فروش کوکتل های مزوتراپی و ژل (فیلر) بوتاکس در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی فروش کوکتل های مزوتراپی و ژل (فیلر) بوتاکس در تهران و کرج

🔴 وحید ساکی پور

🔹 وحید ساکی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کوکتل های مزوتراپی و ژل (فیلر) بوتاکس در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید ساکی پور :

✅ فروش انواع ژل (فیلر)بوتاکس..

✅ فروش انواع نخ لیفت و کوکتل

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران کرج

 

تنوع کوکتل ها و تاثیر آن ها بر نتایج مزوتراپی چیست؟

کوکتل موثر بر تغییر رنگ پوست و اسکار

بعضی کوکتل های مزوتراپی با ترکیب فرمولهایی ساخته شده اند که تغییرات رنگ پوست را که به صورت ناخواستخ یا در اثر آفتاب قرار گرفتن ایجاد می شون را بهبود می بخشند. این کار از طریق کنترل ساخت پیگمانت ها توسط ملانوسیت های پوست انجام می گیرد و می تواند روی مشکلات متنوعی مانند لکه های خورشیدی یا ملاسما موثر باشد.

مزوتراپی هم چنین می تواند بر محو شدن علائم آکنه و اسکار هایی که در نتیجه آن ایجاد می شود موثر باشد. اگر پوست شما سطح ناهمواری داشته باشد محلول هیالورونیک اسید به حجم دهی پوست کمک می کند و بقیه ترکیبات مانند انتی اکسیدان ها و آمینو اسید ها تاثیرات ضد التهابی دارند که سبب تسریع بهبود و ترمیم پوست می شود.

کوکتل مناسب برای افزایش رشد مو

یکی از درمان های جدید به وسیله مزوتراپی، درمان ریزش مو است که در آن تزریق هایی در سطح میکرو به پوست جمجمه انجام می شود و سبب افزایش تولید مو توسط فولیکول ها می شود. با بهبود گردش و جریان خون و فراهم کردن عناصر ضروری، فولیکول مو تشویق می شود تا حجم، میزان رشد و ضخامت مو را افزایش دهد.

البته برای به نتیجه رسیدن این درمان به بیش از یک جلسه درمان نیاز است ولی از آن جا که این درمان نیاز به ریکاوری یا استراحت پس از درمان ندارد، فرد می تواند به کار خود بازگردد و هم چنین این روش تهاجمی نیست. اما از آن جا که به جلسات بعدی نیاز دارد نمی توان گفت آسان است و نیاز به صبر و حوصله برای رسیدن به نتیجه دارد.

می تواند به کاهش سلولیت کمک کند.

این نوع مزوتراپی سبب سوزاندن چربی اضافه و بهبود ظاهر افتاده پوست می شود. مناطق تجمع چربی ها مثل چانه، غبغب می تواند با آنزیم های شکننده سلول چربی تحت درمان قرار گیرد. آنزیم از بین برنده چربی با پاره کردن دیواره سلول چربی سبب جذب آن توسط سیستم لنفاوی می شود و توسط بدن دفع می گردد.

پوست این مناطق هم چنین تحت تاثیر مزوتراپی کشیده تر و سفت می شوند که ظاهر شاداب و جوان به پوست می دهد. این آنزیم با هدف حل نمودن چربی تزریق می شوند و هیچ آسیب و عوارضی از خود بر جا نمی گذارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران