خدمات و آموزش زیبایی ناخن محبوب در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز خدمات و آموزش زیبایی ناخن محبوب در شیراز

🔴 محبوبه نوروزی

🔹 محبوبه نوروزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و آموزش زیبایی ناخن در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محبوبه نوروزی :

✅ انجام کلیه خدمات و کاشت و ترمیم و ژلپلیش ناخن و پدیکورو اسپاو….

(تخفیف ویژه برای دانشجوهای محترم)

 

🔸 شماره تماس  09179352585

🔸 آدرس  شیراز-بلوار ارم-کوچه۴

 

ژلیش ناخن چیست؟

ژلیش ناخن، از جمله خدمات زیبایی برای ناخن است که از لاک‌های مبتنی بر ژل استفاده می‌کند و از به نور UV یا LED برای ثبیت لاک روی ناخن‌های شما نیاز دارد. همان‌طور که اشاره شد، ژلیش ناخن، ماندگارتر از لاک معمولی است.

لاک معمولی می‌تواند مدت کوتاهی دوام بیاورد و به سرعت و با گذشت تنها دو تا سه روز پاک می‌شود. این در حالی است که ژلیش ناخن برای هفته‌ها بدون ترک‌خوردگی و یا خراش، باقی می‌ماند.

معرفی انواع ژل ناخن
لاک‌زدن ناخن‌ها با لاک معمولی می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. به دلیل استفاده زیاد از دست‌ها، لاک روی ناخن هایتان مدام ترک‌خورده و تیکه‌تیکه است. این در حالی است که شما ساعت‌ها وقت صرف کرده بودید تا تمیز و مرتب لاک بزنید.

برای رفع این مشکل و داشتن ناخن‌های لاک‌زده با ماندگاری بیشتر، می‌توانید ژل ناخن را امتحان کنید. امروزه، انواع مختلف ژل ناخن وجود دارد که می‌توانید بر اساس علاقه و نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. انواع ژلیش ناخن عبارت است از:

هارد‌ ژل
یکی از محبوب‌ترین انواع خدمات زیبایی ناخن، هارد‌ژل ناخن است. هارد‌ژل، بافت غلیظی دارد که تقریباً یک قطره از آن برای یک ناخن کافی است. در استفاده از هاردژل، با کشیدن قلم‌مو از بن ناخن به لبه ناخن، فرم دلخواه شکل می‌گیرد.

هنگامی که این فرآیند کامل شد، به مدت 30 تا 120 دقیقه تحت نور UV یا LED قرار داده می‌شود تا به حالت جامد تبدیل شود. هارد‌ژل، بیشتر برای افزایش طول ناخن‌ها استفاده می‌شود. می‌توانید آن را به هر شکلی که ترجیح می‌دهید، در بیاورید – از فرم نوک تیز گرفته تا فرم بیضی یا مربعی.

به همین دلیل است که هارد‌ژل، بسیار محبوب است. این می‌تواند مجموعه‌ای از ناخن‌های ژلیش‌شده و با اندازه و فرم دلخواه، تنها طی مدت کوتاهی، برای شما فراهم کند. از هارد‌ژل می‌توان برای ترمیم ناخن‌های شکسته نیز استفاده کرد.

در مقایسه با انواع دیگر ژل ناخن، هارد‌ژل، قوی‌ترین آن‌ها است و می‌تواند بسیاری از سایش و خراشیدگی‌های روزمره را تحمل کند. از طرفی دیگر، به عنوان یک مانع محافظ برای ناخن طبیعی نیز عمل می‌کند.

ناخن‌های حاصل از هاردژل، اگر به‌درستی از آن‌ها مراقبت شود، حدود 3 تا 4 هفته دوام خواهند داشت. اگر متوجه شدید که ناخن، شروع به جداشدن از سطح ناخن طبیعی شما کرده است، خودتان آن را جدا نکنید. بهتر است برای جداکردن آن، به یک ناخن‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید.

سافت ژل
سافت‌ژل، نوعی لاک ژل‌مانند ضخیم است که یک لایه تکمیلی عالی برای طراحی ناخن ایجاد می‌کنند. لاک‌ ژل، مثالی از این نوع ژل است. این ژل‌ها در رنگ‌ها و برندهای مختلف عرضه می‌شوند.

کار با سافت‌ژل آسان است و حتی می‌توانید خودتان در خانه هم انجام دهید. تنها نقطه ضعفی که دارد این است که برای خشک شدن، نیاز به یک دستگاه‌ UV دارید، اما در مقایسه با نوع دیگر ژل ناخن، خشک‌شدن آن به زمان کمتری نیاز دارد.

لاک‌ژل، قوام روان مانند لاک معمولی دارد، اما دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به لاک معمولی دارد. با این حال، مانند هارد‌ژل‌ که در مورد آن صحبت کردیم، باید زیر نور UV یا LED به مدت 30 ثانیه یا کمتر قرار بگیرد تا خشک شود.

لاک‌ژل، نازک‌ترین لایه‌ها را نسبت به سایر ژل‌ها اعمال می‌کند و به همین دلیل، استحکام زیادی به ناخن طبیعی نمی‌دهد. این فقط یک رنگ ناخن ماندگارتر و ضد لک است. لاک‌ژل را می‌توان مستقیماً روی ناخن‌های طبیعی یا روی هارد‌ژل اعمال کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران