فروش ، نصب و تعمیر پکیج ، کولر و آبگرمکن در کرج و حومه

در البرز ، کرج

معرفی مرکز فروش ، نصب و تعمیر پکیج ، کولر و آبگرمکن در کرج و حومه

🔴 خدمات فنی سورن

🔹 خدمات فنی سورن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ، نصب و تعمیر پکیج ، کولر و آبگرمکن در کرج و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فنی سورن :

✅ فروش.نصب.تعمیرات

✅ نصب وسرویس انواع پکیج های ایرانی و خارجی

✅ نصب و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری

✅ نصب و سرویس کولر های گازی و آبی

✅ حضور سریع در محل

✅ ارزان…فوری

و…

 

🔸 با مدیریت حمیدنورمحمدی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۴۳۳۷۱۳۴

🔸 آدرس  کرج وحومه

 

دلایل عمده خرابی آبگرمکن دیواری چیست؟

روشن نشدن آبگرمکن دیواری

یکی از مشکلات آبگرمکن دیواری که در بیشتر مواقع با آن مواجه شده‌اید روشن نشدن آبگرمکن دیواری است. در بررسی علت روشن نشدن آبگرمکن دیواری ابتدا باید علت روشن نشدن را پیدا کنیم. گاهی اوقات آبگرمکن در حالت روشن قرار دارد بعد خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود و از سوی دیگر آبگرمکن بدون دلیل از ابتدای کار روشن نمی‌شود. سه علت اساسی برای این مشکل در آبگرمکن‌های دیواری می‌تواند رخ داده باشد.

نخست این که جرقه زن آبگرمکن دچار مشکل شده باشد. الکترود جرقه زن به شدت رسوب گرفته باشد و یا این که شمعک آبگرمکن دیواری خراب شده باشد. در ادامه به تک تک این علت‌ها می‌پردازیم.

چرا شمعک آبگرمکن روشن نمی‌شود؛ علت خاموش شدن شمعک

شمعک آبگرمکن دیواری نیز یکی از قطعات بسیار مهم و کارآمد در این وسیله است. این وسیله به کمک جرقه زن در عملکرد آبگرمکن دیواری دخیل است. در صورتی که شمعک روشن نشود و کار نکند این وسیله خراب می‌شود. یکی از مشکلات آبگرمکن دیواری کار نکردن شمعک است. شمعک بر اثر گرفتگی خراب می‌شود. مجرای نازل شمعک، بسته بودن شیر پروانه‌ای و یا گرفتگی صافی شمعک می‌تواند از مشکلاتی باشد که منجر به کار نکردن آن می‌شود.

در این صورت نیاز است که شمعک یک مرتبه به طور کامل و دقیق رسوب‌زدایی شود. تمیز کردن شمعک به کمک روش رسوب‌زدایی این وسیله انجام می‌شود. هرگز در تعمیر شمعک از سوزن و هر گونه وسیله نوک تیز استفاده نکنید چرا که قطر این نازل بسیار کم و نازک است و این کار سبب خرابی آن خواهد شد. اگر شمعک روشن شد و بعد از رها کردن ولوم مجدد خاموش شد، این قسمت‌ها را در آبگرمکن دیواری خود کنترل کنید و از صحت عملکرد آن مطمئن شوید.

بررسی صحت عملکرد ترموکوپل
بررسی صحت عملکرد سنسور جوش
بررسی صحت عملکرد سنسور دود و دودکش
بررسی صحت عملکرد بوبین آبگرمکن دیواری

دلایل گرم نشدن آب به وسیله آبگرمکن

یکی مشکلات آبگرمکن دیواری این است که وجود خرابی در قطعات، اجازه ندهد آبگرمکن آب را به‌درستی گرم کند. این مشکل علت‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد. یکی از دلایل می‌تواند وجود رسوب در قسمت سردوش یا سرشیر باشد. با رسوب‌زدایی، به‌راحتی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. از دلایل دیگر می‌توان به روشن نشدن شمعک یا خاموش شدن آن اشاره کرد که از دلایل رایج گرم نشدن آب به وسیله آبگرمکن است.

خاموش شدن شمعک می‌تواند به دلیل افت فشار گاز باشد که با تنظیم دقیق و درست شمعک، این اختلال برطرف می‌شود. خرابی ترموکوپل نیز از دیگر مشکلات آبگرمکن دیواری به شمار می‌رود. زمانی که مهره‌های به کار رفته در ترموکوپل دقیق بسته نشده و خراب باشند و یا این که شیر مغناطیسی خاموش باشد شمعک دچار اختلال در عملکرد شده و آب به درستی گرم نمی‌شود.

از طرف دیگر بسته بودن شیر پروانه‌ای و همچنین گرفتگی صافی شمعک و مجاری نازل شمعک نیز از علت‌های خراب شدن ترموکوپل هستند. تمامی این علت‌ها می‌توانند سبب خاموش شدن مشعل و یا این که دیر روشن شدن مشعل و حتی می‌توانند سبب احتراق آهسته نیز شوند. خرابی واشر دیافراگم و یا پاره شدن واشر دیافراگم نیز از دیگر مشکلات آبگرمکن دیواری به شمار می‌روند.

در صورتی که تمامی این مشکلات مشاهده نشدند اشکال اساسی در لوله کشی ساختمان وجود دارد که مانع از گرم ماندن آب می‌شود و همچنین دودکش‌های غیر استاندارد آبگرمکن‌های دیواری نیز در گرم نشدن آب به وسیله آبگرمکن موثر هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران