گروه تاسیساتی فرشاد – خدمات تاسیسات ساختمان در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی گروه تاسیساتی فرشاد – خدمات تاسیسات ساختمان در نیشابور

🔴 گروه تاسیساتی فرشاد

🔹 گروه تاسیساتی فرشاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تاسیسات ساختمان در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تاسیساتی فرشاد :

✅ مجری تاسیسات،لوله کشی آب و فاضلاب

✅ اجرای کلیه سیستم های گرمایشی،سرمایشی،نظیر پکیج رادیاتور،گرمایش ازکف،هواساز،و…

✅ نصب انواع آبگرمکن

✅ نصب کلیه شیرآلات و لوازم بهداشتی

✅ نصب انواع پمپ و مخزن خانگی

✅ رفع مسدودی و رسوب زدایی آبگرمکن و شیرآلات در محل،تعمیر انواع شیرآلات در محل،

✅ به صورت سیار در سراسر شهرستان نیشابور

و…

 

🔸 با مدیریت محمد علی فرزین پور

🔸 شماره تماس  09373103270

🔸 آدرس  نیشابور

 

لوله کشی سیستم فاضلاب چیست؟

🔶لوله کشی سیستم فاضلاب

لوله کشی آب و فاضلاب یکی از بخش های ضروری در تاسیسات ساختمان است و لوله کشی مهمترین بخش این سیستم است. این لوله کشی ها که فاضلاب ساختمان را به بیرون و به سمت چاه فاضلاب هدایت میکند باید به گونه ای اجرا شوند که در هیچ بخشی از آن نشتی وجود نداشته باشد. بنابراین پس از انجام لوله کشی فاضلاب و پیش از بازگشایی آن باید ابتدا لوله های فاضلاب را تست نموده و در صورت نشتی یابی و ترکیدگی لوله تعمیرات لازم را انجام داد. در صورت وجود ایراد و خرابی در لوله کشی فاضلاب بدون شک متحمل هزینه های بیشتری برای تعمیر آن خواهید شد که برای پیشگیری از این مساله بهترین راهکار طراحی لوله کشی ساختمان پیش از اجرای آن است.

🔶اهمیت رعایت شیب مناسب در لوله های فاضلاب

لوله های فاضلاب باید به گونه ای نصب شوند که شیب مناسبی برای انتقال فضولات از ساختمان داشته باشند. در غیر این صورت فضولات در لوله های فاضلاب باقی مانده و مسیر انتقال در لوله ها دچار گرفتگی می شود. عدم شیب مناسب در نصب لوله ها موجب گرفتگی لوله ها، بالا زدن فاضلاب و ایجاد بوی نامطبوعی در خانه می شود که تحمل آن برای ساکنین خانه بسیار سخت خواهد شد. اغلب اوقات بوی بد و نامطبوع فاضلاب ناشی از همین عدم شیب مناسب در نصب لوله هاست. برای پیشگیری از این مساله سطح مورد نظر برای لوله کشی باید کوتاه و شیب دار باشد.

🔶روشهای لوله کشی فاضلاب

برای لوله کشی آب و فاضلاب دو روش کلی وجود دارد. روش اول روش لوله کشی در کف و روش دوم روش لوله کشی از زیر سقف می باشد که در ادامه این مطلب هر دو این روشها، نحوه اجرا و مزایا و معایب هر یک را شرح داده ایم.
روش اول: لوله کشی در کف

این روش یک روش قدیمی برای لوله کشی فاضلاب است که در حال حاضر استفاده چندانی ندارد. در این روش باید لوله کشی روی سطحی که با مصالح پوشیده شده اجرا شود. این روش در صورت عدم اجرای صحیح دردسرهای بزرگی برای شما درست میکند زیرا رفع کوچکترین ایراد در این روش سخت بوده و هزینه زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.
روش دوم: لوله کشی از زیر سقف

در سالهای اخیر این روش لوله کشی بسیار رایج شده که در هنگام اجرای آن سر لوله ها را به مکان مشخصی هدایت میکنند. در این روش و روش قبل باید پیش از هر چیز به شیب بندی مناسب لوله ها توجه کرد تا فاضلاب بدون برگشت به مکان اصلی روانه و تخلیه شود. برای انتقال سریعتر و بهتر فاضلاب باید کوتاه ترین مسیر را در لوله کشی انتخاب کرد.
🔶شیب استاندارد برای لوله های فاضلاب

شیب بندی مناسب برای هر ساختمان متفاوت بوده و به نوع ساختمان و وضعیت محیط بستگی دارد که این شیب باید برای تمام لوله ها یکسان باشد. به طور کلی شیب استاندارد برای لوله های فاضلاب حدودا 2 درصد می باشد. عدم رعایت شیب بندی استاندارد در لوله ها منجر به اشکال در حرکت فاضلاب در لوله ها می شود. شیب کم لوله ها موجب رکود مواد فاضلاب و شیب بیش از حد لوله ها نیز موجب حرکت سریعتر مایعات به سمت بیرون و ماندن مواد جامد در لوله ها می شود. بنابراین شیب دو درصد باید برای تمام لوله کشی های فاضلاب رعایت شود تا سیستم فاضلاب تخلیه فضولات را انجام دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران