بهترین مرکز پخش و فروش مواد پروتئینی در تهرانپارس و سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز پخش و فروش مواد پروتئینی در تهرانپارس و سراسر تهران

🔴 حمیدرضا ولی لو

🔹 حمیدرضا ولی لو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش مواد پروتئینی در تهرانپارس و سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا ولی لو :

✅ پخش مواد پروتئینی سوسیس کالباس (فست فودی)

✅ پخش سیب زمینی منجمد ، پنیر پیتزا

✅ پخش انواع سس تک نفره و دبه ای ،

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۲۶۶۴۴۷۰۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۲۱۰۸۹۵۱

 

تفاوت کالباس و ژامبون چیست؟

انواع سوسیس و کالباس
قبل از دانستن فواید و مضرات سوسیس و کالباس می‌خواهیم انواع آن را بررسی کنیم. سوسیس و کالباس با گوشت سفید (مرغ) یا انواع گوشت قرمز تهیه می‌شود (البته گوشت خوک در کشور ما حرام است و در تولید این محصولات استفاده نمی‌شود) گوشت گاو و در مواردی بره و گوساله برای تهیه این فرآورده‌های گوشتی کاربرد دارند. به طور کل سوسیس و کالباس در سراسر دنیا تنوع زیادی دارند و انواع آن‌ بر اساس شکل، نوع و یا مقدار گوشت تقسیم‌بندی می‌شوند. در یک طبقه‌بندی انواع سوسیس و کالباس را می‌توان به شش دسته پخته شده، پخته شده و دودی، خام، خشک، گیاهی و تخمیر شده تقسیم کرد. معروف‌ترین سوسیس‌هایی که پیدا کردن آن‌ها در بازار ایران سخت نیست عبارت‌اند از: سوسیس گوشت، سوسیس فرانکفورتر، سوسیس آلمانی، سوسیس شکاری، سوسیس کراکف، سوسیس هات داگ، سوسیس کوکتل، سوسیس بلغاری، سوسیس چریتسو و سوسیس انگشتی.

تفاوت کالباس و ژامبون
کالباس از گوشت گاو، بره یا گوساله و گاهی هم از ترکیب چند نوع گوشت تهیه می‌شود. ژامبون نیز از گوشت ران این حیوانات به صورت ساده یا دودی درست می‌شود. در سایر کشورها نحوه تولید کالباس و ژامبون متفاوت است؛ اما در ایران این‌طور تعریف شده که به کالباس با درصد گوشت بیش‌تر از ۷۰ درصد ژامبون می‌گویند.

فواید سوسیس و کالباس
شاید این تیتر به نظرتان عجیب و شاید خنده‌دار بیاید و بگویید ما تا به حال هر چه خوانده‌ایم و شنیده‌ایم از مضرات سوسیس و کالباس بوده است؛ مگر این فرآورده‌ها فایده‌ای هم دارند؟ صادقانه بگوییم شما نمی‌توانید مطمئن شوید سوسیس و کالباسی که خریده‌اید طبق استانداردهای تعیین شده‌ی سلامت تهیه شده‌اند یا خیر. ضمن این که تمام محصولات موجود در بازار تولید کارخانه‌های معروف نیستند و سوسیس و کالباس‌های فله‌ای و غیربهداشتی موجود در بازار هم تعدادشان کم نیست؛ بنابراین مصرف مداوم و زیاد آن‌ها برای سلامتی شما کاملا مضر و خطرناک است. فقط در یک صورت می‌توانیم از فواید کالباس و سوسیس و سالم بودنشان صد درصد مطمئن باشیم، آن هم وقتی خودمان در خانه آن‌ها را تهیه کنیم. سوسیس و کالباس را می‌توانید در منزل با گوشت مرغ یا گوشت قرمز و سبزیجات و ادویه‌های لازم درست کنید و پروتئین گوشت و سایر مواد مغذی را از این طریق به بدنتان برسانید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران