بهترین مرکز فروش محصولات نانو و آرایشی در تایباد – خراسان رضوی

در خراسان رضوی ، تایباد

معرفی بهترین مرکز فروش محصولات نانو و آرایشی در تایباد – خراسان رضوی

🔴 سیدمحمدطاهر سیدالحسینی

🔹 سیدمحمدطاهر سیدالحسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات نانو و آرایشی در تایباد – خراسان رضوی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی محصولات سیدمحمدطاهر سیدالحسینی :

✅ ریکاسیاه

✅ پودر نانو

✅ ژل طلایی

✅ شامپو سبغ

✅ کرم کراتینه مو

✅ کرم معجزه

✅ کرم لانسون

✅ کرم بیودرما

✅ صابون تریاک کلاژن

✅ صابون شیرالاغ

✅ صابون زردچوبه

✅ ارایش پاک کن

و…

 

🔸 شماره تماس  09154842770

 

فواید مصرف صابون تریاک چیست؟

صابون تریاک ضد لک صورت
استفاده منظم و پی در پی از این صابون، موجب پاک شدن هر گونه لک و علامت ناشی از جوش، زخم، لکه‌های ماه گرفتگی و اسکارهای به جا مانده بر روی پوست خواهد شد. این محصول به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن لکه‌های پوستی و حتی لک‌های عمیق مادرزادی خود را به کمک لایه‌برداری وتعدیل رنگدانه‌های پوست از بین ببرید.

شفافیت پوست با صابون تریاک
پوست به مرور زمان و افزایش سن، به تدریج کلاژن خود را از دست می‌دهد و طبیعی است که شفافیت و طراوت آن نیز با این روند کاهش یابد. صابون تریاک، یک گزینه عالی برای به تاخیر انداختن این اتفاق و کند کردن سرعت آن است. این صابون باعث جوانسازی پوست و بازسازی سلول‌های آن خواهد شد.

علاوه بر این، صابون تریاک، با دارا بودن خاصیت آبرسانی، قادر است تا پوست خشک و حساس را بازیابی نموده و باعث شفافیت دوچندان آن شود. قابل توجه است که استفاده از این محصول می‌تواند پوست مصرف‌کننده را در مدت یک ماه، به اندازه 2 درجه روشن‌تر کند.

رفع جوش و آکنه پوست صورت
ترشح بیش از حد چربی بر روی پوست صورت، موجب بروز جوش و آکنه خواهد شد. پاکسازی عمیق پوست و کنترل ترشح چربی، از ویژگی‌های صابون تریاک می‌باشد که به جلوگیری از بروز جوش‌های پوستی کمک می‌کند. علاوه بر این، این صابون دارای مواد معدنی و مغذی مورد نیاز پوست می‌باشد که در کنار پاکسازی، پوست را تغذیه نیز خواهد کرد.

این صابون قادر است تا علاوه بر از بین بردن جوش و جای جوش‌های جدید، اسکارهای به جا مانده از جوش‌های قدیمی را نیز رفع کند.

کاهش چین و چروک پوست
همانطور که بالاتر ذکر شد، در تهیه صابون تریاک از عصاره گیاه خشخاش استفاده شده است؛ گیاه خشخاش، یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان است. بنابراین صابون تریاک به کمک خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود از پیری پوست و بروز چین و چروک در آن جلوگیری کرده و از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی مانند پرتوهای نور خورشید و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

همچنین تحریک کلاژن‌سازی در پوست به کمک صابون تریاک، موجب باز شدن چروک‌های ریز قدیمی و از بین بردن خطوط پنجه کلاغی پوست می‌شود. صابون تریاک و کلاژن طلا نیز نوع خاصی از این صابون می‌باشد که در فرمولاسیون ساخت آن علاوه بر تریاک از کلاژن نیز استفاده شده است. وجود کلاژن در این صابون، خاصیت ضد چروک دو چندانی به آن بخشیده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران