برگزاری تورهای داخلی و خارجی و جشن بانوان در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی برگزاری تورهای داخلی و خارجی و جشن بانوان در اصفهان

🔴 فاطمه امیدی

🔹 فاطمه امیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی و جشن بانوان در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فاطمه امیدی :

✅ گردشگری و تورلیدر داخلی و خارجی

✅ زیر نظر جهاد دانشگاهی کشور

✅ اجرای تور گروهی داخلی و خارجی از اصفهان

✅ همراه با سرویس رفت و برگشت هوایی، زمینی، قطار، VIP اتوبوس

✅ هتل و ترانسفر و گشت

✅ برگزاری جشن بانوان هر دو هفته یکبار با ظرفیت صد نفر به بالا

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۹۱۲۶۲۵۱

🔸 آدرس  استان اصفهان

 

مزیت سفر و تورهای گروهی چیست؟

سفر گروهی در ایران جزو محبوبترین سفرهاست که سالانه گردشگران زیادی از این طریق به مسافرت میرود. وقتی از سفر گروهی صحبت میشود یعنی چند نفر باهم به تفریح و سفر برود که از آن به عنوان تور گروهی یا اردو نام برده میشود. این سفرها به مناطق عمدتا به صورت طبیعت گردی میباشد و هدف حضور در دل طبیعت و استفاده از جاذبه های گردشگری مناطق مختلف میباشد.

مزیت سفر گروهی

همیشه از این نوع سفرها در کشور و حتی در دنیا استقبال زیادی میشود.شما در سفر و تور گروهی میتوانید همراه با سایر گردشگران که آنها هم همانند شما به مقصد مورد نظراتان علاقمند هستند هم مسیر شوید. شما میتوانید با سایر گردشگران در طی مسیر هم کلام شده و با آنها برای سفرهای آینده هماهنگ کنید. جالب است بدانید دوستی های زیادی از طریق سفرهای گروهی ایجاد شده است.در ادامه برخی از مزیت‌های شرکت در تور گروهی را خواهیم خواند:

اتوبوس توریستی

داشتن یک مدیر در گروه

حضور تورلیدر مسلط به مقصد

انجام بازیهای گروهی

پیدا کردن دوستان جدید در سفر

ایجاد خنده و شادی توسط برخی از افراد برای سایر گردشگران
بهترین مقصدها برای سفر گروهی

سفرهای گروهی تنها مختص برای یک مکان خاص نمیباشد، شما میتوانید هر مسیری به صورت گروهی سفر کنید. یکی از پردرخواست ترین مسیرها برای سفر گروهی تورهای طبیعت گردی و تور شمال میباشد.مسیرهایی همانند نمک آبرود، ماسال، فیلبند و سایر نقاط شمال. همچنین شما میتوانید با شرکت در تورهای یکروزه سفری به شهرهای تاریخی ایران داشته باشید.شهرهایی همانند یزد، اصفهان، شیراز، زنجان، قزوین و حتی تهران بهترین مسیرها برای سفرهای گروهی میباشد.مزیت این سفرها این بوده که شما با یک دستگاه اتوبوس توریستی از همراه با گروه از تمامی جاذبه های منطقه دیدن نمایید.
اقامتگاه ها برای سفرهای گروهی

حال ممکن است از خود بپرسید اگر به صورت گروهی سفر کنیم و چندین روز در مقصد حضور داشته باشیم اقامت به چه صورت خواهد بود. در برخی از مسیرها شما اقامت شما نیز به صورت گروهی خواهد بود یعنی آقایان جدا و بانوان جدا در مکان مورد نظر اقامت خواهند داشت. و برای برخی از مسیرها اقامت شما در هتل بوده و هر چند نفر در اتاق های چند تخته میتوانند استراحت کنند.همچنین میتوانید در صورتی که مایل باشید خود هزینه اتاقی را جدا بپردازید و همراه با خانواده و یا انفرادی در اتاقی دیگر اقامت داشته باشید.

مدیریت بحران در سفرهای گروهی

یکی از مهمترین موراد در این چنین سفرهایی مدیریت بحران میباشد. بدین صورت اگر زمانی مشکلی برای یکی از افراد گروه و حتی مشکلات بزرگتری پیش آید با کمک افراد حرفه ای و مدیران گروه میتوانید مشکلات را برطرف نمایید. اینگونه مشکلات عمدتا در سفرهای طبیعت گردی در کویر و یا جنگل به وجود می‌آید که قرار است یکی شب در طبیعت حضور داشته باشید و باید از خطرات احتمالی در امان بمایند.
مهر تایید خانواده

ممکن فرزندان در برخی از سفرها قصد داشته باشند به تنهایی به سفر بروند یعنی بدون خانواده اما در این شرایط عموما اکثر خانواده ها اجازه نخواهند داد تا فرزندان آنها به تنهایی به مسافرت بروند. اما وقتی گفته شود شما در کنار گروهی بسیار عالی و حرفه ای به سفر خواهید رفت به نوعی اعتماد خانواده جلب خواهد شد و شمارا به دست مدیران گروه خواهند سپرد تا به سفر بروید. و یکی از مهمترین نکات در سفرهای گروهی بیمه بودن تمامی گردشگران میباشد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران