فروش محلول آبگریز کننده پارچه و فروش رنگ و پوشش ساختمانی و صنعتی در مشهد و شاهرود

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی فروش محلول آبگریز کننده پارچه و فروش رنگ و پوشش ساختمانی و صنعتی در مشهد و شاهرود

🔴 گروه رشد اندیشان کیمیا

🔹 گروه رشد اندیشان کیمیا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محلول آبگریز کننده پارچه و فروش رنگ و پوشش ساختمانی و صنعتی در مشهد و شاهرود می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 این محلول سازگار با محیط زیست، برای ضدآب کردن انواع منسوجات شامل پارچه با الیاف طبیعی و مصنوعی، ﭘوشاک مختلف از قبیل کت، شلوار، پیراهن،  یونیفرم ها و لباسهای نظامی، لباس کودکان، روکـش¬ پارچه ای میز و صندلی¬ها، چادرهای مسافرتی، چمدانهای پارچه¬ای و سطوحی چرمی قابل استفاده است. ﭘوشش ایجاد شده روی سطح باعث محافظت سطوح در برابر اشعه uv خورشید، دوام بیشتر آنها و جلوگیری از رنگ پریدگی، ممانعت  از جذب آلودگــیهای محیطی روی سطح و ﭘاک شدن سریع لکه ها میشود. سطح آلوده شده با آب ولرم قابل شست‌وشوست و نیاز به مواد شوینده ندارد.

🔹 برای اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول و آشنایی با سایر محصولات و حوزه خدمات شرکت گروه رشداندیشان کیمیا، به آدرس وبسایت و صفحات مجازی ارائه شده، مراجعه فرمایید.

 

🔸 با مدیریت اعظم قوی

🔸 شماره تماس ۰۹۳۵۵۷۶۲۲۹۰

🔸 شماره تماس ۰۹۱۵۹۸۸۵۲۶۳

🔸 آدرس شعبه ۱: شاهرود و شعبه ۲: مشهد

 

در باره ما

شرکت ما با توجه به نیازهای روز بازار، از سال ۹۵ فعالیت خود را با تولید پوشش ضدآب و ضدلک شروع کرد و بعد از استقرار در پارک علم و فناوری استان سمنان با تاسیس شرکت گروه رشد اندیشان کیمیا با شماره ثبت ۵۰۸۴ ،  فعالیت خود را با تکیه بر علم روز دنیا، بطور رسمی آغاز نمود تا با ارائه سبد محصولاتی در زمینه چسب، رنگ و پوشش­های هوشمند به مشتریان خود، در محافظت از قطعات و تجهیزات صنعتی و خانگی و زیباسازی سطوح موردنظر به بهترین شکل در برابر آب، لکه، آلودگی، میکروب، خوردگی، خش، اشعه فرابنفش و … یاری کند.
هدف این شرکت، جلب رضایت مشتریان با ارائه و معرفی محصولات کاربردی است که دوستدار محیط زیست هستند و باعث آلودگی و آسیب به آن نمی­شوند.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران