هارمونی طلوع – مرکز فروش انواع لوازم موسیقی و نمایندگی هنگ درام آرشا در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی هارمونی طلوع – مرکز فروش انواع لوازم موسیقی و نمایندگی هنگ درام آرشا در اصفهان

🔴 مجموعه هارمونی طلوع

🔹 مجموعه هارمونی طلوع یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع لوازم موسیقی و نمایندگی هنگ درام آرشا در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه هارمونی طلوع :

● فروش انواع لوازم موسیقی (نمایندگی هنگ درام آرشا )

● ارائه کلیه لولزم موسیقی له همراه کلیه ادوات و جزئیات

● تمام سازها

و…

 

🔸 با مدیریت  سوزان اهتمام

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

هنگ درام چیست؟

ساز کوبه ای هنگ از دو قسمت فلزی تشکیل شده است. یک قوس بالایی که به آن “دینگ ساید” گفته می‌شود و نت‌ها بر روی آن قرار گرفته و طرف دیگر که به “گو ساید” معروف بوده و در مرکز آن یک دایره بزرگ تعبیه شده است. این قوس یا به صورت بیضی یا به صورت دایره است که تجربه نشان داده شکل بیضی آن از نظر حجم و کیفیت صدا بسیار بهتر از نوع دایره‌ای آن است.هنگ درام دارای یک فضای مشخصی است که نت‌ها در آن قرار گرفته و Tone Field نامیده می‌شود.

نت های هنگ درام اصلی این ساز در واقع همان نت های هنگ درام دینگ است که با حرف D به صورت مجزا از سایر نت‌ها نشان داده می‌شود.

شاید هنگ درام شکل و ظاهری ساده داشته و برای ساخت آن خیلی نیاز به فرایندهای پیچیده‌ای نباشد اما در واقع این ظاهر قضیه است و اصلی‌ترین و پیچیده‌ترین پروسه و فرایند، متعلق به کوک کردن نت‌ها در هنگ درام است. در ساز هنگ درام باید به این نکته اشاره کنیم که تعداد نت‌های این ساز هفت نت و یک نت دینگ است. اما با پیشرفت کار، سازندگان چند نت دیگر هم به آن اضافه کرده و برخی از انواع این ساز دارای ۱۳ نت هستند.

درست است که هر چه تعداد نت‌ها بیشتر باشد به نفع نوازندگان است اما باید محدودیت‌های این ساز را نیز مد نظر قرار داد. همچنین توجه داشته باشید که روی قوس بالایی، فضای چندانی برای اضافه کردن نت مهیا نیست.

تانگ درام چیست؟
تانگ درام که به آن هپی درام نیز گفته می‌شود، یکی از ساز درام های کوبه‌ای است که به دلیل ظاهر عجیب و در عین حال زیبای خود، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. پیدایش این ساز به سال ۲۰۰۷ باز می‌گردد؛ زمانی که دنیس هاولنا این ساز را با الهام از قسمت بالایی یک کپسول گاز طراحی کرد. دنیس هاولنا می‌گوید که یکی از انگیزه‌های اصلی او برای طراحی ساز تانگ درام، علاقه زیاد او به نواختن هنگ درام بوده است. ولی قیمت بسیار بالای هنگ درام مانع از آن میشد که او قادر به یادگیری آن باشد.

امروزه ساز تانگ درام به کمک دستگاه‌های پیشرفته صنعتی و یا دست ساخته می‌شود. افراد بسیاری معتقدند که برای حفظ صدای راز آلود این ساز درام ، باید از نوع برش و جوشکاری در ساخت آن خودداری کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران