نقاشی و طرح کاغذ دیواری در همدان

در همدان ، همدان

معرفی مرکز نقاشی و طرح کاغذ دیواری در همدان

🔴 مسعود قنبری

🔹 مسعود قنبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی و طرح کاغذ دیواری در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مسعود قنبری :

✅ این کار جایگزین کاغذ دیواری شده

✅ در رنگ ها و طرح های مختلف .در کمترین زمان

✅ قابل شستشو .

✅ بدون بوی رنگ و کثیف کاری .

بدون نیاز ب جمع آوری وسایل منزل .

نقاشی سفید ساده هم پذیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09039673115

🔸 آدرس  همدان

مزیت نقاشی طرح کاغذ دیواری چیست ؟

خرید و نصب انواع کاغذ دیواری بر دیوارهای منزل می تواند تغییرات زیبایی در دکوراسیون منزل شما به همراه داشته باشد اما شاید گاهی اوقات به علت هزینه های بالای در خرید و همچنین نصب آن، از این کار منصرف شوید! اما در عین حال از رنگ های معمولی روی دیوار منزل خود نیز خسته شده اید! راه حل کار شما نقاشی طرح کاغذ دیواری است که می تواند تنها با یک غللطک رنگ انجام بگیرد.

غلطک رنگ آمیزی طرح کاغذ دیواری از دو بخش تشکیل شده است:

1. رولی که دارای الگو مورد نظر شما برای نقاشی طرح کاغذ دیواری است و معمولا 6 اینچ است.

2. یک قاب که متشکل از یک دسته و غلتک رنگ آمیزی دیوار است.

از این وسیله می توانید به راحتی برای رنگ امیزی طرح کاغذ دیواری استفاده نمایید.

آموزش نقاشی طرح کاغذ دیواری با غلطک
همانطور که گفتیم شاید قیمت کاغذ دیواری ها منجر به این شود که نقاشی دیوار را به آن ترجیح دهید. اگر اینطور است تا انتهای این آموزش ما همراه باشید. برای رنگ آمیزی طرح کاغذ دیواری با غلطک نیازی به تجهیزات خاصی نیست و لازم است تنها رنگ مناسب و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هنگامی که شما الگوی روی کاغذ دیواری را اغشته به رنگ می کنید، با زدن آن به دیوار لایه ای نازک از طرح مورد نظرتان بر روی دیوار می نشیند.

توجه داشته باشید که این غلطک را از بالا به پایین و بدون توقف بکشید. هر یک از این ها می توانند برای نقاشی کردن طرح کاغذ دیواری دیوارها به اندازه 10 فوت باشند. اگر به درستی این کار را انجام دهید در آخر کار یک طرح بی نقص و کامل خواهید داشت.

نقاشی دیواری طرح کاغذ دیواری می تواند بسیار راحت تر از چیزی باشد که به نظر می آید. شما نیازی به مهارتی خاص نخواهید داشت و فقط باید تمرکز کافی برای رنگ آمیزی در یک خط مستقیم را داشته باشید. از هر نقطه ای از گوشه دیوار خود که می توانید شروع کنید! هر خطی که در نقاشی طرح کاغذ دیواری خود به اتمام می رسانید می تواند یک راهنمایی برای ادامه رنگ آمیزی شما باشد.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران