مشاور پوست و مو و فروش محصولات TRUST در پیلان و سراسر کشور

در گیلان

معرفی مشاور پوست و مو و فروش محصولات TRUST در پیلان و سراسر کشور

🔴 مرضیه سلطانی

🔹 مرضیه سلطانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره پوست و مو و فروش محصولات TRUST در پیلان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرضیه سلطانی :

✅ مشاور پوست و مو

✅ مشاوره تخصصی رایگان

✅ کلیه محصولات trust دارای تاییدیه از دانشگاه لوزان سوئیس وسیب سلامت از معاونت غذا و دارو ،وزارت بهداشت و علامت استاندارد ملی ایران

و…

 

🔸 شماره تماس  09117210492

🔸 آدرس  گیلان

 

اهمیت و نکات مراقبت از پوست و مو چیست؟

پوست و مو به عنوان یکی از مهمترین دلایل زیبایی افراد شناخته می شوند. اما خوب بدون مراقبت از آنها نیز نمی توان زیبا به نظر رسید. اگر به موقع به موها رسیدگی نشود، مویی آشفته و بیمار خواهید داشت و اگر از پوست به خوبی مراقبت نشود یک پوست پر از جوش و آکنه و… برای شما باقی خواهد ماند. پس یکی از نکات زیبایی پوست و مو در هر کجای جهان مراقبت از آنها می باشد.

پاک کردن آرایش پوست

توجه داشته باشید برای داشتن پوستی سالم حتمٱ بایستی قبل از خواب تمام آرایش های صورت را پاک کنید تا منافذ پوست باز گردد و در هنگام استراحت، پوست شما توانایی نفس کشیدن داشته باشد. بهترین پاک کننده برای مواد آرایشی می توان به مواردی همچون: شیر پاک کن، وازلین، روغن زیتون و… اشاره نمود.
استفاده از لایه بردار

لایه برداری و پاکسازی پوست کمک می کند تا سلول های مرده پوست از روی سطح پوست پاکسازی شود. اینکار را بهتر است هفته ایی ۲-۱ بار در صورت لزوم انجام دهید. با اینکار پوست سالم تر و همچنین روشن تر می گردد.

استفاده از ماسک های مغذی پوست و مو

ماسک ها به دلیل داشتن عصاره های طبیعی و انواع ویتامین ها بسیار برای سلامت و شادابی پوست و مو موثر می باشند. به عنوان مثال ماسک پوست گردو و ماست برای شفافیت پوست بسیار انتخاب مناسبی است. یا ماسک آلوئه ورا که هم برای سلامت مو و هم پوست بسیار مفید می باشد.
استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست

همانطور که می دانید نور خورشید اگر به طور مستقیم بر روی پوست و حتی مو بتابد می تواند اثرات مخربی را به همراه داشته باشد. پس بهترین گزینه برای جلوگیری از اثرات مخرب بر روی پوست استفاده از کرم های ضد آفتاب می باشد.

برای موها هم بهتر است از یک محافظ مثل روسری یا کلاه استفاده گردد.

استفاده از مواد غذایی مناسب برای پوست

داشتن رژیم غذایی مناسب و خوردن میوه و سبزی تازه می تواند سلامت مو و پوست هر فردی را تضمین کند و شادابی را به این دو ارمغان دهد.

نکته ایی که در این جا مهم است این می باشد که از خوردن غذاهای تند، نمک، مرکبات، غذاهای سرخ شده پرهیز کنید و از برنج، سیب زمینی و بلغور جو دوسر نهایت استفاده را ببرید و فقط یادتان باشد افراط و تفریط را هم در نظر بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران