بهترین مرکز تولید ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره upvc در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تولید ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره upvc در سراسر تهران

🔴 محمد محمدی

🔹 محمد محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و نصب درب و پنجره دوجداره upvc در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد محمدی :

✅ تولید کننده انواع درب پنجره دوجداره upvc

✅ تولید مستقیم از کارخانه بدون واسطه

✅ بهترین برند و کیفیت روز دنیا با ۱۵ سال ضمانت کل کار انجام شده

✅ تعویض بدون تخریب در کمترین زمان ممکن

✅ طراحی مشاوره حمل نصب کاملا به صورت رایگان

✅ انجام خدمات نصب پنجره در کل مناطق تهران امکان پذیر است

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۹۳۶۳۴۰۴

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۷۷۴۹۷۸۸۲

🔸 آدرس  تهران نارمک خیابان مهر شمالی(رود باری) پلاک ۵۰۶

 

مزایای پنجره دو جداره چیست؟

پنجره های قدیمی معمولا چوبی و یا فلزی هستند. این پنجره ها دارای شیشه های ساده و معمولی هستند. البته در بعضی از ساختمان ها هنوز هم از پنجره های قدیمی استفاده می شود و در حقیقت این پنجره ها منسوخ نشده اند اما خب نسل جدید هر محصولی طبیعتا ویژگی هایی متفاوت و بهتری نسیت به گونه های قدیمی دارد و در طراحی آن سعی شده است که کاستی های مدل های قدیمی برطرف شود.

در مورد پنجره دوجداره هم که نسل جدیدی از پنجره های قدیمی هستند همین موضوع درست است.

گفتیم که پنجره های یو پی وی سی ضریب انتقال حرارت خیلی پایینی دارند (حرارت را خیلی کمتر به بیرون انتقال میدهند)، از طرف دیگر در ساختار این پنجره ها نوار پلاستیکی به کار رفته است که وظیفه عایق بندی را بر عهده دارند. این پنجره ها دارای شیشه هایی دو جداره هستند.

این نوع ساخت باعث می شود که پنجره دوجداره عملکرد خیلی بهتری نسبت به پنجره های معمولی داشته باشند.

پنجره های یو پی وی سی به یراق آلات خاص خودشان احتیاج دارند. اگر این یراق آلات و ابزار مورد نیاز را از انواع درجه یک و با کیفیت انتخاب کنیم تا اندازه زیادی عملکرد پنجره را بالا خواهند برد.

 

مصرف انرژی در استفاده از پنجره دوجداره
همان طور که در قسمت بالا هم اشاره کردیم پنجره دوجداره از هدر رفتن انرژی های گرمایی و سرمایی جلوگیری می کند. البته مهم است که پنجره دوجداره قالب استاندارد داشته باشد.

قالب و ابعاد استاندارد همگی بر عملکرد پنجره دوجداره اثر گذار است.

استفاده از پنجره های دوجداره باعث می شود که صدا های مزاحم همچون صدای ماشین, سر و صدا, و دیگر صدا ها وارد خانه نشوند زیرا این پنجره ها مانند عایق برای صوت عمل می کنند و تفاوت شان در انتقال صدا با پنجره های معمولی واقعا قابل توجه می باشد.

پنجره های دوجداره همچنین مقاومت قابل قبولی در برابر آلودگی هوا و ذرات گرد و غبار دارند که این خصیصه موجب می شود فضای خانه تمیز باقی بماند و جلوگیری کند از کمتر سرما خوردن و مریض شدن.

پنجره های قدیمی درز هایی دارند که به راحتی آلودگی و سرما و گرما از آن ها عبور می کند و وارد خانه می شود.

مقاومت پنجره دوجداره

پنجره های یو پی وی سی مقاومت خیلی بالایی در برابر شرایط آب و هوایی و جوی مختلف دارند. مقاومت آن ها در برابر مواد شیمیایی هم بیشتر از پنجره های معمولی می باشد.

این ویژگی ها موجب می شوند که دوام و ماندگاری پنجره های دوجداره بالا رود و در نتیجه اگر هزینه اولیه بیشتری برای خریدن آن ها نسبت به پنجره های معمولی صرف کنیم، این هزینه کاملا اقتصادی است و استفاده از پنجره دوجداره کاملا به صرفه می باشد.

از طرف دیگر چون پنجره های دو جداره از اتلاف انرژی جلوگیری می کند پس انرژی کمتری صرف خواهد شد و مصرف برق کمتر میشود و در نتیجه هزینه مصرفی انرژی هم پایین می آید.

پنجره های دوجداره از ورود آب باران هنگام بارش باران های شدید و سیل اسا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. در صورتی که آب باران از بسیاری از پنجره های قدیمی عبور می کند.

پنجره های دو جداره محصولی دوستدار محیط زیست می باشند. گرمای کره زمین که مدام در حال افزایش است با استفاده از پنجره دو جداره کنترل می شود و این پنجره ها دارای ویژگی خیلی مهمی می باشند و آن هم این است که قابل بازیافت هستند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران