه «پدیکور» مشتقی از کلمه لاتین «پدیس» است که معنی آن «مراقبت پا» می‌شود. این روش علاوه بر اهداف آرایشی، اهداف بهداشتی و سلامتی هم دارد. این روش برای سلامتی پا و ناخن‌ های پا بسیار مهم است. امروز فواید پدیکور ناخن بر کسی پوشیده نیست. در ادامه ۵ فایده اصلی انجام پدیکور را برایتان توضیح می‌دهیم.

۱. تشخیص زودهنگام مشکلات

انجام مرتب پدیکور می‌تواند به شما در تشخیص مشکلاتی مانند پینه پا یا قارچ‌های عفونی کمک کند. این مشکلات اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شوند به راحتی درمان می‌شوند.

۲. کاهش احتمال عفونت

گرفتن ناخن‌ها و تمیز کردن آن‌ها، از رشد کردن ناخن‌ها به سمت داخل پا جلوگیری کرده و از ایجاد انواع عفونت قارچی جلوگیری می‌کند. داشتن ناخن‌های سالم به ایجاد نشدن بوی بد پا کمک می‌کند و علاوه بر این از پاهای شما در مواجهه با آسیب‌های احتمالی، محافظت می‌کند.

۳. حفظ کردن رطوبت پوست

یک پدیکور کامل شامل خیساندن پاهای شما در آب گرم و ماساژ پا با استفاده از روغن‌ها و لوسیون‌هاست. این کار به حفظ رطوبت و یک‌پارچگی پاهای شما کمک شایانی می‌کند و احتمال ابتلا به تاول، ترک‌های پوستی و سایر مشکلات را کمتر می‌کند. همچنین بسیار مهم است که کوتیکول ناخن را همیشه مرطوب نگه دارید تا از رشد ناخن‌ها با پشت یا انتهای شکاف جلوگیری کنید.

۴. افزایش گردش خون

لذت‌بخش‌ترین مرحله ب، ماساژ است. ماساژ به تقویت گردش خون کمک می‌کند و تنش را در ماهیچه‌های پا از بین می‌برد. افزایش گردش خون درد را به طرز قابل توجهی کاهش داده و و به توزیع گرما در بدن کمک می‌کند.

۵. آرام کردن بدن

یک پدیکور خوب می‌تواند بسیار آرامش بخش باشد. این کار به شما در رفع استرس کمک می‌کند و از این روش می‌تواند به عنوان یک درمان کمک بگیرید. طبق مطالعات سرویس سلامت همگانی در بریتانیا یک پدیکور خوب می‌تواند تنش را از بدن دور می‌کند و باعث تندرستی می‌شود.

پدیکور با کوکتل

یکی از روش‌هایی که می‌تواند انجام پدیکور را جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کند، استفاده از کوکتل پدیکور است. اما کوکتل پدیکور چیست؟ کوکتل پدیکور توپ‌هایی دست ساز است که در رنگ‌ها و عطرهای مختلف ارائه می‌شوند، کوکل پدیکور حاوی انواع نرم‌کننده‌ها و مواد مغذی برای پوست پا است. تنها کافی است تا این کوکتل‌ها را در آب ولرم قرار دهید. کوکتل‌های پدیکور در آب به صورت جوشان حل می‌شوند و عطر و بویی فوق‌العاده دارند. این کوکتل‌ها که از نمک دریایی و مواد گیاهی درست شده‌اند فواید بسیاری دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حاوی انواع مواد معدنی مهم مانند پستاسیم، سدیم و کلسیم هستند که روی سلامتی پوست اثر قابل ملاحظه‌ای می‌گذارند.
به بهبود التهاب پوستی، سوزش و جوش کمک می‌کنند.
باعث به وجود آمدن تعادل در چربی پوست شده که این کار باعث کوچک شدن منافذ عمیق پوستی می‌شود.
نمک دریایی موجود در این کوکتل‌ها به عنوان یک لایه‌ بردار عمل کرده و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.
به روند آب رسانی به پوست شما کمک قابل توجهی می‌کند.
به درمان ترک‌های پوستی و کف پا کمک می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران