خدمات طراحی و نقشه کشی صنعتی و مهندسی معکوس در کرمانشاه

در کرمانشاه

معرفی خدمات طراحی و نقشه کشی صنعتی و مهندسی معکوس در کرمانشاه

🔴 خدمات فنی مهندسی ام ام تو

🔹 خدمات فنی مهندسی ام ام تو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات طراحی و نقشه کشی صنعتی و مهندسی معکوس در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فنی مهندسی ام ام تو :

✅ آمادگی انجام کار به صورت ساعتی و پروژه ای از مدل سازی اولیه تا نقشه اجرایی قابل ساخت با نرم افزارهای Solid Works – Auto CAD با بیش از 20سال سابقه کاردر صنایع مختلف
•انجام کلیه پروژه های صنعتی ” از ایده تا محصول ” (0 تا 100)
•تهیه کلیه نقشه های صنعتی بصورت علمی ، مطابق با استانداردها و علائم بین‌المللی
•تهیه نقشه های کارگاهی
برنامه نویسی pronest cnc برای cad cam
•طراحی و نقشه کشی صنعتی
•تهیه نقشه های 2d , 3d (مدلسازی سه بعدی و دو بعدی)
• تهیه کدینگ قطعات و مجموعه ها
• تهیه و ارائه نقشه های اجرایی و کارگاهی(Shop drawing & Assembling)
برنامه نویسی سی ان سی pronest
• طراحی انواع قطعات صنعتی
• طراحی محصول از ای د ه تا شیت بندی
• طراحی انواع قطعات پیچیده و تجهیزات صنعتی
• طراحی مستقیم و معکوس
•طراحی لی اوت(Layout)کارخانه
• طراحی قطعات و مجموعه های مونتاژی (Product Designing)
•طراحی انواع قالبها ، جیک و فیکسچرهای صنعتی (Mold Designing)
مهندسی معکوس محصولات و قطعات صنعتی (Reverse Engineering)
کنترل کیفیت محصولات ساخته شده (Quality Control)
باز سازی نقشه های قدیمی

و…

 

🔸 شماره تماس 09188305158 ( واتساپ و تلگرام )

🔸 آدرس کرمانشاه

 

طراحي صنعتي چيست ؟

طراحي صنعتي به عنوان يك رشته و شغل، آميخته‌اي است از علم و هنر. هر يك از دو ركن علم و هنر آنچنان جايگاه محكم و استواري در پيكره طراحي صنعتي دارند كه با حذف هر كدام، روند طراحي صنعتي به سرانجام نرسيده و نهايتاً نتيجه كار يا به سمت صنعت صِرف منحرف شده و يا به سوي هنر صرف.
با اين توصيف مي‌توان اولاً به اين نتيجه رسيد كه طراحي صنعتي به‌حق نام مناسبي براي اين رشته است، و دوم اينكه رشته‌هاي مهندسي كاربرد مشخصي در طراحي صنعتي دارند. به اين معنا كه طراح صنعتي الزاماً بايد تسلط و اشراف كافي به موضوعات رشته‌هاي مهندسي را تا حدي كه هدفش تامين گردد داشته باشد. در طراحي صنعتي هرگز يادگيري مستقل و صرف مكانيك، نقاشي، گرافيك يا غيره كمكي نمي‌كند، بلكه لازم است تا بسته به نياز و هدف مشخص، اقدام به تحقيق و گردآوري اطلاعات در زمينه مورد نياز نمود.
بنابراين ميتوان گفت كه طراحي صنعتي يك رشته جامع و تركيبي است. تخصصي كه براي كسب آن بايد از هر زمينه تخصصي، اطلاعاتي مشخص داشت.

تعريف طراحي صنعتي
تا به اينجا به توصيف طراحي صنعتي پرداختيم. اما تعريف طراحي صنعتي در يك كلام عبارت است از :
تعيين ويژگي‌هاي كمي و كيفي كالا به منظور توليد به روش‌هاي صنعتي .
همانگونه كه طراحي اولين حلقه از زنجير توليد يك كالا مي‌باشد،‌ فرآيند طراحي صنعتي اولين حلقه از زنجير توليد صنعتي يك كالا بوده و معادله‌‌اي است جامع براي رسيدن به وضعيت مطلوب كالا از نظر عملكرد،‌ فرم، سليقه و تنوع‌طلبي و مد و هزينه.

گرايش‌ها و زير گروه‌هاي طراحي صنعتي
رشته طراحي صنعتي گرايش‌ها و زيرگروه‌هاي متعددي دارد كه مهمترين آنها عبارتند از :
• طراحي محصول : لوازم خانگي/ مبلمان اداري و خانگي / وسايل صوتي و تصويري/ ماشين‌هاي اداري/ نوشت‌افزار/ اسباب بازي و غيره.
• طراحي دكوراسيون :‌ شامل دكوراسيون خانگي، اداري، تجاري و غيره.
• طراحي محيطي: فضا، مبلمان و چيدمان شهري و كليه فضاهاي زير مجموعه آن نظير پاركها، نمايشگاهها، مراكز خريد، ايستگاههاي اتوبوس و تاكسي و كليه محيطهاي عمومي، تاسيسات ترافيكي و نظاير آن.
• طراحي خودرو : طراحي بدنه و نماي داخلي خودرو.
• طراحي بسته‌بندي : بسته بندي كالا و محصولات مختلف.
• طراحي اصلاحي : اصلاح خصوصيات عملكردي يا فرمي يك محصول به منظور بهبود كارايي آن.

نقشه کشی صنعتی و جایگاه آن در صنعت:
نقشه کشی صنعتی همان زبان تکنیک یا زبان صنعت است. زبانی که تراوش فکر مهندسان و طراحان را به تصویر می کشد. نقشه کشی در حقیقت نوعی زبان محاوره در علوم مهندسی می باشد که اطلاعات مورد نیاز از یک قطعه، ماشین، سازه و یا یک طرح را به روشنی و بدون ابهام بیان می کند. این اطلاعات شامل شکل هندسی، نحوه قرار گرفتن و اتصال اجزاء مختلف، مشخصات فیزیکی و هر گونه اطلاعات ضروری می باشد.

بنابراین هر مهندس لازم است که به این زبان مسلط باشد و بتواند به راحتی از طریق آن به تبادل اطلاعات با سایر مهندسین بپردازد. حداقل مهارت مورد نیاز برای یک مهندس نقشه خوانی است و البته توصیه می شود که نقشه کشی را نه لزوما بطور حرفه ای نیز بداند. هر مقدار تسلط به نقشه خوانی و نقشه کشی بیشتر باشد، شخص سریعتر و راحت تر می تواند ایده های خود را به دیگران منتقل کند و ایده های دیگران را درک کند.

تاریخچه نقشه کشی صنعتی:
در زمان های قدیم حتی سال های قبل از میلاد برای نشان دادن و معرفی قطعات و وسایل صنعتی از نقشه هایی استفاده می کرده اند که بطور کامل گویا نبوده و از قواعدی که همگان آن رادرک کنند بهره ای نداشته است ودر موقع نقشه خوانی با مشکلاتی روبرو می شوند تا اینکه آقای لئوناردو داوینچی نقاش و مجسمه ساز ایتالیایی (1459-1516) طراحی را ارائه نمود وطبق قواعدی جسم سه بعدی را روی صفحهٔ دو بعدی با رسم تصاویر نشان داد که دراین حال نقشه هاگویا تر وقابل فهم تر شد. سپس دانشمندان وریاضی دانان اروپایی فعالیت او را دنبال کردند تا اینکه گاسپارمانژ اهل فرانسه در سال 1798 هندسه ترسیمی را معرفی نمود و این علم پایه و ریشه نقشه کشی صنعتی شد و امروزه از همان اصول استفاده می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران