خدمات رابیتس کاری در آزادشهر

در گلستان ، آزادشهر

معرفی خدمات رابیتس کاری در آزادشهر

🔴 رجنی

🔹 رجنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات رابیتس کاری در آزادشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رجنی :

✅ رابیتس کاری داخلی وبیرونی نمای ساختمان

✅ نبشی سپری والپست الاچیق سردرب حیات حفاظ حیاط شاخ گوزنی اسکلت اهن خرپا

✅ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت درخدمت شماعزیزان هستیم.

و…

 

🔸 با مدیریت آقای رجنی

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۵۷۲۹۴۳۳۸

🔸 آدرس  استان گلستان شهرستان ازادشهر

 

رابیتس چیست؟

رابیتس را در چه جاهایی و به چه منظور استفاده میکنند

رابیتس به ورق های فولادی مشبکی گفته می شود که از ورق‌های گالوانیزه ی گرم مختلفی تولید شده است. علاوه بر این، با بهره گیری از مفتول‌های گالوانیزه رابیتس بندی به شکل یک لایه به شبکه ی فرعی اتصال پیدا می کند. این محصول اصولا از کشش عرضی و پرس کردن ورق‌های تهیه و تولید می‌شود و پس از گذراندن مرحله ی برش آماده ی مصرف می‌گردد.

استفاده از رابیتس به طور معمول برای ساخت سقف‌های کاذب، گچ کاری و گچ بری ها، پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش دادن بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌های ساختمانی و کارهای ترمیمی دیگر، دکوراسیون و … می‌باشد. استفاده کردن از شبکه ی رابیتس به منظور پیوستگی کامل سطح دیوار ها و همچنین به وجود آمدن یک بستر مناسب برای نصب کردن اجزای تأسیسات برقی و همینطور مکانیکی و نهایتا انجام انواع رنگ کاری‌های سیمانی و گچی ، گاها پیشنهاد و اجرا می‌شود. شبکه ی این محصول موجب به هم پیوستن دیوار ها شده و از هر نوع ترک ‌خوردگی و جدا شدن آن در کار جلوگیری می کند.

تولید این محصول در ابعاد 240*60 سانتی‌ متر انجام شده و سپس عرضه می‌شود. پوشاندن این محصول مساحتی بالغ بر 44/1 متر را در بر می گیرد که با توجه به تلورانس این میزان معمولاً 4/1 متر را دربرمی گیرد و با تقسیم متراژ کار بر عدد یاد شده، تعداد این محصول مورد احتیاج را حاصل می کند.
انواع دسته بندی رابیتس

لازم به ذکر است که این محصول به دو صورت دسته ‌بندی می‌شود:

دسته بندی بر حسب ستون: یک برگ رابیتس معمولا از تعداد مشخص شده ای ردیف تشکیل می‌شود و بر همین اساس هم آن را نام گذاری کرده اند.
بر حسب وزن: با توجه به کلفتی ورقی که برای تولید این محصول استفاده می‌شود، هر برگ از آن وزن خاص خود را دارد. به طور مثال در محور طولی رابیتس تعداد ستون‌ها مختلف می‌باشد.

وزن رابیتس ۹ ستونه ی سبک معادل 660 گرم، وزن ۹ ستونه ی نیمه سنگین معادل 790 گرم، و وزن ۹ ستونه ی سنگین وزن هم معادل ۸۷۰ گرم، می باشد. علاوه بر این رابیتس های ١١ و ١٣ ستونه ی سبک، نیمه سنگین و سنگین نیز هر کدام وزن خاصی دارند. البته در حال حاضر در کشور‌ های توسعه‌ یافته تعداد این ستون ‌ها به 17 عدد هم می‌رسد اما در کشور ایران فعلا تا 13 ستون مورد مصرف قرار می‌گیرد. اغلب رابیتس‌های دارای 13 ستون از وزن بالاتری برخوردار هستند و علاوه بر این، کیفیت بالا تری هم نسبت به سایر این محصولات دارند و از ملات کم تری برای اجرای آن ها استفاده می شود. تنها نکته ای که به نظر می رسد قیمتشان است که نسبت 11 و 9 ستون بیش تر می باشد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران