سرویس کار پکیج و آبگرمکن در همدان

در همدان ، همدان

معرفی سرویس کار پکیج و آبگرمکن در همدان

🔴 فروشگاه تاسیسات شهرک

🔹 فروشگاه تاسیسات شهرک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سرویس پکیج و آبگرمکن در همدان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه تاسیسات شهرک :

✅ خرید،فروش ،تعمیرات انواع پکیج،آبگرمکن ،رادیاتور

✅ جوشکاری مبدل آبگرمکن و پکیج

✅ نقد و اقساط

✅ نصب و راه اندازی

✅ بانازلترین قیمت ایرانی و خارجی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس همدان،شهرک فرهنگیان،روبروی پارک پدر،جنب کافه دنج

مزیت های آبگرمکن دیواری بوتان

آبگرمکن های دیواری بوتان

بوتان اولین تولیدکننده آب­گرمکن­های دیواری در ایران می­باشد که سابقه طولانی (بیش از پنجاه سال) در ساخت و ارائه آبگرمکن دارد. این برند جزء بزرگ­ترین تولیدکننده­های آبگرمکن دیواری در جهان است و دارای گواهی­نامه­های متعددی در حوزه کیفیت، مدیریت انرژی، استاندارد و برچسب انرژی می­باشد.

در حال حاضر بیش از 20 نوع آبگرمکن دیواری را به بازار عرضه می­کند که در نوع شمعک­دار و بدون شمعک (سیستم آیونایز) به مشتریان عرضه می­شود. توجه می­کنیم که در نوع سیستم آیونایز شمعک حذف شده و از جرقه­زن خودکار و سنسور شعله استفاده می­شود اما در نوع شمعک­دار از فندک پیزوالکتریک ضربه­ای و شمعک دائم روشن استفاده می­شود.

مزیت های آبگرمکن دیواری بوتان

مزیت­های این وسایل را می­توان به صورت زیر شرح داد:

1) نسبت به نوع آبگرمکن گازی ایستاده فضای کمتری اشغال می­کنند.

2) نسبت به نوع آبگرمکن گازی ایستاده، گاز کمتری مصرف می­کنند.

3) برخلاف نوع ایستاده بدون مخزن بوده و تقریباً به صورت آنی آب را گرم کرده و در دسترس قرار می­دهند. در حالیکه در نوع ایستاده زمانی برای گرم­شدن آب لازم است و اگر آب زیاد در مخزن آن باقی بماند گرمای خود را به مرور از دست می­دهد و باعث اتلاف انرژی می­شود.

4) برخلاف نوع ایستاده تا زمانی که شیر آب گرم باز باشد، آب گرم به صورت فوری در دسترس شما قرار می­گیرد و وابسته به مخزن و محدودیت­های آن نیست.

5) مجهز به کلید حرارتی روی مبدل: زمانی که دمای آب گرم از حد مجاز فراتر رود، این کلید عمل کرده و آب­گرمکن را خاموش می­کند.

6) مجهز به کلید حرارتی روی کلاهک تعدیل: در صورتی که به هر علت مثل گرفتگی لوله تخلیه، محصولات ناشی از احتراق نتواند از دودکش خارج شود، این کلید عمل کرده و آبگرمکن را خاموش می­کند.

7) تأمین برق ورودی به دو روش: برای اینکه برق لازم برای الکترود جرقه­زن ( و سنسور شعله در نوع بدون شمعک) و کلید­های حرارتی تأمین شود، به دو شیوه می­توان عمل کرد. استفاده از آداپتور برق با ورودی 220 ولت برق شهری و خروجی 3 ولت یا استفاده از دو باتری قلمی 1.5 ولت. مزیت این موضوع در این است که در هنگام قطع برق شهر نیز می­توان از آبگرم­کن استفاده کرد.

8) دارای دو شیر برای تنظیم شعله و همچنین تنظیم مقدار و دمای آب گرم خروجی

9) دارای فن­آوری توربولاتور

10) مقاوم در برابر رسوب آب

11) قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب و صرفه­جویی در مصرف آب

12) تمام محصولات دیواری بوتان از گارانتی 3 ساله بهره­مند بوده و دارای خدمات پس از فروش می­باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران