بهترین مرکز کرایه ون دلیکا 10 نفره جهت گردشگری ، فیلم برداری ، مجالس عروسی و بهشت زهرا در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز کرایه ون دلیکا 10 نفره جهت گردشگری ، فیلم برداری ، مجالس عروسی و بهشت زهرا در تهران

🔴 حمیدرضا جعفریان

🔹 حمیدرضا جعفریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کرایه ون دلیکا 10 نفره جهت گردشگری ، فیلم برداری ، مجالس عروسی و بهشت زهرا در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا جعفریان  :

✅ جهت سرویس دادن برای مجالس عروسی و بهشت زهرا

✅ برای گردشگران در داخل و خارج از شهر با راننده منظبط وبا اخلاق وشهر شناسی که کمک میکنه به شما در پیدا کردن جاهای تفریحی و سیاحتی

✅ بردن بار از فرودگاه مهر‌آباد وامام به صورت رفت و برگشت ؟! ساعتی و در اختیار

✅ برای گروه فیلم برداری با باربند محکم و بزرگ در داخل و خارج از شهر به صورت روزانه در اختیار و ساعتی

✅ دادن سرویس به ادارات و کارخانه جات به صورت فقط لنگی بری

در کار کردن با ما حق با مشتری هست

 

🔸 شماره تماس  09930768031 

🔸 آدرس  تهران ،پاسداران خ دولت چهار راه قنات خیابان چیذری کوچه زیارت طلب نبش کوچه عزیز زاده

 

مزیت استفاده از خدمات ون کرایه ای چیست؟

امنیت بالا
همه ما از خطرات سفرهای جاده‌ای آگاه هستیم. مسافرت با یک وسیله نقلیه که برای چنین شرایطی ساخته و آماده نشده است نیز به شدت این خطرات می‌افزاید. بسیاری از خودروهای شخصی امروزه گزینه امنی برای مسافرت نیستند و ممکن است با کوچک‌ترین حادثه از بین رفته و از آن مهم‌تر جان سرنشینانشان را در معرض خطراتی جدی به اندازه خطرات مرگ و زندگی قرار دهند. ون‌ها معمولاً برای سفر طراحی شده‌اند؛ به همین دلیل سیستم امنیتی و استحکام بدنه بالایی دارند و برای مسافرت در جاده‌های پر خطر، بهترین گزینه هستند به خصوص که غالباً شرکت‌های اجاره دهنده ون، اتومبیل‌هایشان را به همراه تمامی صندلی‌های سرنشینان آن بیمه می کنند. همچنین اجاره ون با راننده‌ای که سال‌ها تجربه رانندگی و مسافرت در چنین مسیرهایی را داشته باشد ریسک خطرات این چنینی را به شدت می‌کاهد. در واقع باید گفت در میان گزینه‌های موجود برای سفر، هیچ کدام به اندازه‌ی یک ون بهینه سازی شده برای مسافرت به همراه یک راننده مجرب، امن نیستند.

رفاه و امکانات بیشتر
یکی از مسائل آزار دهنده در سفرهای شلوغ جاده‌ای همیشه مسئله جدایی افراد در مسیر است که باعث می‌شود برای هماهنگی نتوانند آنطور که باید مشورت کنند و از کنار هم بودن در حین سفر لذت ببرند. همچنین مسئله رفاه نیز در اینجا مطرح است که معمولاً خودروهای شخصی رفاه لازم را فراهم نمی‌کنند. ون‌های اجاره‌ای مخصوص مسافرت، دارای صندلی‌های نرم و راحتی هستند که قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف مناسب نشستن و استراحت را دارا هستند. همچنین سیستم تهویه هوای مناسب این ون‌ها نیز در راستای فراهم کردن شرایط هوایی و دمایی داخل ون طراحی شده‌اند و همچنین به دلیل تعداد صندلی‌ها بالای آنها، تمامی افراد را در حین مسافرت کنار هم جمع کرده و فرصت برخورداری از لذت همنشینی را در حین مسیر نیز به آنها هدیه می‌دهند؛ به همین دلیل است که اجاره ون با راننده را می‌توان یک شیوه کارآمد برای برخورداری لذت کافی در مسافرت دانست.

برخورداری از راهنمای سفر
پیش‌تر به یکی از مزیت‌های داشتن یک راننده، یعنی امنیت بالای سفر به دلیل مهارت در رانندگی، اشاره کردیم. اما این تنها مزیت اجاره ون با راننده نیست. چرا که یک راننده با تجربه‌های بسیاری که از طریق سفرهای گوناگون در اقصی نقاط کشور داشته است به خوبی از بهترین، امن‌ترین و سریع‌ترین مسیرها آگاه است. همچنین از موقعیت مکانی بهترین هتل‌ها و رستوران‌ها، نقاط گردشگری جذاب و نقاط بکر طبیعی در مسیر و مقصد به خوبی آگاه است و می‌تواند به عنوان یک راهنما نیز در حین سفر شما را به سمت بهترین‌ها راهنمایی کند و در کل، تجربه سفری دلنشین و کم دردسر را به شما هدیه دهد.

البته این تفکر که شما با مراجعه به هر مرکز اجاره ون با راننده از مزایای گفته شده برخوردار خواهید شد اشتباه است. پیدا کردن بهترین مرکز اجاره ون با راننده برای مسافرت امری بسیار دشوار است که در صورت انتخاب غلط، می‌تواند به تجربه‌های بدی منجر شود. برای همین است که ما به شما تهران رنت ون را پیشنهاد می‌کنیم. خوب است بدانید که بدون شک مزیت‌های گفته شده مواردی هستند که با مراجعه به تهران رنت ون از آنها برخوردار خواهید شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران