فروش و تعمیر انواع ظروف به صورت گرانیتی در تهران – اندیشه

در تهران ، اندیشه

معرفی مرکز فروش و تعمیر انواع ظروف به صورت گرانیتی در تهران – اندیشه

🔴 مهدی بابازادگان

🔹 مهدی بابازادگان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تعمیر انواع ظروف به صورت گرانیتی در تهران – اندیشه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی مهدی بابازادگان :

✅ تعمیرات ظروف که خاصیت نچسب بودن خود را از دست داده اند

✅ قابلمه های چدن ، تفلون ، سینی فر ، ساندویچ میکر ، کف اتو و حتی ظروف استیل و روحی با مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۲۲۷۰۱۴۱

🔸 شماره تماس  ۰۲۱۶۵۳۶۱۲۹۷

🔸 آدرس  تهران اندیشه فاز ۴ بازار بزرگ ایرانی اسلامی یا نقش اندیشه خ نقش جهان ۲ سرای فردوسی ط زیر همکف راهروی کاج پ ۳۱۵

تفلون چیست؟

به منظور اینکه با ظروف تفلون و معایب و مزایای آن بیشتر آشنا شوید در ابتدا می بایستی اطلاعاتی از این ظروف کسب کنید. همانطور که گفته شد ظروف آشپزی تفلون، ظروف غیر قابل انعطافی هستند که با ماده ای به نام پلی تترافلورواتیلن (PTFE) پوشانده شده اند. تفلون یک ماده شیمیایی مصنوعی است که از اتم های کربن و فلور تشکیل شده است. این ماده نخستین بار در سال 1930 ساخته شد و یک سطح بدون واکنش، نچسب و تقریبا بدون اصطکاک را فراهم آورد. همان طور که گفته شد ظروفی که از ماده تفلون ساخته شده اند راحت تر شسته می شوند و همچنین برای پخت و پز به روغن کمتری احتیاج دارند که این امر موجب شده است تا به وسیله ظروف تفلون بتوانید غذای سالم تری با روغن کم بپزید. تفلون کاربرد های دیگر نیز دارد که از آن برای پوشش های سیم و کابل و صنعت استفاده می شود و تنها کاربرد آن در ساخت ظروف نچسب نیست.

کاربرد ظروف تفلون معایب و مزایای آن چیست؟

درست است که ظروف تفلون معایب و مزایایی دارد اما این معایب در حدی نیست که نتوان از آن استفاده کرد. نگرانی ها درباره ظروف تفلون مربوط به یک ماده شیمیایی به نام اسید پرفلوئورواکتانوئیک بود که در گذشته از این ماده در ساخت ظروف تفلون استفاده می شد اما این امروزه برای ساختن ظروف تفلون از این ماده استفاده نمی شود. این ماده برای سلامتی انسان مضر است و مشکلاتی به همراه می آورد. از سال 2013 به بعد کلیه محصولات تفلون فاقد این ماده شیمیایی بودند و استفاده از محصولات تفلون دیگر برای مردم هیچ مانعی ندارد.

مزایا استفاده از ظروف تفلون

تا اینجای کار به بررسی برخی ویژگی های ظروف تفلون و مزایای آن پرداختیم و اما برخی از ویژگی ها و مزایا بسیار خوبی که این ظرف ها دارند که موجب شده طرفدارن زیادی داشته باشد این مزایای عبارت اند از:

نچسب بودن ظرف تفلون
مقاومت بسیار خوب ظرف تفلون در برابر حرارت
مقاومت بسیار خوب ظرف تفلون در برابر سرما
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
ظروف تفلون عمر بسیاری دارند و خواص خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کنند.
ظروف تفلون در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند.
و …

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران