پیمانکاری ایزوگام قیرگونی و آسفالت در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی پیمانکاری ایزوگام قیرگونی و آسفالت در اصفهان

🔴 سعادت دلاوری اصل

🔹 سعادت دلاوری اصل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری ایزوگام قیرگونی و آسفالت در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعادت دلاوری اصل :

✅ نصب اجرای ایزوگام قیرگونی وآسفالت

✅ کف محوطه کوچه وخیابان وپشت بام

✅ برداشتن لایه های فرسوده ولکه گیری

✅ شیب بندی وسیمان زی

✅ بابهترین کیفیت وکمترین قیمت

✅ بابیمه نامه معتبر وباده سال ضمانت

✅ بصورت نقد اقساط

و…

 

🔸 با مدیریت آقای دلاوری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان خیابان لیمجیر نبش کوچه ۲۵

 

مزایای آسفالت چیست؟

‌اهمیت داشتن جاده‌های با کیفیت و مناسب

یکی از دلایلی که باید از جاده‌های خوب و با کیفیتی برای ماشین‌ها باید استفاده می‌شد این بود که ماشین‌ها بتوانند به راحتی در جاده‌ها‌ تردد کنند و مشکلی برای رفت و آمد آن‌ها به وجود نیاید.

این مشکلات که امکان داشت برای ماشین‌ها به وجود بیاید این بود که تایر‌ها ماشین‌ها زود به زود خراب می‌شد و یا به نوعی پنچر می‌شد پیش از آن که جاده‌ها آسفالت شوند جاده‌ها خاکی بودند و تا زمانی که بخواهند جاده‌ها را آسفالت کنند کمی زمان می‌برد.

بنابراین در این مدت در جاده‌های خاکی نیز ماشین‌ها رفت و آمد داشتند بنابراین بعد از مدتی برای ماشین‌ها مشکلات زیادی به وجود آمد به نوعی که بیشتر ماشین‌ها پنچر می‌شدند این یکی از مواردی بود که برای ماشین‌ها می‌توانست اتفاق بیفتد.

این مشکل نیز به این دلیل بود که در مسیر‌های خاکی امکان این که شی تیزی در این جاده‌ها وجود داشته باشد بسیار زیاد بود بنابراین این که ماشین‌ها زود به زود پنچر می‌شدند یکی از معضلاتی بود که مردم آن زمان با آن درگیر بودند. با این حال نیز عده کمی از اتومبیل استفاده می‌کردند بنابراین این مشکل برای عده‌ای از افراد به وجود می‌آمد تا این که بخواهد همه افراد را درگیر این موضوع کند.
زیرا استفاده از ماشین در آن دوران بسیار کار لوکس و شیکی بود و همه افراد به دلیل قیمت ماشین در آن زمان نمی‌توانستند این ماشین‌ها را خریداری کنند بیشتر ماشین‌ها در آن زمان نیز ماشین‌های آمریکایی بودند که وارد ایران می‌شدند.

افرادی که می‌توانستند آن‌ها را خریداری کنند از آن‌ها استفاده می‌کردند بنابراین این یک مشکل خاص برای افراد خاص بود یکی دیگر از مشکلاتی که برای ماشین‌ها در جاده‌های خاکی به وجود می‌آمد این بود که در این جاده‌ها زیر و بند ماشین‌ها از بین می‌رفت. البته به مرور زمان این اتفاق می‌افتاد البته برای ماشین‌های خارجی شاید این اتفاق اصلا پیش نمی‌آمد اما امکان این که در دراز مدت این اتفاق بیفتد امکان‌پذیر بود. مواد پایه در جاده‌ی آسفالت از اهمیت زیادی برخوردار است.

مزایای آسفالت

با آسفالت شدن جاده‌ها و مسیر‌هایی که برای ماشین‌های سنگین از اهمیت زیادی نیز برخوردار بود این بود که سرعت ماشین‌ها را نیز افزایش می‌داد برای همین ماشین‌ها در این جاده‌ها که آسفالت شده بود در زمان زود‌تری می‌توانستند به مقصد برسند. مشکلی از بابت مسیر و دیر رسیدن نداشتند یکی از مشکلات دیگری که برای جاده‌های خاکی در فصل‌های بارانی و برفی امکان داشت به وجود آید گل شدند جاده‌های خاکی بود که برای ماشین‌ها مخصوصا ماشین‌های سنگین بسیار نامناسب و وحشتناک بود.
در بیشتر موارد ماشین‌هایی که باری را به همراه داشتند از این مسیر‌ها حرکت نمی‌کردند زیرا امکان این که در مسیر بمانند و در گل فرو روند بیشتر بود.

بنابراین با کمک مزایای آسفالت برای این جاده‌ها این مشکل نیز از میان برداشته شد و رفت و آمد برای ماشین‌ها در فصل‌های سرد سال به راحتی امکان‌پذیر شده بود بنابراین ماشین‌ها به راحتی می‌توانستند بارش باران و برف نیز به راحتی به مسیر خود ادامه دهند و در زمان مورد نظر نیز به مقصد برسند.

به موجب بهره‌مندی از مزایای آسفالت در مسیر جاده‌ها دیگر گودالی از آب تشکیل نمی‌شود و برای ماشین‌ها مشکلاتی به وجود نمی‌آورد، بنابراین آسفالت جاده‌ها کمک زیادی را برای حمل و نقل ماشین‌ها به وجود آورد. استفاده از آسفالت برای راه‌سازی یک روش رایج و سریع در سراسر جهان به شمار می‌آید.

ترمیم آسفالت

هنگامی که سطح جاده‌های آسفالت شده بعد از مدت زمانی که از آن‌ها استفاده شد‌ ترمیم نشدند و بر روی آن‌ها آسفالت جدیدی کشیده نشده باشد مشکلاتی به وجود می‌آید. یکی از این مشکلات این خواهد بود که ممکن است گودالی حتی بر روی آسفالت به وجود بیاید و آب در این قسمت‌ها جمع گردد که این خود باعث بروز مشکلاتی برای ماشین‌ها خواهد شد اما با استفاده از رویه مناسب از آسفالت و‌ ترمیم جاده‌های آسفالت شده مشکلی برای ماشین‌ها در جاده‌ها به وجود نمی‌آید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران