گروه پیمانکاری مدرن دکوراتیو – بهترین گروه نقاشی ساختمان کنیتکس و رنگ نما در تهران

در تهران ، تهران

معرفی گروه پیمانکاری مدرن دکوراتیو – بهترین گروه نقاشی ساختمان کنیتکس و رنگ نما در تهران و شهرهای حومه

🔴 گروه پیمانکاری مدرن دکوراتیو ( MD دیزاین )

🔹 گروه پیمانکاری مدرن دکوراتیو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان کنیتکس و رنگ نما در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه پیمانکاری مدرن دکوراتیو :

✅ باز سازی منازل سقف کاذب کناف نقاشی ساختمان و نما با بهترین برندهای روز و متریال با کیفیت عالی با کادری مجرب فوقالعاده حرفه ای و استاد کار

✅ با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت

✅ فقط کافیست یکبار به ما اعتماد کنید تا برای همیشه مشتری دائمی ما بشوید

✅ هیچ ارزونی بی علت نیست و هر گرونی بی حکمت

 

🔸 شماره تماس  09199258254 (واتساپ ، تلگرام)

🔸 شماره تماس  09127230147

🔸 آدرس  تهران،تهرانپارس شرقی خیابان وفادار شرقی نبش طالقانی فروشگاه ساختمانی و تزئیناتی مدرن دکوراتیو

 

تاثیر نقاشی ساختمان در افزایش قیمت خانه چیست؟

همیشه این سوال در ذهن اکثر مالکان قدیمی وجود دارد که آیا حتما باید قبل از فروش خانه، دیوارهای آن را رنگ کرد؟ این مساله چه تاثیری می تواند بر روی قیمت خانه داشته باشد؟ آیا المان های دیگر مهم نمی باشند؟ درست است که از قدیم گفته اند عقل مردم در چشمشان است اما امروزه افراد دیگر آگاه تر از گذشته شده است و قبل از خرید خانه، به غیر از دیوارهای تازه رنگ شده، به مسائل دیگر مانند لوله کشی، آسانسور، طبقه و غیره نگاه می کنند و حتی بارها مشاهده شده است که شخصی هزینه هنگفتی را بابت نقاشی ساختمان خود متحمل شده است، اما به دلیل اینکه از بازسازی دیگر قسمت ها غافل بوده، نتوانسته خانه خود را به قیمت مناسب به فروش برساند.

اما در اینجا یک سوال بیان می شود که چه قسمت هایی را در منزل باید رنگ کنیم. نکات زیر را باید در رنگ کردن قسمت های منزل که باعث دادن جلوه زیبا در آن ها می شود، عبارتند از:

 

قسمت بیرونی
قسمت های بیرونی، اولین مکانی است که توسط هر خریداری مورد توجه قرار می گیرد. اگر ظاهر بیرونی شما کثیف یا نامناسب باشد ( ممکن است رنگ آن ها مناسب نباشد یا ابزارهایی که بیرون قرار داده اید باعث دادن جلوه نازیبا به ساختمان شما شود) نه تنها در ذوق مشتری می زند بلکه حاضر به دیدن نمای داخلی ساختمان هم نخواهد شد. پس اول از همه به نمای بیرونی توجه کنید. بعضی اوقات با یک شستن ساده می توانید تغییر قابل ملاحظه ای را ایجاد کنید.

 

شستن قسمت هایی که زیاد قابل دید نیستند
خیلی از قسمت های داخلی قابل دید نیستند و حتی رنگ کردن آن ها نه تنها تاثیر در زیبایی ندارد بلکه شما را متحمل هزینه اضافه می کند. بهترین کار شستن آن ها می باشد. البته شاید وقتی قابل دید نیستند چرا باید بشوریم، جواب سوال این است: هر مکان کثیف وقتی در کنار مکان های تمیز دیگر قرار گیرد، توجه بیشتری را می تواند جلب کند. حتی با شستن ساده آن ها یا دستمال کشیدن برروی آن ها می تواند باعث تمیزی آن ها شود.

 

حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه
حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه از اولین مکان هایی می باشند که خریدار به بررسی آن ها می پردازد. تمیز کردن سنگ دستشویی، وان حمام، دیوارها، کف ها، شیرها و غیره نیز از اولین اولویت هایی است که باید در حین بازسازیساختمان به آن ها پرداخته شود. کثیف بودن و جرم داشتن آن ها باعث جلوه زشتی به ساختمان می شود و این حس را به مشتری القا می کند که باید هزینه ای را بابت تعمیرات آن ها بپردازد.
آشپزخانه هم دیگر مکانی است که باید تمیز باشد. اکثرا دیوارهای آشپزخانه ها کاشی یا سرامیک است و تمیز بودن آن ها خیلی مهم است. حتی با یک دستمال ساده و آب می توان این دیواره ها کاملا تمیز کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران