تور زیارتی مشهد ، قم و جمکران در تالش

در گیلان ، هشتپر (تالش)

معرفی تور زیارتی مشهد ، قم و جمکران در تالش

🔴 عباس نظری

🔹 عباس نظری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تور زیارتی مشهد ، قم و جمکران در تالش می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

✅ تور زیارتی مشهد مقدس جمکران معصومه قم قدمگاه وگشت دور مشهد با اقامت در هتل با کلیه وعده های غذایی در رستورا ن هتل با منوی انتخابی با اتوبوسvlp
ازآستارا تارشت زائر میپذیریم

✅ درروزشهادت حضرت فاطمه درحرم امام رضا

و…

 

🔸 با مدیریت آقا وخانم نظری

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۹۸۳۹۰۷۲

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۷۳۹۳۱۰۴

🔸 آدرس  تالش

 

تور چيست؟

تور در لغت به معناي «گشت و سياحت» است. در اصطلاح صنعت گردشگري، تور به عنوان مجموعه اي از عناصر سفر شامل اقامت، حمل و نقل، تغذيه، گشت و… تعريف مي شود که از طرف بنگاه برنامه ريز سفر يا تورگردان، براي فرد يا افرادي گروه گردشگران در قالب يک بسته سفر ارائه مي شود. در چارچوب اين مجموعه، فعاليتهاي روزانه گروه، مسير و برنامه سفر، طراحي و تنظيم مي شود. بسته سفر به طور متعارف آن، شامل حمل و نقل، اقامت، غذا و پذيرايي، گشت و بازديد از جاذبه ها، خريد و مواردي از اين دست است.

تورگردان کيست

اگرچه با توجه به تنوع موجود در بسته هاي سفر و وظايفي که براي تورگردانان تعيين شده است، مي توان براي هر گروه، تعريفي جداگانه ارائه کرد، اما به طور کلي يک بنگاه تورگردان، فعال اقتصادي ايست که خدمات برنامه ريزي و اجراي بسته سفر را براي گروهي از افراد فراهم مي کند. براي اين منظور، تورگردان، با بستن قرارداد با هتلداران، استخدام راهنماهاي محلي، مشخص کردن اسباب حمل و نقل مانند خطوط هوايي يا حمل و نقل زميني و برقراري ارتباط با دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي، زمينه ارائه اين خدمات به مشتريان را فراهم مي کند. بنگاه هاي تورگردان مي توانند محصول خود، يعني بسته سفر آماده شده را از طريق دفاتر خدمات مسافرتي يا به صورت مستقيم از طريق وبسايت يا دفتر فروش خود، به مشتريان عرضه کنند.

مزاياي استفاده از تور

سفر دسته جمعي، آشنائي اعضاي گروه با يکديگر ، آشنا شدن با مکان هاي ديدني و کسب اطلاعات مفيد ، تاريخي،کشاورزي،زيارتي و غيره. بعضاً اتفاقات بسيار خوب در تورها رقم مي خورد که باعث خير و شادي گرديده. در تورها بر اثر آشنا شدن مسافران با يکديگر ارتباطات دوستي، کاري و تجاري ها متعددي رخ داده است. استفاده از تور،بهترين راه سفر و خيالي آسوده، براي هر مسافر است. آژانس مسافرتي و هوايي با ايجاد تور و تورهاي تفريحي،سياحتي،زيارتي،فرهنگي و هنري،تجاري،ورزشي،آموزشي،نمايشگاهي،پزشکي و غيره امکاني را بوجود آورده اند تا مردم به راحتي سفر نمايند.
وقتي که شما خودتان به صورت انفرادي به سفري مي رويد، براي تهيه غذا و نوشيدني، محل اقامت و هرآنچه که احتياجات سفر شما را تشکيل مي دهد، خودتان بايد آستين ها را بالا بزنيد و نيازهاي سفرتان را رفع کنيد، اما در سفر با تور، راهنماي سفر با شما همراه خواهد بود و به عنوان مثال به شما اعلام مي کند که برنامه هر روز صبح چيست و به طور کل راهنماي سفر حقايق و اطلاعات مهمي در رابطه با سفر شما در اختيارتان قرار مي دهد. هنگامي که به تنهايي به کشوري که زبان رسمي آن با زبان مادري شما تفاوت دارد سفر مي کنيد، حتما در برقراري ارتباط دچار مشکل خواهيد شد، حتي نمي توانيد سوال ها و نيازهاي پيش و پا افتاده خود را نيز بر زبان بياوريد و کسي پاسخگوي آنها نيست! اما در سفر با تور، هر چقدر هم که سوالات پيش و پا افتاده شما زياد باشد، راهنماي سفر کمک حال شما خواهد بود

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران