انجام خدمات رنگ کاری ساختمان در سراسر تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی مرکز انجام خدمات رنگ کاری ساختمان در سراسر تهران و حومه

🔴 جعفر خداداد

🔹 جعفر خداداد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات رنگ کاری ساختمان در سراسر تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جعفر خداداد :

✅ اجرای رنگ های قابل شستشو 🧽رنگ های پلاستیک و آکرولیک بی بو

✅ عضو صنف نقاشان تهران و پاکدشت

✅ انجام خدمات رنگ کاری ساختمان با بهترین کیفیت و در اسرع وقت

و…

 

🔸 شماره تماس  09129560441

🔸 شماره تماس  09109200076

🔸 آدرس  تهران میدان امام حسین خ منتظری بلوار اسدی

 

مراحل گام به گام رنگ آمیزی ساختمان چیست؟

مرور مراحل نقاشی ساختمان به شما کمک می‌کند تا بهتر برای آن برنامه‌ریزی کنید، بدانید که به چه لوازمی نیاز دارید، و قرار است با چه چیزی روبه‌رو شوید.

این مسئله ممکن است بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید، مهم باشد؛ چون روند نقاشی منزل و سایر اجزای آن به سادگی فرو بردن قلم‌مو در قوطی رنگ، و حرکت دادن آن روی سطوح نیست.
1. انتخاب رنگ مناسب دیوار، درب یا پنجره

احتمالا دشوارترین مرحله رنگ آمیزی دیوار خانه برای شخص شما، انتخاب رنگ مناسب است. همین که “رنگ” را انتخاب کنید کافیست؛ نقاش ساختمان با توجه به فضا و کاربری آن می‌داند باید از چه نوع رنگی استفاده کند.

رنگ‌های سفید، استخوانی، طوسی و آبی از رنگ‌های رایج برای نقاشی ساختمان در تهران ‌هستند. اما اخیرا از رنگ‌های تندتری هم برای رنگ کاری ساختمان (یا حداقل قسمت‌هایی از آن) استفاده می‌شود.

برای انتخاب رنگ باید به کاربرد فضا، ابعاد، دکور و مبلمان آن توجه کنید. البته شناخت حال‌وهوایی که هررنگ به شما می‌دهد هم در انتخاب بهترین رنگ درب و پنجره و دیوار کمک‌کننده است:

سفید: تقویت نبوغ و توانایی‌های بالقوه

نارنجی: افزایش نشاط، انرژی و اجتماعی بودن

قرمز: تشدیدکننده احساسات، اشتها و دمای بدن

صورتی: تلطیف عواطف و ناراحتی‌های عصبی

سبز: کمک به آرامش و تعادل خلق‌وخو

آبی: آرامش‌بخش و ایده‌دهنده
2. آماده سازی های قبل از نقاشی ساختمان

پس از اینکه رنگ و نوع آن برای نقاشی ساختمان در تهران مشخص شد، لازمست یکسری آماده‌سازی‌ها را انجام دهید. اول از همه، اگر مبلمانی در فضای مدنظر وجود دارد و کف را با پلاستیک محافظ بپوشانید (استفاده از روزنامه را توصیه نمی‌کنیم).

پس از آن، نقاش ساختمان سطح را برای رنگ‌آمیزی آماده می‌کند. مثلا اگر قصد رنگ آمیزی دیوار خانه را داشته باشید، ترک‌ها و زدگی‌ها پر می‌شوند. اگر هم رنگ درب حیاط یا پنجره باید نو شود، رنگ‌های پوسته‌شده حذف می‌شوند.

3. انتخاب ابزار مناسب رنگکاری

بسته به اینکه دقیقا کجا باید رنگ شود، ابزار کار نقاشی ساختمان متفاوت خواهد بود. البته یکسری ابزارها هم هستند که نقاش‌ها همیشه در روند کارشان (یا آماده‌سازی‌ها) از آنها استفاده می‌کنند.

اگر درباره این ابزارها و کاربردشان کنجکاوید، یا قصد دارید در آینده نقاشی بخش‌های کوچک را خودتان به عهده بگیرید، لیست زیر برای شماست:

انواع قلم‌مو: اصولا نقاشی ساختمان را بدون قلم‌مو نمی‌توان تصور کرد. برس قلم‌موها یا زاویه‌دار است (برای گوشه‌ها و جزئیات) یا صاف (برای سطوح وسیع‌تر).

غلطک رنگ‌آمیزی: غلطک‌ها برای رنگ‌آمیزی سطوح بزرگ، از قلم‌موها بهتر هستند. این ابزار مدل‌های مختلفی از نظر قطر و بافت دارد.

سنباده: نقاش ساختمان تهران از این ابزار پیش از رنگ‌آمیزی و برای یکدست کردن سطح استفاده می‌کند. سمباده زدن هرگونه برآمدگی، زنگ‌زدگی و … را برطرف می‌کند.

پرایمر: پرایمر نقش زیرسازی را برای رنگ ایفا می‌کند، و برای داشتن نتیجه‌ای بی‌نقص ضروری است.

سایر ابزارها: از ابزارهای دیگری مانند حلال و پاک‌کننده، لیسه، کاردک، نوارچسب کاغذی، اسپری رنگ و نردبان نیز در روند نقاشی ساختمان در تهران استفاده می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران