فروش ماسک سه بعدی پنج لایه ضد ویروس برند آلمانی در تهران – نبرد شمالی

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش ماسک سه بعدی پنج لایه ضد ویروس برند آلمانی در تهران – نبرد شمالی

🔴 سیدجلالدین بنی هاشمی

🔹 سیدجلالدین بنی هاشمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ماسک سه بعدی پنج لایه ضد ویروس برند آلمانی در تهران – نبرد شمالی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 اگرمیخواهیدویروس کروناواردبدن شمانشودحتماازماسک پنج لایه یه بعدی که ازسه لایه ی میانی ملت بون ضدویروس که تاییدیه ی وزارت بهداشت جهانی دارداستفاده کنید

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران ،نبردشمالی کوچه ثانی پلاک۶۲ واحد۲

ماسک سه بعدی (فست ماسک) چیست؟

ماسک سه بعدی یا فست ماسک بهداشتی در رنگ های متعدد برای ست کردن با لباس های مختلف است. دارای 4 لایه (سه لایه از جنس اسپان باند و یک لایه ی میانی از جنس ملت بلون) و همچنین 5 لایه (دولایه از جنس اسپان باند و سه لایه ملت بلون) با فیلتراسیون عالی، کیفیت مرغوب و لطیف برای پوست صورت می باشد.

این ماسک ها نسبت به آب نفوذ ناپذیر است. همچنین قدرت جلوگیری از نفوذ ذرات ریز بخار آب حاصل از بازدم تنفسی موجود در هوا را دارد.

حاوی فیکساتور(گیره) بینی مناسب و انعطاف پذیر با قابلیت تنظیم است. دارای کش هایی در اندازه استاندارد، نرم و لطیف جهت راحتی در استفاده و آزرده نکردن پشت گوش می باشد.

ماسک سه بعدی چه فرقی داره حالا؟!
وجه تمایز ماسک سه بعدی با سایر ماسک ها علاوه بر 4 لایه بودن، در این است که این نوع ماسک به لحاظ ساختار فیزیکی دارای سه بعد (ضلع) فوقانی، میانی و تحتانی است.

ماسک سه بعدی فایده اش چیه؟!
این ویژگی با ایجاد فضای خالی مناسب در جلوی دهان، سبب سهولت در تنفس و صحبت کردن شده است. همچنین باعث می شود که رژ لب خانم ها نیز خراب نشود!

از لحاظ علمی نیز برای عدم ورود ویروس به درون دهان و بینی فرد اطمینان بیشتری می دهد. ضمنا هنگامی که ماسک را در می آورید، لبه های آن به سمت داخل برگشته و باعث جلوگیری از ورود آلودگی به سطح داخلی ماسک می شود.

مهمترین و کاربردی ترین ویژگی حاصل از این ساختار سه بعدی، عدم بخار و مه زدگی بر روی شیشه عینک افراد عینکی می باشد!

ابعاد ماسک سه بعدی نیز در اندازه ی استاندارد مناسب تمامی صورت ها در نظر گرفته شده است تا بزرگی یا کوچکی بیش از حد آن سبب کاهش کارآیی در هنگام استفاده نشود و رضایت شما عزیزان را به دنبال داشته باشد.

ماسک ها تمام پِرِس با دستگاه اولتراسونیک هستند. این پرس باعث شده که در هنگام استفاده، کش های آن به راحتی از بدنه ی ماسک جدا نشوند.

این مدل ماسک در بسته های 50 عددی و 25 عددی برای شما عزیزان آماده شده است.

ضمنا تنوع در رنگبندی ماسک سه بعدی دست شما را برای ست کردن با لباس های مختلف باز می گذارد!

از کجا بدونیم موثره؟!
برای اطمینان از اصل بودن لایه ملت بلون، می توانید آن را در مقابل آتش بگیرید؛ اگر لایه ملت بلون آتش گرفت نشان از تقلبی بودن آن است! اما اگر این لایه مانند پلاستیک، ذوب شد، در این صورت نشان دهنده ی صحت و اصالت آن می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران