آموزشگاه کامپیوتر رایا سیگنال در خرم آباد

در لرستان ، خرم آباد

معرفی آموزشگاه کامپیوتر رایا سیگنال در خرم آباد

🔴 آموزشگاه کامپیوتر فنی و حرفه ای رایا سیگنال

🔹 آموزشگاه کامپیوتر فنی و حرفه ای رایا سیگنال  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تمامی مباحث کامپیوتر در خرم آباد – لرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آموزشگاه کامپیوتر فنی و حرفه ای رایا سیگنال  :

✅ تنها مرکز فوق تخصصی برنامه نویسی و شبکه در لرستان

✅ آموزش مهارت های هفت گانه(ICDL)، فوتوشاپ، پریمیر، طراحی وب، برنامه نویسی اندروید،

✅ انجام پروژه های برنامه نویسی

و…

 

🔸 با مدیریت احمد دیده پور

🔸 شماره تماس  06633244806

🔸 آدرس  خرم آباد، خیابان خاتم الانبیا به سمت کیو، کوچه خسروی

 

ICDL چیست ؟

در واقع دوره ICDL یک گواهینامه جهانی و بین ‌المللی برای مهارت‌ های کامپیوتری است که سال ۱۹۹۵ توسط انجمن جوامع حرفه ‌ای انفورماتیک اروپا ابداع شده.

انجمن جوامع حرفه ‌ای انفورماتیک اروپا سال ۱۹۹۵ این روش ویژه را برای ارتقای سطح مهارت‌ های فناوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود. با شروع آموزش و برگزاری آزمون ‌های آموزشی در کشور فنلاند، گواهی‌ نامه اروپایی کاربری کامپیوتر ECDL یا (European Computer Driving License) به رسمیت شناخته شد.

در سال ۱۹۹۶، این روش و گواهینامه آموزشی ابتدا در سوئد و به‌ تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین‌ الملل نیز مطرح گردیده و امروزه با عنوان مدرک ICDL شناخته می‌ شود.

همان‌طور که گفته شد ICDL در اروپا با عنوان ECDL یا (European Computer Driving License) شناخته می‌شود و از نظر مبانی تفاوت خاصی با ICDL ندارد.

با توجه به گزارش نمایندگی مرکزی ICDL در آسیا تا به امروز ۳۵ میلیون نفر در بیشتر از ۱۰۰ کشور موفق به اخذ این گواهینامه معتبر بین المللی شده‌ اند و از طریق همین شبکه بیشتر از ۳۰ هزار مرکز آزمون شناخته ‌شده (ATCs) ایجاد شده است.
Icdl مخفف چیست ؟

خوب برای شما که در جستوی مقاله ICDL چیست بودید شاید سوال باشد که Icdl مخفف چیست ؟ ICDL مخفف International Computer Driving License بوده و همانطور که گفته شد یک مدرک بین المللی کامپیوتر است. حالا شاید بپرسید دوره ICDL ی که در ابتدا پیشنهاد کردیم چیست؟ و چطور می توانیم مدرک ICDL بین المللی بگیریم ؟
دوره ICDL چیست ؟

دوره ICDL مطابق با استاندارهای جهانی که پیش تر توضیح داده شد توسط مراکز و موسسات آموزشی داخلی و خارجی برگزار می گردد و طی دوره، مهارت های هفتگانه کامپیوتر به کارآموزان آموزش داده می شود. بدون شک داوطلبان پس از گذراندن کلاس آی سی دی ال بطور کامل به کاربرد های عمومی کامپیوتر مسلط شده و آماده اشتغال در شرکت های مختلف خواهند بود.

مهارت های هفتگانه icdl چیست ؟

با توجه به آنچه گفته شد مدرک مهارت های هفتگانه icdl گواهینامه و تاییدیه ای برای متقاضیانی است که در دوره ICDL شرکت کرده و توانسته اند تمام سرفصل های آموزشی مربوطه به این دوره را با موفقیت آموزش دیده و در آزمون ICDL نمره قبولی دریافت نمایند.

تذکر: همانطور که می دانید و قبل تر گفته شد مدرک ICDL در بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی ضرورتی بسیار مهم است. تا آنجا که تاثیر مستقیمی به میزان حقوق دریافتی دارد. توصیه می شود یادگیری این مهارت را هرچه سریع تر آغاز کنید تا با خیالی آسوده از مزایای آن در زندگی روزمره و محیط کار هرچه بیش تر استفاده نمایید.

سرفصل مهارت های هفتگانه icdl

تا سال ۲۰۱۳ در اکثر کشورها، بخش‌های اصلی گواهینامه ICDL / ECDL به ۷ بخش تقسیم می‌شد که آن را مهارت ‌های هفتگانه نیز می نامیدند.

امنیت برای کاربران IT
مبانی فناوری اطلاعات (Windows Explorer in Windows 7)
پردازش متن (Microsoft Word 2010)
صفحات گسترده (Microsoft Excel 2010)
پایگاه‌های داده (Microsoft Access 2010)
برنامه ارائه تصویری (Microsoft PowerPoint 2010) برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله پاورپوینت چیست مطالعه شود.
استفاده از ایمیل و اینترنت (Windows Explorer in Windows 7)

در ایران نیز فعلاً از همین سیلابس استفاده می‌شود و کارآموزان تحت عنوان دوره آموزشICDL جامع این مهارت ‌های هفتگانه را می‌آموزند و مدرک ICDL دریافت می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران