تولید و فروش موزاییک پلیمری و پرسی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز تولید و فروش موزاییک پلیمری و پرسی در مشهد

🔴 سعید خزاعی

🔹 سعید خزاعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش موزاییک پلیمری و پرسی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید خزاعی :

✅ تولید و فروش انواع موزاییک پلیمری و پرسی

✅ باکیفیت و تضمینی

و…

 

🔸 شماره تماس  09154449729

🔸 آدرس  مشهد جاده سیمان رسالت کشمیری یک اخرمیلان سمعت چپ پلاک 146

مهمترین مزایای موزاییک های پلیمری؟

امروزه سنگ های مصنوعی سمنت پلاست از کامل ترین و بی نقص ترین موزاییک های بتنی هستند که همین امر باعث جلب توجه این محصولات در بازار شده است. در ادامه این مقاله به بررسی تمامی مزیت های این محصولات می پردازیم، پس همراه ما باشید.

مقاومت در برابر سرما و گرما
از مهم ترین مزایای این محصولات دوست داشتنی، می توان به مقاومت بالا در برابر هر نوع آب و هوایی اشاره نمود. امروزه بسیاری از افراد که در مناطق سردسیر کشور ساکن هستند، از خرید این محصولات بتنی و به خصوص واش بتن ( تولید کنندگانی که با کیفیت بد، نام این محصول را خراب کردند) بسیار شک و تردید دارند و ترس از پودر شدن این محصولات دارند که این مشکل در موزاییک های پلیمری کاملا از بین رفته است.

مقاومت فشاری بالا نسبت به دیگر محصولات فانتزی
با نگاه اول به محصولات پلیمری، به ضخامت کم آن پی خواهید برد. شاید در همان نگاه اول، این محصولات جذاب، بسیار قطعه ای ضعیف به نظر خواهند آمد، اما یکی از مهم ترین مزیت های سنگ های مصنوعی، مقاومت فشاری بالا آن نسبت به دیگر محصولات بتنی فانتزی است.

تنوع بالا در کنار شکل ظاهری زیبا
محصولات پلیمری تنوع بسیار بالایی در رنگ بندی، ابعاد و به خصوص طرح بندی دارند که همین امر باعث وجه تمایز این موزاییک پلیمری نسبت به دیگر موزاییک های بتنی شده است. همچنین شکل ظاهری زیبا، جذاب و براقیت روی آن که به دلیل ساختار شیمایی منظم آن است، یکی دیگر از مزیت های مهم این قطعات بتنی دوست داشتنی است.

نصب ساده و آسان
نصب ساده و آسان با ملات ماسه و سیمان، که خیلی راحت می توان این قطعات بتنی را اجرا کرده و همچنین به دلیل وجود سنگ های اسکوپ پشت این موزاییک حیاطی، چسبندگی بین محصول و کف کار، به راحتی صورت می گیرد.

قابلیت اجرا به صورت ترکیبی و چند رنگ
از دیگر مزیت های جذاب این محصولات، می توان به استفاده همزمان از 2 یا 3 رنگ در اجرا موزاییک های پلیمری اشاره کرد که بر خلاف تصور بسیار از افراد، این ترکیب جذاب به وجود خواهد آمد، البته این نکته قابل ذکر است که سلیقه ها متفاوت است.

عدم نیاز به برشکاری در حین اجرا
تنوع بالا در ابعاد و سایز بندی، از دیگر مزیت های سنگ های مصنوعی سمنت پلاست است که می توان با توجه به کاربری خود، سایز های مورد نظر را انتخاب کرده و کاملا یک دست و تمیز اجرا نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران