انجام خدمات ساختمان ( کاشی کاری ، سرامیک کاری و موزاییک کاری ) در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز انجام خدمات ساختمان ( کاشی کاری ، سرامیک کاری و موزاییک کاری ) در تهران

🔴 مسعود تقوایی

🔹 مسعود تقوایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات ساختمان ( کاشی کاری ، سرامیک کاری و موزاییک کاری ) در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسعود تقوایی :

✅کاشی

✅سرامیک

✅ موزاییک

✅اسلب کاشی های چسبی

دوغابی با بهترین کیفیت

و…

 

🔸 شماره تماس  09189575574

🔸 آدرس  تهران،افسریه شهرک مشیریه

نکات مهم در اجرای سرامیک کاری چیست ؟

۱- نصب سرامیک
در سرامیک کاری برای نصب، سرامیک باید آن را روی بستری از ملات قرار داده و با تخته ماله سطح آن را صاف می کنند. باید توجه داشت که هنگام چسباندن سرامیک، اندود رویه (ملات) نباید گیرش خود را آغاز کرده باشد، زیرا در آن صورت سرامیک کاملاً به ملات نچسبیده و بعداً جدا خواهد شد.پس از نصب سرامیک، و گیرش ملات، سطح سرامیک را آب می زنند تا کاغذ روی آن جدا شود و پس از آن با دوغاب، درز آنها را پر می کنند. ممکن است سرامیکها روی کاغذ نبوده و جدا باشند که در آن صورت نصب سرامیک، دانه دانه و با دقت فراوان پهلوی یکدیگر انجام می شود. در این حالت باید سطح به دست آمده کاملاً صاف و یکنواخت باشد. سرامیک در شکلهایی مختلف مربع، مستطیل، شش‌گوشه و مانند اینها در بازار موجود است.

۲- بندکشی سرامیک
میزان دوغاب سیمان و پودر سنگ برای پر کردن بندها به اندازه سرامیک ها بستگی دارد. دوغاب مصرف شده برای بندکشی همواره بیشتر از حجم فضای خالی است، زیرا مقداری از دوغاب مصرفی باقی مییماند که پاک می شود و مصرف مجدد ندارد و لذا حجم دوغاب مصرفی برای سرامیک‌ کاری با احتساب دور ریز به میزان یک لیتر در هر مترمربع پیشنهاد می شود. در بندکشی می توان متناسب با رنگ سرامیک از رنگهایی استفاده کرد که به زیبایی سرامیک بیفزاید.

۳- شرایط نگهداری پس از نصب
حداقل تا سه روز بعد از نصب سرامیک نباید به آن ضربه مکانیکی وارد آید و درجه حرارت فضایی که سرامیک شده، نباید از ۵+ درجه سانتیگراد کمتر شود. در صورت لزوم پس از گیرش اولیه ملات بندکشی، آب دادن سرامیک در چند نوبت کمک شایانی به ازدیاد مقاومت می‌نماید.

تفاوت کاشی با سرامیک

کاشی از دو قسمت بدنه و رویه تشکیل شده‌است:

۱- قسمت اصلی و استخوان‌بندی کاشی از قطعه ای سفالی تشکیل شده است که به آن بیسکوئیتی کاشی گفته می شود.

۲- رویه ی کاشی از یک ماده‌ی شیشه‌ای تشکیل شده است. سرامیک به مواد غیرآلیِ غیرمعدنیِ جامد گفته میشود. حالا به کاشی ای که لعاب روش از جنس سرامیک باشد، کاشی سرامیکی یا سرامیک (در بازار) گفته می شود.

تفاوت اصلی کاشی با سرامیک در میزان استحکام آنها است از این رو کاشی به دلیل ظرافت بیشتر و وزن پرس کمتر در بدنه و دیوار کار میشود، ولی سرامیک به دلیل پرس سنگین تر و سطح استحکام بالا در کف کار میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران