دیجی رسول ؛ دی جی مراسمات ( عقد ، عروسی ، تولد ) در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی دیجی رسول ؛ دی جی مراسمات ( عقد ، عروسی ، تولد ) در کرمانشاه

🔴 دیجی رسول

🔹 دیجی رسول یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات دی جی مراسمات ( عقد ، عروسی ، تولد ) در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دیجی رسول :

✅ اجرای دی جی مراسم بصورت کاملا حرفه ایی شامل : ( DJ – پرکاشن – ضرب و تمپو – درام )

✅ اجرای برنامه فارسی و کردی و …

✅ با جدیدترین سیستم های صوتی حرفه ای به همراه نورپردازی + بخار و مه

✅ اجاره سیستم نورپردازی و بخار و مه به همراه نصب در محل .

✅ جهت هماهنگی و رزرو و ارائه نمونه کار تماس بگیرید.

 

🔸 شماره تماس  09356000926

 

بهترین و کامل‌ترین خدمات دی جی عروسی (DJ) چیست؟

از گذشته تا به حال، موسیقی جزو ارکان اصلی پیوند انسان‌ها به یکدیگر بوده است. موسیقی باعث به وجود آمدن شادی و نزدیکی میان افراد می‌شود. ازاین‌رو یکی از موارد مهم که در مجالس شادی مانند جشن‌های تولد، مراسم عروسی، مهمانی و دورهمی‌های دوستانه همواره حضور آن احساس می‌شود موسیقی است که باعث تداوم شادی و پای‌کوبی خواهد شد. در این میان مراسم عروسی به دلیل اهمیت خاص آن برای افراد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار و اهمیت استفاده از موسیقی خوب نیز در آن به‌مراتب بیشتر است. یکی از مواردی که می‌تواند در این امر به شما کمک کند بهره‌مندی از یک دی جی (DJ) عروسی حرفه‌ای است که بتواند مراسم و موسیقی را به شکل دلخواه شما مدیریت و اداره نماید.

به چه کسی دی جی عروسی گفته می‌شود؟
به‌طورکلی دی جی به فردی گفته می‌شود که وظیفه مدیریت موسیقی یک مراسم را بر عهده دارد و بر اساس یک سری آهنگ میکس شده و متناسب با شرایط و حال‌وهوای مراسم، آن‌ها را پخش می‌کند. البته در این میان برخی دی جی‌ها وظیفه اجرای موسیقی و خوانندگی را نیز بر عهده می‌گیرند که طیف کاری وسیع‌تری را شامل می‌شود.

دی جی‌هایی هم هستند که علاوه‌بر مدیریت موسیقی، مهارت نورپردازی دارند. این افراد متناسب با فضای مراسم و موسیقی در حال پخش، نورپردازی سالن را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهند تا حال‌وهوای آهنگ متناسب‌تر شود. طبیعی است دیجی (DJ) عروسی که بتواند با رقص نور زیبایی مجلس را دوچندان کند از تجهیزات بیشتری دارد و درنتیجه قیمت پرداختی به آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

تجهیزاتی مورد نیاز دی جی عروسی
ازآنجایی‌که دی جی‌ها عضو مستقلی از مراسم به شمار می‌روند، تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز بر عهده خود دی جی عروسی است. به‌طورکلی تمامی DJها دارای یک سری تجهیزات مشترک هستند که بسته به نوع فعالیت آن‌ها می‌تواند تعداد لوازم آن‌ها کمتر یا بیشتر باشد.

· کنترلر
اصلی‌ترین وسیله‌ای که هر دی جی برای آغاز کار به آن نیاز دارد ست دی جی و کنترلر است. این تجهیزات به دی جی امکان می‌دهد تا موسیقی را کنترل کند و در مواقع لزوم افکت‌های صدایی مختلفی را به آن اضافه کند. همچنین بخشی از وظیفه میکس کردن آهنگ‌ها نیز بر عهده کنترلر‌ها است.

· لپ‌تاپ
لپ‌تاپ برای کارهای متفاوتی به کار گرفته می‌شود که به نوع تجهیزات دی جی عروسی مرتبط است. لپ‌تاپ امکان مدیریت موسیقی را برای دی جی‌هایی که از کنترلر استفاده می‌کنند فراهم می‌کند. همچنین لپ‌تاپ برای کسانی که دارای ست کامل دی جی هستند این امکان را می‌دهد تا بانک آهنگی خود و آلبوم‌هایی که قصد میکس کردن آن‌ها را با یکدیگر دارند با دستگاه تبادل کنند.

· هدفون
هدفون دی جی عروسی علاوه‌بر داشتن کیفیت بالا و تفکیک صدای خوب، باید سبک نیز باشد. سبک بودن هدفون برای دی جی‌ها ازآنجایی حائز اهمیت است که باید آن را در زمان طولانی از برگزاری مراسم بر روی سر خود قرار دهند. درواقع اگر هدفون وزن بالایی داشته باشد در استفاده‌های طولانی‌مدت باعث آزار سر و گوش‌ها خواهد شد. علاوه‌براین هدفون باید از قابلیت نویز کنسلینگ خوبی نیز برخوردار باشد. چراکه معمولاً چنین مراسم‌هایی با صدای جیغ و دست همراه است، بنابراین هدفون باید به‌گونه‌ای باشد که با قرار گرفتن روی گوش‌ها صدای محیط را تا حد قابل قبولی خنثی کند. این مسئله به دی جی امکان تسلط و تمرکز بیشتر روی آهنگ‌های در حال اجرا را می‌دهد.

· اسپیکر
دی جی‌هایی که به‌صورت سیار فعالیت می‌کنند به یک سیستم صوتی و اسپیکر با کیفیت نیز نیاز دارند. مهم‌ترین مسئله در انتخاب اسپیکر مناسب، وزن پایین و قابلیت حمل‌پذیری بالای آن‌ است. همچنین کیفیت اسپیکرها در تفکیک صدا و بیس قوی موارد دیگری هستند که دی جی عروسی باید به آن‌ها توجه کنید.

· میکروفن
امکان تعامل با افراد حاضر در مراسم با میکروفن برقرار می‌شود. ازآنجایی‌که وظیفه اصلی دی جی مدیریت صحنه می‌باشد، برقراری تعامل صحیح با افراد حاضر در مجالس یک نکته کلیدی به شمار می‌رود. این مسئله در کیفیت اجرای دی جی (DJ) عروسی نیز تأثیر بالایی خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران