کنافکاری محمد درتهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

کنافکاری محمد درتهران و سراسر کشور

🔴 کنافکاری محمد

🔹 کنافکاری محمد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی و کنافکاری  در سراسر کشور میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کنافکاری محمد:

✅ اجرای دکوراسیون داخلی ،کنافکاری،نقاشی ،نورپردازی،

✅ اجرای آسمان مجازی،تغییرات داخلی،از صفر تاصد

✅ دارای بیش از ۱۵سال سابقه کار

✅ آماده ی عقدقراردادم با شرکت‌ها،یا ادارات دولتی ،برج،ساختمان و …

✅ درسراسرکشور .

و….

 

🔸 شماره تماس 09331763401

🔸آدرس تهران

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی به معنی آسمان در فضای مدنظر شماست. آسمان مجازی به طرح های مختلف و برای فضاهای مختلف استفاده میشود که آن را روی سقف کاذب ایجاد میکنند .
سقف کاذب آسمان مجازی ایده نوینی در زمینه دکوراسیون داخلی بوده که از نظر بصری پنجره ای زیبا رو به طبیعت و آسمان را برایتان به ارمغان می آورد. سقف آسمان مجازی درواقع تلفیقی ازسقف کاذب مشبک و تصاویر آسمان با بالاترین کیفیت تصویر به صورت کاملا ضد آب می باشد.
این نوع سقف کاذب با توجه به روش نصب به صورت تایل های ۶۰*۶۰، ۳۰*۳۰، ۱۲۰*۶۰ توسط گروهی متخصص در زمینه نورپردازی و الکترونیک تولید و ارائه می شوند که قابلیت نصب در بسیاری از مکان های اداری،دفاترکار،بیمارستانها،(بخش کودکان،پرتو درمانی و…) لابی هتل ها،لابی مجتمع مسکونی و… را خواهند داشت.سقف های کششی و یا پوشش های کشسان با موارد مصرف برای سقف و دیوارهای دکوراتیو امروزه در نزد طراحان و معماران به عنوان محصول دوست داشتنی و منحصر بفرد کاربرد وسیعی پیدا کرده است و همواره به پیچیده ترین تخیلات ذهنی طراحان جامعه عمل پوشانده و امکان نامحدود طراحی را در اختیارشان قرار داده است . پوششهای کشسان با ضخامت حداکثر ۰٫۰۵ تا ۰٫۱ میلیمتر و بیش از۱۵۰ رنگ با انواع پوششهای براق ، مات ، شفاف و بافت مخمل در کوتاهترین زمان ممکن نصب میشود(قابلیت نصب روزانه ۳۰۰متر مربع). این پوشش دارای خاصیت ضد باکتری و دافع گرد و غبار بوده لذا بهداشتی برای اتاقهای عمل و آزمایشگاهها است.

آسمان مجازی که نوعی خاص از سقف کاذب می باشد شامل سه قسمت می باشد.

نور پردازی آسمان مجازی
تایل آسمان مجازی
سازه سقف کاذب

ویژگی های آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی نیکروز توسط دستگاه چاپ یووی تولید میگردد که با عنایت به قابلیتهای جوهرهای یووی میتوان به مزیتهای این تولیدات نسبت به محصولات مشابه دیگر اشاره داشت :

ماندگاری و ثبات رنگ حداقل ۱۰سال
قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده
امکان نصب در فضاهای مرطوب و نمناک
امکان چاپ بدون محدودیت در سایز و انداره
قابلیت اجرا روی پلکسی گلاس و شیشه
تثبیت و مقاومت عالی در مقابل نور خورشید
ایجاد آرامش و کاهش استرس در بیننده
بالا بردن کارایی یا راندمان کاری
بالا بردن نشاط و روحیه بیمار
بالا بردن آستانه عصبانیت و خستگی در افراد همه ما انسانها از تماشای طبیعت و مناظر زیبای آن برداشت درونی متفاوتی داریم اما در مورد تماشای منظره زیبای آسمان تمامی ما هم نظر می باشیم و با تماشای آسمان زیبا احساس آرامش می کنیم و با تمام وجود لذت می بریم .

اصولا در این سیستم چاپی ؛ محصول عمری بالای ۱۰سال خواهد داشت که معمولا در تولیدات مشابه با روش برچسبی بین ۱ تا ۳ میباشد ؛ با آب و مواد شوینده قابل شستشو خواهد بودو چون چاپ بصورت مستقیم روی پلکسی و یا شیشه اٍعمال میشود؛ رطوبت هوا باعث خرابی و یا جداشدن چاپ از روی تایل نمیشود و به راحتی میتوان حتی در سونا ؛حمام و استخر نصب نمود . از این محصول میتوان جهت سقف حمام ؛سونا ؛ استخر ؛ سرویس بهداشتی ؛ آشپزخانه ؛ سالن نشیمن ؛ سالن پذیرایی ؛ بیمارستان ؛ کلینیک ؛ درمانگاه ؛ مطب ؛ اماکن ورزشی ؛ سالن لابی ؛ رستوران ؛ ادارات ؛ سازمانها ؛ شرکتها و مغازه ها استفاده نمود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران