تولیدی ظروف غذاخوری سرامیکی در لالجین همدان

در همدان ، لالجین

معرفی تولیدی ظروف غذاخوری سرامیکی در لالجین همدان

🔴 مژگان بختیاری

🔹 مژگان بختیاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مژگان بختیاری :

✅ تولید کننده انواع ظروف سرامیکی مصرفی

✅  تولید و فروش انواع ظروف غذا خوری

✅ سرویسهای عصرانه خوری

✅ ظروف پذیرایی و فانتزی

✅ نواع ماگ ، فنجان ، شیرینی خوری ، میوه خوری و …..
در طرح های مختلف

✅ مستقیم از تولید کننده خرید کنید

✅ خریدی با صرفه با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب

✅ فروش به صورت تک فروشی و عمده

✅ پخش عمده در همدان و لالجین و کل کشور

✅ ارسال به سراسر کشور انجام میشود

و…

 

 

🔸 شماره تماس  09174814201

🔸 آدرس  همدان لالجین

 

ظرف سرامیکی چیست؟

آشپزخانه قلب هر خانه ای است و برای پاسخ گویی به نیاز های خانواده و همچنین سازگاری با دکوراسیون منزل باید کاملا مجهز باشد. انتخاب بهترین ظروف سرامیکی برای خانه و خانواده شما می تواند تجربه ای حساس و دلهره آور باشد
ظروف سرامیکی می توانند انواع مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال ظروف سرامیکی ممکن است قابلمه ها و ماهیتابه های رسی که در کوره پخته شده اند و روی آن ها لعاب کاری شده است باشند. از سوی دیگر آن ها می توانند از جنس آلومینیم، فولاد ضد زنگ، چدن، آهن معمولی و سایر فلزات باشند که روی آن ها با لعاب پوشیده شده است. لعاب سرامیکی به کار رفته یک سطح نچسب می باشد که دچار خراش و خدشه نمی شود و گرما را به صورت مساوی پخش می کند. به خاطر سهولت در شست و شو و حتی گرمایی که فراهم می کند، آشپز ها همواره این گونه قابلمه را ترجیح می دهند.
ظروف سرامیکی عاری از مواد سمی موجود در سایر روکش های نچسب همچون PFOA و PTFE بوده و عناصر فلزات سنگین موجود در ظروف فلزی در آن ها وجود ندارد. لازم به ذکر است که ظروف آهنی دارای آهن مورد نیاز بدن انسان می باشند اما ظروف از جنس چدن و مس از این خاصیت برخوردار نمی باشند و موادی که از آن ها ترشح می شود تنها رنگ و مزه غذا را تغییر می دهند.

ظروف سرامیکی ذاتا دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند.
ظروف سرامیکی عاری از فلز سنگین و خطرناک کادمیم می باشند.
تمیز کردن ظروف سرامیکی بسیار آسان و با هر شوینده ای میسر می باشد. حتی برخی از این ظروف را می توان توسط سیم ظرفشویی شست، اما قبل از آن فراموش نکنید که باید دستور العمل تولید کننده را مطالعه نمایید.
دسته های ظروف سرامیکی معمولا از جنس سرامیک بوده و جزیی از بدنه آن می باشند. بنابراین هیچ نگرانی در مورد هرز شدن و جدا شدن دستگیره ها به مرور زمان وجود نخواهد داشت. علاوه بر آن این عامل باعث می شود که استفاده از ظروف سرامیکی بر خلاف سایر ظروف با دسته های پلاستیکی در فر، مایکروفر و مایکروویو بلامانع باشد.
ظروف سرامیکی دارای لعابی هستند که از آن ها در مقابل خراش ها و ضربه ها محافظت کرده و آن ها را به ظروفی سرسخت تبدیل نموده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران