پخش و فروش ضد یخ تینکس در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی پخش و فروش ضد یخ تینکس در اراک

🔴 سعید بازرگان

🔹 سعید بازرگان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش ضد یخ تینکس در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید بازرگان :

✅ پخش ضد یخ تینکس با استاندارد ملی

✅ ضدیخ وضد جوش و ضد خوردگی خودرو

و….

 

🔸 شماره تماس 09129314407

🔸آدرس اراک میدان امام حسین شهرک جوادیه کوچه جوادیه دهم

ضد یخ چیست؟

ضدیخ ماده ای است که نقطه انجماد آب را کاهش می دهد و از یک سیستم در برابر اثرات سو تشکیل یخ محافظت می کند. ضدیخ هایی مانند اتیلن گلیکول یا پروپیلن گلیکول که معمولاً در سیستم های خنک کننده اتومبیل به آب اضافه می شوند از آسیب رادیاتورها جلوگیری می کنند. مواد افزودنی برای جلوگیری از یخ زدگی آب در بنزین معمولاً حاوی متانول یا ایزوپروپانول هستند.

علاوه بر این ارگانیسم هایی که باید در دمای انجماد زنده بمانند از مواد شیمیایی مختلفی برای جلوگیری از تشکیل بلورهای یخ در سلول ها و بافت های خود استفاده می کنند. گلیسرول یا دی متیل سولفوکسید در حشرات ، گلیسرول یا ترهالوز در سایر بی مهرگان (نماتدها ، روتیفرها) و پروتئین ها در ماهی های قطب جنوب نقش ضد یخ را بازی می کنند.

عملکرد ضدیخ چیست؟

ضد یخ یا خنک کننده موتور مایعی رنگی است که با آب مخلوط می شود تا به شما در تنظیم موتور در دمای خیلی پایین کمک کند. همانطور که دمای خارج از گرم به سرد تغییر می کند ضد یخ در سراسر قطعه موتور پمپ می شود تا دمای یکنواخت را حفظ کند. با این وجود ضد یخ چیزی فراتر از تنظیم دما است و با حفظ سطح مناسب مایعات به جلوگیری از خوردگی نیز کمک می کند.

در واقع ضد یخ ضمن محافظت از اجزا در برابر خوردگی ، از موتور شما در برابر یخ زدگی محافظت می کند و با از بین بردن گرمای اضافی نقش مهمی در حفظ تعادل گرمای موتور دارد. در یک موتور دیزلی سنگین ، فقط یک سوم کل انرژی تولید شده برای پیشبرد خودرو به جلو کار می کند. یک سوم اضافی به عنوان انرژی گرمایی توسط سیستم اگزوز حذف می شود. یک سوم باقیمانده انرژی گرمایی تولید شده نیز توسط خنک کننده موتور گرفته می شود.

گرمای حذف شده توسط ضد یخ باعث ایجاد تعادل در حذف گرمای موتور می شود که برای اطمینان از عملکرد مناسب موتور بسیار مهم است. گرم شدن بیش از حد می تواند منجر به خراب شدن سریع روغن و خود موتور شود.

خنک کننده موتور معمولاً با نسبت ۵۰/۵۰ با آب مخلوط می شود و در مخزن موتور ریخته می شود. از مواد شیمیایی مانند اتیلن گلیکول به عنوان پایه برای ایجاد مایعی استفاده می شود که در موتور اتومبیل شما پمپ می شود تا دمای مطلوب را در شرایط آب و هوایی بسیار گرم یا سرد تنظیم و حفظ کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران