آموزش کامل ارز دیجیتال ، فارکس و بورس به سبک عرضه و تقاضا به صورت کاملا حرفه ای در سیرجان و سراسر کشور

در کرمان ، سیرجان

معرفی آموزش کامل ارز دیجیتال ، فارکس و بورس به سبک عرضه و تقاضا به صورت کاملا حرفه ای در سیرجان و سراسر کشور

🔴 کمال فیروزآبادی

🔹 کمال فیروزآبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش کامل ارز دیجیتال ، فارکس و بورس به سبک عرضه و تقاضا به صورت کاملا حرفه ای در سیرجان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کمال فیروزآبادی :

✅ .آموزش کامل ارز دیجیتال و فارکس ،بورس به سبک عرضه و تقاضا به صورت کاملا حرفه ای

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای ارزهای دیجیتال چیست؟

مزایای سرمایه‌‌گذاری در ارزهای دیجیتال
از مهمترین و اساسی‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال این است که با این کار می‌توان معاملات بین‌المللی انجام داد و سودهایی با نرخ دلار به دست آورد و همین موضوع هم این مقوله را به یکی از مهمترین نوع سرمایه‌گذاری تبدیل مکرده و توجه بسیاری از افراد در سرتاسر جهان را به خود جلب کرده است.

از دیگر دلایل مطرح بودن ارزهای دیجیتال و محبوب‌شدن اخیر آن این است که در این روش سرمایه‌گذاری دیگر کسی با پول فیات سر و کار ندارد و معاملات با ارزهای دیحجیتالی انجام می‌شود. مسئله‌ای که به وساطه آن می‌توان تورم را دورزد و از آن جلو افتاد.

موضوع دیگری که توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده باعث شده تا به سرمایه گذاری در این حوزه روی بیاورند امنیت بالای شبکه‌ّای بلاک‌چینی است. شبکه‌هایی که از نفوذ هکرها و سارقان در امان بوده و سرمایه‌گذاران و دارندگان ارزهای دیجیتال تا حد بسیار زیادی می‌توانند نسبت به امنیت دارایی‌های خود خاطر جمع باشند و با اطمینان خاطر به فعالیت و معامله در این بازار بپردازند.

افراد برای سرمایه‌گذاری‌های با ارز دیجیتال محدودیتی در میزان و مبلغ ارزی که می‌خواهند در آن سرمایه‌گذاری کرده و آن را خرید و فروش کنند ندارند. در این بازار همه می‌توانند بدون وجود هیچگونه محدودیتی هر مبلغی را که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند.

مهمترین مزایای ارزهای دیجیتال
از مهمترین مزایا و ویژگی‌هایی که افراد را به سرمایه‌گذاری در رمزارزها تشویق می‌کند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

ارزهای دیجیتال از امنیت بالایی برخوردارند
با توجه به مشکلاتی که سامانه‌های مالی، سنتی و بانکی در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده‌اند، خیلی از افراد ترجیح می‌دهند پول‌ها و سرمایه‌های خود را در بانک‌ها قرار ندهند و با خرید ملک، طلا و سکه و ارزهایی مثل دلار از آن نگهداری و محافظت کنند.

در این بین رمزارزها، به خاطر استفاده از سامانه غیرمتمرکز بلاک‌چین، با مشکلات امنیتی و حریم خصوصی افراد مواجه نیستند. شما می‌توانید هر تراکنشی در این شبکه انجام داده بدون اینکه ردیابی شوید یا اطلاعات شما به هر طریقی به دست افراد بیگانه بیفتد.

امکان خرید و فروش با هر مقدار سرمایه را دارا هستید
شما هرگز نمی‌توانید، نصف یک عدد سهام را خریداری کنید. در واقع اگر در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید، به ناچار باید چند واحد کامل، خرید و فروش کنید اما رمزارزها امکان خرد شدن را دارا هستند. برای مثال شما می توانید ۰.۰۰۰۴ بیت‌کوین خریداری کنید. در ایران امکان خرید بیت ‌کوین با تنها ۱۰۰ هزار تومان هم وجود دارد، این درحالی است که قیمت یک واحد بیت‌کوین چند هزار دلار بوده و بیشتر کاربران یه چنین سرمایه‌ای ندارند.

از قابلیت نقد شوندگی بالا برخوردارند
دلیل سوم برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، نقدینگی بالاست؛ به این معنی که به راحتی می‌توانید رمزارزهای مختلف رو خرید و فروش کنید؛ علت این امر هم این است که خرید و فروش دارایی‌ها در این بازار، تنها مربوط به سرمایه‌گذارای عمده و شرکتهای بزرگ نیست، بلکه سرمایه‌گذاران خرد و افراد عادی هم به راحتی، می‌توانند اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنند.

جعل هویت در رمزارزها امری غیرممکن است
چهارمین ویژگی و مزیتی که در مورد ارزهای دیجیتال می‌تواند از آن نام برد عدم امکان جعل هویت در این بازار است. دفترکل تضمین می‌کند تمام معاملات بین کیف پول‌ها می‌تواند مانده دقیق را محاسبه کند. تمام معاملات مورد بررسی قرار می‌گیرند تا این اطمینان حاصل شود که کوین‌های مورد استفاده به کاربر فعلی تعلق دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران