آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ

در لرستان ، بروجرد

معرفی آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ

🔴 آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ

🔹 آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش بلیط هواپیما ، قطار و کشتی و برگزاری تور های داخلی و خارجی در بروجرد میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آژانس هواپیمایی و گردشگری اورنگ :

✅ مجری تورهای داخلی ، خارجی ، زیارتی و طبیعت گردی

✅ صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی

✅ صدور بلیط قطار

✅ صدور بلیط کشتی

✅ رزرو هتل

✅ اخذ ویزا

✅ صدور بیمه نامه مسافرتی

و …

 

🔸 شماره تماس 06642534049

🔸 شماره تماس 09031034049

🔸آدرس بروجرد چهارراه شریعتی ابتدای ۱۸ متری جنوبی پلاک 163

آژانس های مسافرتی چیست؟

نقش آژانس های مسافرتی به عنوان یک واسطه می باشد که به صورت شخصی و یا تجاری بخش های گوناگون صنعت گردشگری را به مشتریان ارائه می کنند.به طور کلی در اصطلاحات بازاریابی می توان گفت که آژانس های مسافرتی عامل واسطه ای هستند که از طرف مشتری،+ مقدمات لازم را برای سفر به وسیله عرضه کنندگان سفر (هتل ها، خطوط هوایی با استفاده ازسیستم رزرواسیونآنـلاین) فراهم آورده و در ازای آن از عرضه کنندگان کمیسیون و از مشتریان حق الزحمه دریافت می کنند.
مسافران معمولا با گزینه های زیادی از انواعرزرواسیون آنلاینوسیله حمل و نقل،رزرواسیون آنلاینهتل، مقاصد و جاذبه ها روبرو هستند. آن ها می توانند با جستجو در اینترنت و یا با استفاده ازوب سرویس های گردشگریاطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنند و یا از خدمات آژانس های مسافرتی استفاده کنند.

وظایف آژانس های مسافرتی:

آژانس های مسافرتی در واقع در زمان بندی برنامه ها، مسیریابی، اقامت، امور ارزی و قیمت ها، قوانین و مقررات، شناخت مقصدها و سایر جنبه های مسافرت و فرصت های سفر تخصص و مهارت دارند. در کل می توان آژانس های مسافرتی را متخصص و مشاوری دانست که می تواند در زمان و پول مشتری صرفه جویی کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران