بهترین مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی بهترین مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در رشت

🔴 مریم سیدی

🔹 مریم سیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مریم سیدی :

✅ رنگ

✅ لایت

✅ میکروبلدینگ

✅ میکرونیدلینگ

✅ مزوتراپی

✅ پلاسما تراپی

✅ تزریق ژل

✅ خال برداری

✅ زگیل برداری

✅ قاب و سایه ابرو

✅ لیفت و لمینت مژه

✅ ابرو

✅ کاشت مژه

✅ خط لب و شیدینگ لب

✅ با نازلترین قیمت تخفیفات عیدانه ما برای شما دوستان عزیز

و…

 

🔸 شماره تماس  09375865971

🔸 آدرس  رشت

پلاسما تراپی چیست و چگونه کار می کند؟

پلاسما تراپی در واقع روشی است که با استفاده از پرتوهای پلاسما و ایجاد شار الکترونی برای لیفت پوست عمل میکند. این دستگاه که به آن پلاسما جت نیز گفته میشود؛ در واقع با یونیزاسیون سلولی بخش مورد نظر از پوست و تولید گرما و تبدیل بافت جامد سطح پوست به بخار، باعث جمع شدن پوست و لیفت آن می شود.

برای انجام پلاسما تراپی، ابتدا سطح مورد نظر را کاملا پاکسازی کرده و در صورت لزوم از بی حسی موضعی استفاده می کنند. سپس دستگاه پلاسما تراپی بر روی سطح پوست کشیده می شود و نقطه های ریز و نزدیک به هم را ایجاد می کند. پرتوهای پلاسمای ایجاد شده با جریان بسیار کم لایه سطحی پوست را سوزانده و باعث ایجاد گرما در لایه اپیدرم می شوند.

گرمای ایجاد شده گاز بین دستگاه و پوست را یونیزه کرده و پوست بخش موردنظر از جامد به گاز تبدیل می شود. با انجام این کار، لایه های زیرین پوست آب خود را از دست داده و حالت جمع شدگی پیدا می کنند. علاوه بر این، کلاژن های لایه زیرین نیز تحریک شده و با تولید کلاژن های بیشتر باعث جوانسازی پوست می شوند.

این روش درمانی برای افتادگی پلک و لیفت چشم , رفع چین و چروک صورت و کوچک کردن بینی شکم پشت لب پشت پلک و لیفت کل صورت است . با این روش دیگر نیازی به عمل های جراحی زیبایی که هم هزینه و هم طول درمان بیشتری دارند نیست .

پلاسما تراپی چه تفاوتی با پلکسر و پلکسر پلاس دارد ؟
پس از دانستن اینکه پلاسما تراپی چیست جالب است بدانید که برخلاف تصور خیلی افراد پلاسما تراپی، پلکسر، پلاسما جت و پلکسر پلاس با هم متفاوتند؛ در واقع هر سه اینها از یک تکنیک و عملکرد به نام پلاسما برای رفع چروک و افتادگی پوست استفاده می کنند. اما در قدرت عملکرد و قیمت دستگاه با یکدیگر متفاوتند.

به گونه ای که اگر یک جلسه پلکسر پلاس برای رفع افتادگی پلک به همراه یک جلسه ترمیم جهت دسترسی به نتایج مطلوب کافی باشد در مورد پلاسماجت ممکن است لازم باشد تعداد این جلسات حتی به 10 جلسه نیز برسد تا نتایج دلخواه حاصل شود. از این رو بدیهی است که قیمت پلکسر پلاس بینی بسیار بیشتر از قیمت پلاسما جت بینی می باشد. گفتنی است که با ابداع پلکسر، پلاسما جت و پلکسر پلاس، اصطلاح جراحی نرم وارد عرصه علم پزشکی شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران