مصالح ساختمانی امیر در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مصالح ساختمانی امیر در اصفهان

🔴 مجموعه مصالح ساختمانی امیر

🔹 مجموعه مصالح ساختمانی امیر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع مصالح ساختمانی در سراسر اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مصالح ساختمانی امیر :

✅ عرضه انواع مصالح ساختمانی(شن،سیمان،گچ،آجر،بلوک و …)

✅ تولید انواع گوم و لوله های سیمانی در سایزهای مختلف

✅ خاک برداری و گود برداری.

و…

 

🔸 با مدیریت  امیر سلیمانی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  

 

مصالح ساختمانی چيست؟

مصالح ساختمانی عبارت است از موادی که برای ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. بسیاری از موادی که به صورت طبیعی ایجاد می‌شوند (مانند رس، ماسه، چوب، سنگ و حتی شاخ و برگ‌های کوچک)، برای ساختن یک ساختمان کاربرد دارند. به غیر از مواد و مصالح طبیعی، برخی از مواد ساخته شده توسط انسان نیز به صورت ترکیبی، در ساخت‌وساز استفاده می‌شوند. در بسیاری از کشورها، تولید مصالح ساختمانی به صورت یک صنعت درآمده‌است. علاوه بر این، استفاده از این مصالح، مشاغل و پیشه‌های زیادی، همانند نجاری، لوله‌کشی، سقف‌سازی و عایق‌کاری را به وجود آورده‌است. این گونه از پیشه‌ها، کار تزیین و زیبایی ساختمان‌ها و خانه‌ها را برعهده دارند.

معرفی مصالح ساختمانی
به عنوان نمونه چوب، فلز، آجر، سیمان و بتن از رایج ترین مصالحی هستند که امروزه مهندسان در صنایع ساختمان سازی و معماری از آن ‌ها استفاده می ‌کنند. دلیل رایج بودن این مصالح قیمت مقرون به صرفه و مقاومت عالی آن ‌ها است. تمامی مصالحی که در ساختمان سازی کارایی دارند با توجه به توانایی و مقاومت آن ها در قسمت‌ های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به طور کلی مصالح ساختمانی از نظر جنس به دو دسته تقسیم می ‌شوند که در ادامه با آن‌ ها آشنا می ‌شویم:
• مصالح ساختمانی ساده: مصالح طبیعی و یا مصنوعی که مواد تشکیل‌دهنده مشابه و یکسانی داشته باشند جز مصالح ساده محسوب می ‌شوند. به عنوان مثال شن، سیمان، ماسه و آجر همگی دارای حداقل یک ترکیب مشابه هستند.
• مصالح ساختمانی مرکب: در این نوع از مصالح برخلاف نمونه قبلی تمام متریال ‌های مورد استفاده در مصالح طبیعی و مصنوعی با یکدیگر متفاوت هستند. انواع ملات و ایزوگام و حتی بتن جز مصالح مرکب محسوب می ‌شوند.

ویزگی های مهم سیمان و انواع آن:
انواع مختلف سیمان با ترکیب با آب به جسمی سخت تبدیل شده که دارای مقاومت بالایی است، تفاوت انواع سیمان در زمان گیرش آنها و همچنین میزان مقاومت آنها است. نکته قابل توجه در هنگام استفاده از سیمان این است که این ماده در هنگام سخت شدن منقبض می گردد به همین دلیل در هنگام استفاده از سیمان حتما باید از پرکننده ها استفاده شود. در اصل پرکننده ها میزان انقباض سیمان را کاهش می دهند. سیمان مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش دارد و همچنین دارای مقاومت فشاری بالایی است به همین دلیل نسبت به ضربه مقاوم است. در آخر باید گفته شود که قیمت سیمان بستگی بسیار زیادی به نوع آن دارد.

گونه‌های مصالح ساختمان:
پارچه
گِل
گچ
چوب
سنگ
کاه
ماسه
بتن
فلز
شیشه
پلاستیک
فوم
کامپوزیت‌های سیمانی
صنایع مدرن
تولیدات ساختمانی
خوشه مصالح ساختمانی
مصالح مدرن

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران