رویه کوبی تاتار – مرکز تعمیرات مبلمان ، رویه کوبی و رنگ کاری مبل در جاجرود – تهران

در تهران

معرفی رویه کوبی تاتار – مرکز تعمیرات مبلمان ، رویه کوبی و رنگ کاری مبل در جاجرود – تهران

🔴 مجموعه رویه کوبی تاتار

🔹 مجموعه رویه کوبی تاتار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات مبلمان ، رویه کوبی و رنگ کاری مبل در جاجرود – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه رویه کوبی تاتار :

✅ تعمیرات مبلمان ، رویه کوبی و رنگ کاری استیل،راحتی و کلاسیک

✅ کیفیت عالی با قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  تاتار

🔸 شماره تماس  09924537198

🔸 شماره تماس  09190808389

🔸 آدرس  جاده قدیم جاجرود منطقه صنعتی سیاسنگ

 

رویه کوبی مبل چیست؟

امروزه خرید مبلمان بر عکس سال های قبل که فقط مناسب افراد ثروتمند و خانه های بزرگ و لوکس بود به عنوان یکی از اساسی ترین لوازم مورد نیاز برای داشتن دکوراسیونی بسیار مناسب می باشد که علاوه بر این که می تواند باعث شیک جلوه دادن منزل باشد باعث راحتی افراد در نشستن و بلند شدن نیز مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا مبلمان های امروزی با طراحی های خاص و نوع رنگ بندی و پارچه هایی که دارند بیشتر برای باشکوه تر جلوه دادن منازل و اجرای دکوراسیون های مجلل کاربرد دارند.
بیشتر افراد در خرید مبلمان با توجه به قیمت های بالایی که دارد ممکن است دچار نگرانی هایی از بابت خرابی و یا تعمیر کنند که باید بگوییم تمامی شرکت های تولید کننده و یا وارد کننده مبلمان خدمات مناسبی را در جهت تعمیرات مبل ارائه می دهند.

هدف از انجام رویه کوبی و مزیت ‌های رویه کوبی چیست؟
همان طور که می دانیم با توجه به قیمت های بسیار بالای مبلمان امکان خرید و تعویض آن برای بسیاری از افراد غیرممکن است و همه افراد نمی توانند تا طبق مد روز مبلمان های متنوع و زیبایی را داشته باشند و از ان جایی که بیشتر افراد علاقه ریادی به نو شدن دارند در این جا رویه کوبی مبل مناسب ترین و بهترین راه کار برای این دسته از افراد است.

مهم ترین کار هایی که در رویه کوبی انجام می شود شامل تعویض کلاف، فوم مبل، پارچه مبل، اسفنج، لایکو، فنر ها و کوسن مبل است که تمامی این موارد بر روی انواع مبل ( مبل راحتی، مبل استیل و تخت خوابشو و . . . ) به بهترین شکل ممکن توسط تعمیر کاران و رویه کوب کاران مبل شانا انجام می گیرد همان طور که گفتیم مهم ترین مزیت رویه کوبی مبل راهی برای نوسازی مبلمان قدیمی یا صندلی ‌های ناهارخوری و اداری قدیمی است که بیشتر افراد به علت فرسودگی پارچه و یا هر مشکل دیگری بدون استفاده در گوشه ای خانه رها کرده اند. از این رو یک متخصص رویه کوب می تواند تا شما را در داشتن مبلمانی جدید با طرح و رنگ تازه بی نیاز کند و کمک کند تا دکوراسیون منزل تان را به بهترین شکل ممکن تغیر دهید. بیشترین تغییرات در رویه کوبی مبل تغییراتی است که بر روی کلاف مبل انجام می‌شود تا به این ترتیب پروسه تعمیر یک مبل صورت بگیرد.

با توجه به مواردی که در تعریف رویه کوبی و مزیت های آن گفته شد در صنعت مبلمان رویه کوبی به 2 شکل انجام می شود رویه کوبی و ساخت مبلمان جدید و مورد دوم نیز رویه کوبی و تعمیر مبلمان قدیمی است که تماما توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می شود.

رویه کوبی مبل تعمیری قدیمی
همان طور که گفتیم یکی از شاخه های صنعت مبل رویه کوبی نام دارد و در اصل این کار کلی ترین کارهایی است که بر روی کلاف خام مبل برای رسیدن به مرحله ی تکمیل و آماده سازی آن انجام می شود.

همان طور که در رویه کوبی مبلمان جدید از ابزار آلات نو سالم استفاده می شود در رویه کوبی مبل تعمیری نیز پس از شکافتن پارچه مبل تمامی محتویات فرسوده را از آن خارج و در صورت تعمیر فریم مبل ابتدا ان را تعمیر کرده سپس به رویه کوبی مبل قدیمی می پردازند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران