آژانس هواپیمایی آنوشا گشت باپوک

در تهران ، تهران

معرفی آژانس هواپیمایی آنوشا گشت باپوک

🔴 آژانس هواپیمایی آنوشا گشت باپوک

🔹 آژانس هواپیمایی آنوشا گشت باپوک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات اقامت ویزای شینگن در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آژانس هواپیمایی آنوشا گشت باپوک :

✅ خدمات اقامت ویزای شینگن

✅ حتی برای اتباع

✅ بدون پیش پرداخت

✅ تمام هزینه بعداز صادرشدن ویزا دریافت میشود.

و….

 

🔸 شماره تماس 09159205614

🔸 شماره تماس 09337777556

🔸آدرس تهران

ویزای شینگن چیست؟

برای ورود به منطقه شنگن نیاز به ویزای شنگن (Schengen Visa) دارید. این ویزا ورود به ۲۶ کشور عضو این پیمان را جواز می‌دهد و دارنده این ویزا خواهد توانست برای مدت‌ زمان و شرایطی مشخص به هریک از کشورهای عضو پیمان شنگن سفر کند.

ماهیت و هدف از سفر متقاضی تعیین کننده نوع و مدت زمان ویزای شنگن خواهد بود. به بیان دیگر اینکه هدف از سفر شما شرکت در توری گردشگری است یا انجام فعالیتی تجاری و یا صرفا توقف چند ساعته در یکی از کشورهای عضو اتحادیه، نوع ویزا و مدت اعتبار آن را تعیین خواهد کرد.

ویزای شنگن می‌تواند توسط هر یک از کشورهای عضو این پیمان صادر شود و با رعایت برخی قوانین، دارنده آن می‌تواند در مدت زمان اعتبار ویزا بدون مشکل در هر یک از کشورهای منطقه شینگن تردد نماید.
انواع ویزای شینگن

بسته به هدف و ماهیت سفر، نوع ویزای شینگن متقاضی تعیین می‌گردد. نوع این ویزا از طرفی مدت اعتبار این ویزا را تعیین خواهد کرد. بنابراین انواع ویزای شنگن تعیین کننده نحوه و شرایط ورود شما به یک یا چند کشور حوزه شنگن خواهد بود. این ویزا به ۳ دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

ویزای اتحادیه شنگن یا Uniform Schengen Visa (USV)
ویزای اعتبار محدود منطقه‌ای یا Limited territorial validity visa (LTV)
ویزای ملی یا National Visa

مدت اعتبار ویزای شنگن

در خصوص مدت اعتبار ویزای شنگن عموما خلط مبحثی صورت می‌گیرد که ناشی از روشن نبودن دو نکته کاملا مجزا است. دو تاریخی که عموما با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شود و برای بسیاری از متقاضیان محترم تعریفی دقیق و مجزا برای آنها وجود ندارد. تاریخ اعتبار ویزای شنگن و تعداد روزهای مجاز اقامت که در شرایط عادی به ترتیب ۶ ماه و ۳ ماه خواهند بود.

برای مثال اگر در اولین روز سپتامبر ویزا برای فردی صادر شود، وی قادر خواهد بود تا اواخر فوریه سال بعد (۱۸۰ روز) وارد حوزه شینگن شود. این ۱۸۰ روز همانتاریخ اعتبار ویزای شنگن فرد است. تعداد روزهای مجاز اقامت اما بدان معنی است که دارنده ویزا در این مدت شش ماهه، می‌تواند تا حداکثر ۹۰ روز در کشورهای حوزه شنگن اقامت داشته باشد و موظف است تا پیش از پایان این مهلت ۹۰ روزه حوزه شینگن را ترک نماید.

البته باید توجه داشت برای افرادی که سابقه سفر و اقامت در منطقه شنگن را نداشته باشند، کد درج شده بر روی ویزای آنها ۱ خواهد بود. بدان معنی که با ویزای اخذ شده تنها قادر به ۱ بار ورود به این منطقه هستند و از سوی دیگر مدت مجاز اقامتشان در حوزه شنگن به جای ۹۰ روز ، تنها ۱۵ روز است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران