باربند سازی کاوه – بهترین مرکز ساخت و فروش کفی و باربند برای نیسان پادرا پراید مزدا اریسان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی باربند سازی کاوه – بهترین مرکز ساخت و فروش کفی و باربند برای نیسان پادرا پراید مزدا اریسان در تهران

🔴 مجموعه باربند سازی کاوه

🔹 مجموعه باربند سازی کاوه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش کفی و باربند برای نیسان پادرا پراید مزدا اریسان در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه باربند سازی کاوه :

✅ ساخت انواع کفی وباربند شمالی جویباری یافت ابادی توری کانتین برای نیسان پادرا پراید مزدا اریسان

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین عرب

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۹۳۷۶۳۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۰۳۳۷۷۵۹

🔸 آدرس  تهران کیلومتر ۲۰ جاده مخصوص کرج سه راه سنگی جنب ساختمان کاردل

 

باربند خودرو چیست؟

باربند وسیله ای می باشد که از تعدادی میله ساخته شده است، که بدون آسیب و هر نوع دستکاری در سقف خودرو بر روی آن وصل می شود و قادر است میزان قابل توجهی از وسایل شما را در فضای روی سقف نگهداری کند. باربندهای قدیمی بر روی شیار های آبگیر کنار سقف خودرو نصب می شدند اما مدل های جدید آن به وسیله تسمه های فلزی نازک با قلاب های ویژه به قسمت بالایی درب خودرو وصل می شوند. اگر بخواهیم تعریف جامعی از این وسیله داشته باشیم بار بند وسیله ای است که بار شما روی آن بسته می شود.

انواع باربندخودرو:
باربندهای سقفی ساده (Cargo carrier) : معروف ترین و قدیمی ترین نوع این وسیله است که به صورت سنتی روی سقف نصب می شود و نیاز به یک روکش برای پوشاندن بار دارد. همه بعد از شنیدن نام این وسیله ذهن شما به طرف آن می رود از تعدادی میله که بر روی سقف نصب می شوند ساخته خواهد شد و بیشتر برای حمل اسباب و وسایل شما در سفرهای طولانی به کار می رود.
باربندهای سقفی چمدانی: این نمونه دارای چمدان بسیار بزرگی است. که بر اساس قوانین آیرودینامیکی طراحی شده است و بر روی سقف خودروی شما نصب می شود و شما می توانید وسایل خود را با خیال راحت درون آن قرار دهید. مهم ترین ویژگی این باربندها جلوگیری از ورود آب به داخل وسایل شما می باشد. همچنین با داشتن قفل می توانید آن را قفل کرده و نگران سرقت وسایل خود نباشید. تنها ایراد این باربندها محدودیت حجم می باشد و فقط می توانید وسایل خود را در فضای داخل آن جا دهید.
باربندهای مخصوص حمل دوچرخه (Bike carrier): این باربند در دو مدل عرضه می شود، مدلی که روی سقف خودرو نصب خواهد شد و مدلی که به قسمت عقب خودرو وصل می شود. این مدل فقط مخصوص جابه‌جایی دوچرخه می باشد و کارایی دیگری ندارند.
باربندهای مخصوص حمل اسنوبرد (Ski carrier): این باربند هم به صورت تخصصی برای حمل چوب اسکی یا اسنوبرد ساخته شده است و برای موارد دیگر کارایی ندارد.
باربندهای مخصوص حمل قایق ( Canoe & kayak racks ) : این مدل برای حمل و جابه‌جایی قایق کانو و کایاک به کار می رود.
باربندهای صندوق عقب (trunk rack) : نوعی وسیله چرخ دار است که به عقب خودرو به صورت یدک وصل می شود و مخصوص جابه‌جایی دوچرخه، باکس و انواع وسایل می باشد.
نکات مهم و ضروری هنگام خرید باربندخودرو:
وزن محصول: همیشه به دنبال نمونه‌ای باشید که علاوه بر داشتن استحکام و مقاومت بالا از وزن بسیاری کمی برخوردار باشند. خیلی از برند های شناخته شده موجود در بازار از جنس فولاد ساخته شده اند و از وزن نسبتا بالایی برخوردار هستند. البته منظور این نیست که مقاومت و استحکام را فدای وزن سبک کنید، باربندهایی بخرید که از استیل ساخته شده اند و وزن آن ها ۳۰% از باربندهای فولادی کمتر است و بسیار مقاوم هستند.
باربندهای چند طبقه: مدل های جدیدی از این محصول وارد بازار شده اند که دارای چند طبقه می باشند و شما مجبور نیستید به خاطر کمبود جا تعدادی از وسایل خود را حذف کنید. شما می توانید تمام وسایل مورد نظرتان را با خود حمل کنید.
باربندهایی را تهیه کنید که برای کار خاصی ساخته نشده باشد: این وسیله را طوری انتخاب کنید که مناسب اهداف خاصی نباشد و به وسیله آن بتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را حمل کنید.
دوام و استحکام محصول: نمونه‌ای را که قرار است خریداری نمایید می بایست از مقاومت لازم برخوردار باشد تا در بین راه شکسته نشود و باعث به هم زدن برنامه سفر شما شود. اگر زیاد سفر می کنید بهتر است به دنبال باربندهای ارزان قیمت نروید زیرا با چند بار استفاده شکسته می شوند.
خدمات پس از فروش: اگر یک مارک شناخته شده خریداری نمایید که دارای گارانتی معتبر باشد در سراسر کشور هرکجا که شکسته شود به شما یک نمونه رایگان ارائه می دهد.
باربندهای تمام فلز بخرید : باربندهایی که قسمت هایی از آن ها از جنس پلاستیک ساخته شده است ممکن است در بین راه شکسته شوند. پس بهتر است مدل هایی که تماما از فلز ساخته شده اند را خریداری کنید.
مزایا و معایب : این وسیله هم مانند هر وسیله دیگر دارای معایب و مزایایی می باشد. پس حتما قبل از خرید از فروشنده بخواهید تا آن ها را به شما توضیح دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران