طراحی ، تولید و فروش دستگاه پرکن مواد غلیظ و رقیق در کرج

در البرز ، کرج

معرفی طراحی ، تولید و فروش دستگاه پرکن مواد غلیظ و رقیق در کرج

🔴 میثم حاتمی

🔹 میثم حاتمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و فروش دستگاه پرکن مواد غلیظ و رقیق در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میثم حاتمی :

✅ سفارش انواع دستگاه رومیزی پرکن مایعات غلیظ ورقیق

✅ دستگاه پرکن سیلندر پیستون تمام استیل .بدون محدودیت گرمی و لیتری

و….

 

🔸 شماره تماس 09058051918

🔸آدرس کمالشهر،نرسیده به پیشاهنگی خیایان امام علی روبه رو صافکاری

دستگاه پرکن چیست

همان طور که از نام آن پیداست دستگاه پرکن، دستگاهی است که برای پر کردن وزن مشخصی از مواد در ظروف استفاده می شود. در واقع مهم ترین هدف آن نظم بخشیدن و بسته بندی مواد است. به خاطر تنوعی که در مواد وجود دارد، این دستگاه ها نیز انواع زیادی دارند. انواع دستگاه پرکن مایعات، دستگاه های پرکن پودر و گرانول ها در این دسته قرار می گیرند.

دستگاه های پرکن مایعات با توجه به غلظت مایعات به دو دسته پرکن مایعات غلیظ و پرکن مایعات رقیق تقسیم می شوند. از این دستگاه علاوه بر صنایع غذایی، در صنایع بهداشتی و دارویی و لوازم آرایشی نیز استفاده می گردد. از مهم ترین خصوصیات آن سرعت بخشیدن به فرآیند تولید می باشد.

برای این که بدانید اتوماسیون دستگاه پرکن چیست، باید بدانید که می تواند به سه شکل دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک باشد. این دستگاه می تواند امکانات مختلفی به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، بعضی از آن ها به دستگاه دربند نیز مجهز هستند که موجب می شود روند تولید محصول نهایی سرعت بیشتری داشته باشد.

دستگاه پر کن بر اساس تقاضا ساخته و تولید می شود. ممکن است که در یک فرآیند تولیدی، تعداد محصول خروجی زیاد نباشد که در این صورت از دستگاه های دستی پرکن استفاده می کنند یا اینکه ممکن است ظرفیت تولید بالا باشد که در این صورت نیاز یک دستگاه پرکن تمام اتوماتیک، لازم و ضروری می باشد.

طیف وسیعی از مواد با دستگاه پرکن قابل پر کردن در ظروف و حتی کیسه هستند. از پرکاربردترین این محصولات مایعات و گازها هستند. اما این دستگاه برای محصولات پودری و گرانول، مواد نیمه مایع مثل انواع ژل ها، سس و رب گوجه فرنگی، انواع دئودورانت و حتی رژ لب و انواع غذای حیوانات کاربرد دارد. آیا می دانید یکی از مزایای استفاده از دستگاه پرکن چیست؟ این که مشکل پر کردن مایعات گازدار مثل نوشابه یا محصولات شوینده مثل فوم یا مایع دستشویی با استفاده از این دستگاه به راحتی قابل حل است.

همانطور که می دانید انواع مختلفی از دستگاه های پرکن تولید می شود که در پر کردن ظروف با مواد مختلف کاربرد دارند.این دستگاه ها در شرکت های متفاوتی کاربرد دارند ، چرا که موجب آسان تر شدن کار پرکردن بطری ها و سایر ظروف ها می شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران