مرکز برگزاری تور چابهار گردی با گروه سپاهی

در سیستان و بلوچستان ، چاه بهار

معرفی مرکز برگزاری تور چابهار گردی با گروه سپاهی

🔴 گروه سپاهی

🔹 گروه سپاهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری تور چابهار گردی با گروه سپاهی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه سپاهی :

✅ ارائه خدمات گردشگری در چابهار زیبا

♻️ گشت ها :
▪️ساحل مرتفع کمب
▪️ کوهای مریخی
▪️ گل افشان
▪️ دماغه بریس
▪️ بندر تنگ
▪️ تالاب لیپار
▪️ اسکله ماهیگیری
▪️ بندر گواتر
▪️ ساحل درک
▪️تک درخت درک
▪️ و …

🔹️ ورودی ها به عهده تور میباشد

 

🔸 با مدیریت  ایمان سپاهی

🔸 شماره تماس  09355451832

🔸 آدرس  چابهار .منطقه آزاد

مکان های دیدنی چابهار چیست؟

بندر گواتر ، خلیجی در ته دنیا
آیا تجربه ایستادن در نقطه صفر مرزی را دارید؟ آن هم از نوع ساحلی اش؟! جایی که تنها خشکی و آبیِ دریا نیستند که توسط خط ساحلی از هم جدا شوند. یک خط مرزی نامرئی هم وجود دارد که خاک دو کشور را از هم جدا می کند. هنگامی که در ساحل خلیج گواتر می‌ایستید، در آرامشی باورنکردنی خاک پاکستان هم در میدان دیدتان است.

خلیج گواتر، خلیج نسبتن کوچکی در طول ساحل مکران در کرانه دریای عمان است که به لحاظ جغرافیایی جنوب شرقی ترین نقطه ایران به حساب می آید. در این منطقه عبور و مرور ساکنان محلی به پاکستان و بالعکس وجود دارد و با قایق نیم ساعت تا پاکستان راه است. لذا با توجه به موقعیت سیاسی-جغرافیایی خاص منطقه برای کمپینگ و رفت و آمد در محدوده ساحلی نیاز به هماهنگی حضوری با مأموران گارد ساحلی است.

تالاب لیپار ، از جاهای دیدنی چابهار که هرگز فراموش نخواهید کرد
در مسیر جاده ساحلی چابهار به بندر گواتر به تالابی برمی خوریم که در عین ناباوری به رنگ صورتی است و از جاهای دیدنی چابهار است که نباید از دست بدهید. در دنیا فقط ۴ تالاب هستند که به خاطر رنگشان از سایرین متمایز شده اند و تالاب لیپار یکی از آن هاست. رنگ صورتی این تالاب که به دلیل وجود پلانکتون های گیاهی در آب های حاشیه ای دریای عمان ایجاد شده برای هر بییننده ای تعجب آور است. علاوه بر آن پوشش گیاهی خاص منطقه و زیست برخی گونه های جانوری نظیر فلامینگو، تیهو و عقاب دشتی در جوار آن، جاذبه آن را دو چندان ساخته است.

در کنار این زیبایی های طبیعی وجود مجتمعی توریستی مجهز به سالن های ویژه پذیرایی، سوئیت ها و سکوی مخصوص رصد ستارگان، برای اقامت راحت تر بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

کوه گِل افشان چابهار ، چشمه ای از گِل خروشان
تپه ای را در نظر بگیرید شبیه به یک کوه فعال آتشفشان که به جای مواد مذاب از دهانه آن، گِلی خاکستری رنگ و شفابخش می جوشد. این یک خیال پردازی محض نیست. در کوه گل افشان چابهار این تخیل به واقعیت بدل شده. در جنوب جاده کهیر-زرآباد نرسیده به روستای تنگ، مشهورترین کوه های گل افشان بلوچستان به چشم می خورند. مجموعه ای از چند تپه با ارتفاع متفاوت که هم اکنون فقط یکی از آن ها فعال است. حتما این جاذبه را در لیست جاهای دیدنی چابهار در سفر به این منطقه فراموش نکنید.

اگر فصل بارندگی نباشد بالا رفتن از کوه تقریبا راحت است. در بالاترین نقطه کوه چاله‌ای به عمق حدود نیم متر وجود دارد که با گِل پوشیده شده است و در بازه های زمانی چند دقیقه‌ای، مقداری گل با صدای خاصی شبیه به شلیک گلوله، از چاله خارج و به اطراف پراکنده می‌شود. احتمالن تمام این کوه در طول سالیان دراز بر اثر فعالیت این چشمه ایجاد شده باشد. اما نکته جالب تر، اثرات شفابخش این گل‌هاست که در درمان بیماری‌هایی نظیر دردهای مفاصل، ستون فقرات و بیماری های عصبی مؤثر است. در سفرتان به چابهار، بازدید از این منطقه را در لیست مناطق دیدنی چابهار که باید آن‌ها را ببینید داشته باشید.

روستای درک ؛ هنرنمایی شگفت‌انگیز خالق

اگر اهل روستاگردی و کشف مکان‌های جذاب و شگفت‌انگیز هستید، حتما به روستای درک در چابهار سفر کنید. این روستا یکی از مشهورترین جاهای دیدنی چابهار است که زیبایی فوق‌العاده‌اش، چشمتان را خیره می‌کند. روستای دیدنی درک در زرآباد چابهار قرار گرفته که تصویری رویایی و باورنکردی را پیش رویتان به نمایش می‌گذارد. در این روستا ساحل صخره‌ای، ساحل ماسه‌ای، ساحل شنی و ساحل مرجانی در فاصله‌های کوتاهی از هم قرار دارند که تماشای آن‌ها بی‌نظیر است‌. در روستای دیدنی و بکر درک، می‌توانید مجموعه‌ای از درختان گرمسیری، نخل، ذرت و بوته‌های هندوانه، درختان موز و… را ببینید. یکی از شگفتی‌های روستای درک، وجود چاه‌هایی با آب شیرین و زلال، آن هم در مجاورت دریاست!

طبیعت درک بی‌اندازه زیباست و وجود تپه‌های ماسه‌ای، ساحل مرجانی، کوه، جنگل و دریا در کنار هم، منظره غروب طلایی خورشید و دیگر شگفتی‌های این روستا، آن را زیباتر کرده است. می‌توان گفت روستای درک، از جمله مکان‌هایی است که باید پیش از مرگ آن را دید!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران