ارائه کلیه خدمات ناخن با بهترین کیفیت و استفاده از متریال درجه یک در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی ارائه کلیه خدمات ناخن با بهترین کیفیت و استفاده از متریال درجه یک در کاشان

🔴 مولود هاشمی

🔹 مولود هاشمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه کلیه خدمات ناخن با بهترین کیفیت و استفاده از متریال درجه یک در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مولود هاشمی :

✅ کاشت و ترمیم پودر

✅ کاشت و ترمیم ژل

✅ کاور ناخن

✅ لمینت

✅ ژلیش

✅ با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس کاشان

 

کاور ناخن چیست؟

یکی از روش‌های زیبایی ناخن‌ها که امروزه مورد پسند خانم‌‎ها واقع شده است،کاشت ناخن می‌باشد اما این روش به همراه عیوبی است که ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید درعین سادگی زیبا باشید و به سلامت ناخن خود اهمیت می‌دهید کاور ناخن پیشنهاد ما به شماست.

کاور ناخن روشی است که به شما اجازه می‌دهد تا سطح طبیعی ناخن خود را با استفاده از ژل uv بپوشانید تا ناخنی مقاوم، براق و زیبا داشته باشید. ژل یو وی یا ژل براق کننده لاک ناخن مناسب استفاده بر روی لاک جهت ایجاد درخشش بیشتر آن می‌باشد. همچنین این ژل مناسب برای استحکام لاک و ناخن نیز است.

کاور ناخن که تحت عنوان لمینت نیز شناخته می‌شود یکی از روش‌های زیبایی ناخن‌ها است که در برابر شکستگی ناخن‌ها نوعی محافظ محسوب می‌شود. علاوه براین اگر ناخن‌هایی ناصاف و خط دار دارید این روش می‌تواند برطرف کننده عیوب ناخن باشد.

کاور ناخن برای چه افرادی مناسب است؟

ناخن‌های ما ساختاری پروتئینی دارند که کراتین نامیده شده و زیر کوتیکول پوست رشد می‌کنند. هنگام کاشت ممکن است ضخامت و سنگینی را روی ناخن هایتان احساس کنید و این برای برخی افراد خوشایند نیست، بنابراین افرادی که می‌خواهند سبکی و ظاهر طبیعی ناخن‌های خود را حفظ کنند کاور ناخن پیشنهاد ما به آن‌ها است.

علاوه براین، در حین کاشت ناخن از مواد لیکوئیدی استفاده می‌شود که ممکن است در طولانی مدت برای برخی افراد موجب حساسیت شود بنابراین چنین افرادی می‌توانند با خیال راحت کاور ناخن را انتخاب کنند اما فراموش نکنند که مدتی را به ناخن هایشان استراحت دهند.

همچنین افرای که ناخن‌هایی ناصاف، بدفرم دارند یا به علت آسیب دیدگی یا ضربه ترک، ناهمواری و خطوطی در ناخن هایشان ایجاد شده است و می‌خواهند ناخن هایشان را زیبا کنند؛ لمینت می‌تواند چاره کار باشد زیرا ساختاری محکم را به ناخن‌ها خواهد بخشید.

کاور ناخن برای چه افرادی مناسب نیست؟

برخی افراد که مستعد بیماری‌های عفونی یا قارچی هستند نباید از لمینت یا کاشت ناخن استفاده کنند زیرا احتمال پیشرفت بیماری شان وجود دارد.
همچنین افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند از این کار پرهیز کنند زیرا اگر توسط ناخن کار مجرب این کار انجام نشود ابتلا به خطر بیماری‌های عفونی در انتظارشان خواهد بود.
علاوه براین، اگر حوصله ماندن طولانی مدت در سالن‌های زیبایی را ندارید این کار به شما پیشنهاد نمی شود زیرا ناخن کاری نیاز به صرف وقت دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران